Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Зареждане на акумулатор на Окти 1


shkoderator

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Колата ми е от есента на 2007 и след като изкара 2 софийски зими навън и около 20К километра с включени фарове усещам, че ще трябва да зареждам акумулатора. Търсих из темите, но нищо от това, което ме интересува не намерих. Не желая да свалям самия акумулатор от мястото му. Колата е още гаранционна и не ми се бърника по пластмасовите кори. А въпросите ми са:

1. Освен клеми 1 и 2, т.е. "плюс" & "минус", другите като 3 & 4 трябва ли да ги барам?

 

2. Никъде не видях капачки за доливане, ниво на електролит или подобни. Ако го пусна да се зарежда, няма ли да "гръмне"?

 

Така е опакован в пластмаси, че не мога да разбера и каква марка е! Обслужваем ли е?

 

Всякакви идеи и пояснения са добре дошли!

Благодаря ви предварително!post-3406-138453077909_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е VARTA и при покупката ми казаха , че е с 5 г. гаранция. Не знам дали е вярно или ала-бала.

Няма да ти гръмне акумулатора , би трябвало да има отдушници на клетките. По принцип имат едно капаче отгоре , което може да се сваля за доливане, но практически няма нужда от това.

Откачи едната клема ( по избор) на акумулатора и зареждай смело !!! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Откачаш 1 и след това 2. Пластмасата отгоре се маха чрез натискане на двете "бутончета" отстрани. Предполагам си развил винта който държи планката (в средата на предната част на акумулатора). След това си излиза директно нагоре.

 

При тази операция имай предвид, че:

1) Ако радиото ти е фабрично и е с код след слагане на акумулатора ще иска код

2) Всички показания на борд компютъра се губят (без изминатите километри и сервизните интервали)

 

Моя съвет - излез и покарай 2-3h по магистралите. Това е напълно достатъчно да ти зареди акумулатора без нужда да зареждаш. Мойта я бях зарязал 3 месеца и си заредих аку-то (винаги карам с включени фарове!) с една разходка до Пловдив и обратно :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taка,малка поправка да вкарам.Първо се откача "-" масата(2),а след това "+"(1).След като го заредиш първо "+"(1),послед "-"(2) масата.

Не знам как стои въпроса щом ти е гаранционна колата.

Акумулатора най-вероятно като го гледам ти е чешки AKUMA или нещо такова беше!

По възможност зареждай с малък ток!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taка,малка поправка да вкарам.Първо се откача "-" масата(2),а след това "+"(1).След като го заредиш първо "+"(1),послед "-"(2) масата.

 

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. Последователността на откачане на клемите е важна с цел безопасност при боравенето с инструмент .

За да няма заварени ключове по купето ... smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.