Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с алармата


ikonoma

Recommended Posts

Колеги, имам един неприятен проблем с алармата. Остават да светят левите или десните мигачи като заключа колата. Не винаги, но съществува реална опасност да светят с часове, ако не обърна внимание при заключването. Ако отключа и заключа пак изгасват в повечето случаи. На какво се дължи това?

 

Очаквам Боби да се включи. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да си оставял лоста за мигачите в активно положение?

Ако отключа и заключа пак изгасват в повечето случаи.

Това, че не изгасват винаги е малко странно :-k .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вържи алармата към габаритите, докато не ти се е прецакало релето. Казвам ти го от собствен опит, разбира се при условие, че алармата ти е с реле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако релето не е добре оразмерено след време нагарят контактите и залепват и/или тотално прегарят и не дават контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене, на една от тойотите (алармата не си спомням каква беше), релето не отлепваше и всички мигачи оставаха да светят. След като я прехвърлих (алармата) към габаритите, проблема изчезна, най-вероятно заради по-малките тоци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в тока е около 4 пъти.

При 12В - около 0,4А за габарит срещу около1,7А за мигач (за една крушка).

Едно на ръка, че в началния момент тока е и малко по- голям, защото крушката е студена.

Не знам с какви релета е алармата, но съвсем възможно е да "лепнат".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде са тези релета и дали мога да ги сменя. То се е видяло, че ще разглобявам таблото за няма нищо. ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление в България е наводнено с фалшиви китайски релета :!: .

В службата сме се парили няколко пъти с по няколко десетки хиляди брак, като за дефектиране дори не е нужен ток - отказвали са след няколко превключвания при мерене на контактите с мултицет.

В София качествени релета има в един магазин на бул."Шипченски проход" близо до кръстовището с ул."Коперник" (адреса ще го проверя утре).

За Габрово не мога да помогна :? .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А знаете ли как се сваля ръчката на капака? В ръководството не е написно какво точно се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, там ще е бат Сами, но аларамата е разположена точно зад пластмасовия капак, където е ръчката за предния капак. Проблема е как да я сваля?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих, гледах, чудих се и пак не видях болт. Какво да правя? Да не е на ябълка това чудо и да се дърпа със сила?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде не си видял болт,на дръжката ли :?: Може и да е на щипки,не помня сега как е точно.

Свали долната лява част на таблото,където е диагностичния жак и ключа за фаровете.Има 1 еврейка/торкс/скрита под капака на таблото над волана/който само се издърпва към теб/ или поне само най долната кора над педалите и ще ти се изясни положението.На wv-тата се сваля тази дръжка за да се свали тази кора и е на болтове...огледай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.