Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тампони за предните носачи


ikonoma

Recommended Posts

Колеги искам да споделя с вас моя опит с тампони от Купра, които са изцяло плътни. Взехме от Аутотехника въпросните и с един приятел ги сменихме. Понеже нямах скоба сваляхме конзолите, стъргахме дорник и ги набихме. Като цяло се отвъртя доста работа. Но разочарованието дойде след това. Когато се караше под 1700 оборота купето изпадаше в резонанс. Чесно казано ме хвана голям яд. Колата започна да вози и по-твърдо. От едни тампони заприлича на каруца! Едвам ги изтърпях 200-300 километра. Бащата ми направи скоба за вадене и набиване на тампоните без сваляне на конзолите. Просто не щях да правя втори път цялата тази работа. Със скобата всичко стана много по-бързо. С нови оригинални тампони от ЕТ от днес карам старата си любима Фабийка!

Извода е, че има причина хората да направят тампоните с пера, а не плътни. По този начин се обират вибрациите при натоварен двигател, които през плътните тампони директно заминават по купето. Може би за бензинов двигателя няма да има проблеми, защото той няма такива вибрации. Но за дизелова кола не ви съветвам да слагате такова нещо! Предпочитам да ги сменям по-често, но да ми е комфортно в колата. Ако ви интересува скобата мога да пусна снимки и размери. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да споделя с вас моя опит с тампони от Купра, които са изцяло плътни. Взехме от Аутотехника въпросните и с един приятел ги сменихме. Понеже нямах скоба сваляхме конзолите, стъргахме дорник и ги набихме. Като цяло се отвъртя доста работа. Но разочарованието дойде след това. Когато се караше под 1700 оборота купето изпадаше в резонанс. Чесно казано ме хвана голям яд. Колата започна да вози и по-твърдо. От едни тампони заприлича на каруца! Едвам ги изтърпях 200-300 километра. Бащата ми направи скоба за вадене и набиване на тампоните без сваляне на конзолите. Просто не щях да правя втори път цялата тази работа. Със скобата всичко стана много по-бързо. С нови оригинални тампони от ЕТ от днес карам старата си любима Фабийка!

Извода е, че има причина хората да направят тампоните с пера, а не плътни. По този начин се обират вибрациите при натоварен двигател, които през плътните тампони директно заминават по купето. Може би за бензинов двигателя няма да има проблеми, защото той няма такива вибрации. Но за дизелова кола не ви съветвам да слагате такова нещо! Предпочитам да ги сменям по-често, но да ми е комфортно в колата. Ако ви интересува скобата мога да пусна снимки и размери. :D

ако беше прочел какво написах преди време щеше да си спестиш всичко. ползвай четворка вместо плътни. двойката ако не са заводски издържат година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тези четворки? Най-странното, е че тези тампони ги няма в никой каталог за резервни части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да споделя с вас моя опит с тампони от Купра, които са изцяло плътни. Взехме от Аутотехника въпросните и с един приятел ги сменихме. Понеже нямах скоба сваляхме конзолите, стъргахме дорник и ги набихме. Като цяло се отвъртя доста работа. Но разочарованието дойде след това. Когато се караше под 1700 оборота купето изпадаше в резонанс. Чесно казано ме хвана голям яд. Колата започна да вози и по-твърдо. От едни тампони заприлича на каруца! Едвам ги изтърпях 200-300 километра. Бащата ми направи скоба за вадене и набиване на тампоните без сваляне на конзолите. Просто не щях да правя втори път цялата тази работа. Със скобата всичко стана много по-бързо. С нови оригинални тампони от ЕТ от днес карам старата си любима Фабийка!

Извода е, че има причина хората да направят тампоните с пера, а не плътни. По този начин се обират вибрациите при натоварен двигател, които през плътните тампони директно заминават по купето. Може би за бензинов двигателя няма да има проблеми, защото той няма такива вибрации. Но за дизелова кола не ви съветвам да слагате такова нещо! Предпочитам да ги сменям по-често, но да ми е комфортно в колата. Ако ви интересува скобата мога да пусна снимки и размери. :D

smile162 Най - после на някой да му светне защо са такива тампоните на FABIA - та .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Българска работа,ама Габровска! smile001

 

Е, бат Валдо не така! Това "умно" нещо го видях в briskoda.net. Този път не е габровски патент. smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.