Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Венец на маховик


cecipi4a

Recommended Posts

Колеги утре ще свалям скоростна кутия за да сменя венеца на маховика.Та имам два въпроса;1.за да сваля ламаринката която покрива маховика отдолу,трябва ли да отвия и болчетата на картера,защото ми се струва че и те я държат.и 2.имали някаква особеност при набиването на новия венец.Колата е Favorit 135 92г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговор за венеца-ако го обръщаш или слагаш нов трябва да свалиш маховика от вала,трябва да имаш съд като тава,в който да налееш масло,може и горело ,слагаш венеца вътре и с газов котлон да го загрееш до кипване на маслото.С предварително подготвени клещи го изваждаш и нахлузваш върху маховика и с почукване го изравняваш с ръба на маховика.Оставяш го да изстива и след това монтираш маховика на вала.Препоръчва се да се бележи как е бил маховика спрямо вала ,преди да го свалиш,със център или др.правиш белег. smile178 smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много сложно бе,няма нужда от тези масла съдове и т.н.

избиваш венеца от маховика директно и новия венец го слагаш във фурната да се запече ;) и го слагаш на маховика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В маслото ще се грее равномерно,а след това маслото ще служи като смазка за лесно монтиране,не подценявайте старите изпитани технологии!

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shotik smile159

за ламаринката-нали ще видиш бе колега...какво да ти пишем-ти си решил маховик да сменяш,от 1 ламаринка се плашиш

на Фабия с aze -шкодовия мотор се държи на картира с няколко болта 13 и 10,при теб не си спомням но най вероятно не

The Best Forman-ще ти каже 100%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламаринката се държи на 4 болтета - две са на скоростите и две са ъгловите на картера ... отвиваш ги и след като бутнеш скоростите на земята я модифицираш с флекса - двете уши ги порязваш до ръба и вече става лесна за демонтж ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих всичко,новия венец с малко нагряване влезна като в тях си.Видях че феродовия диск почти е заминал та утре ще пращам един колега да ми купи от София.Да имате представа колко струва ферод.диск.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2007 г го купувах за 48 или 58 лв,сега не знам колко е.
2009 март поръчка от Еуратек - 150 лв , поне така ми казаха майсторите , защото никъде другаде нямало =D>
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обърни го само бе,ако не ти се купува,ама и нов бендикс да сложиш :!:

но,не мога да преценя точно дали вс.зъби са здрави в другия край-най горе на снимката или е размазано или направо си за нов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

135 лв. за целия комплект чешки Сакс ... няма смисъл да си правиш експерименти ... ако е износен феродовия диск почти е сигурно , че притискателния е за гараж ( самата плоча може да е здрава , пружините да са криви ) и след половин година може пак да ти се наложи да сваляш скорости , а това обикновенно става в най - големия студ и кал ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както по горе съм написал,новия венец вече е сложен ,От стария нищо не става.Днес ще ми купят бендикс и феродов диск,всичко друго е на шест.Помежду другото смених и семерингите на полуоските.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих всичко,новия венец с малко нагряване влезна като в тях си.Видях че феродовия диск почти е заминал та утре ще пращам един колега да ми купи от София.Да имате представа колко струва ферод.диск.

56.00лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не си прави експерименти, ами смени и притискател, че и лагера дори. Все пак всичко е долу и така се прави по принцип. Наистина, както каза колегата The Best Forman плочата е здрава, но не се знае нищо за пружината. Не се знае нищо и за лагера. Ако са оригиналните добре е да се сменят.

Друг е въпросът ако имаш място, време и нерви да се занимаваш пак с демонтаж и монтаж на скоростна кутия.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги наистина е така,но ме е налегнала една финансова криза че не е истина.Затова ще сменя най необходимото на този етап.А това е венеца,ферод.диск,бендикс и семерингите на полуоските.Сглобяването ще бъде след няколко дни защото отивам командировка в Пловдив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен лагера първи ми беше заминал, в другото все още имаше хляб, ама да разглабям пак след 20-30 х. км не си е работа - свалени ли са веднъж скоросрите всичко старо - аут! Между впрочем моя венец беше още по окаян от твоя - накрая дори с няколко метра бутане на скорост бендикса не можеше да зацепи на зъб... тая болест май е заразна по Фелите :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.