Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Съвет за избор на Roomster


rosatio

Recommended Posts

Здравейте!

Имам нужда от Roomster. Карам основно в София. Ориентирал съм се към 1.4-бензин или 1.4-80-дизел. Дайте съвет за по-икономичен и по-евтин за обслужване вариант. Очаквам помощта Ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и добре дошъл. По-икономичния със сигурност е дизеловия двигател(в момента разхода ми в София е м/у 5.8 и 7/100 - в зависимост от това по кое време на деня излизам с колата). Дали е по-евтин за обслужване - съмнявам се. Иначе, ако караш предимно градско, 1,4 TDI ще ти върши добра работа(на извънградско понякога се усеща липсата на един цилиндър, особено, ако ти се наложи да направиш по-бързо изпреварване :mrgreen: ).

Според някои съфорумци определящото дали да вземеш дизел или бензин е колко км навърташ на година, така че обърни внимание и на това при избора.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според някои съфорумци определящото дали да вземеш дизел или бензин е колко км навърташ на година, така че обърни внимание и на това при избора.

Поздрави!

В тази връзка, когато си избирх нова кола (преди около година и половина), направих една груба сметка. По каталожни данни и тогавашни цени на горивата, разликата в цената между 86кс бензин и 80кс дизел се избиваха за около 50 хил.км.

Говоря само за цена и разход на гориво. Не съм правил сметка за експлоатационни разходи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензин с есктри= по-скъп пробег и по-евтина поддръжка(няма турбо)

Дизел без есктри(за разликата в цената)= по-ниски разходи, по-тежък автомобил(поне 100кг отгоре с един цилиндър по-малко) и повече проблеми породени от горивата в България

И двете са ОК.

И все пак мисля че щом питаш значи се колебаеш - Взимай ДИЗЕЛА!? :smt017

 

За инфо: моята прави средно 8 в софия ;) И не забравяйте че купувайки дизел изхвърляте в атмосферата твърди частици!!!(неизбежно е, независимо дали има филтър)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На някой сигурно му дреме за твърдите частици!Да не би като ходиш да си плащаш данъка и като със DPF и плащаш 1/2 от данъка! :smt019

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за филтъра си е така, но все пак това го дишат децата ни всеки ден. ](*,)

Задължително ESP!!! smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 години по-късно...

Здравейте! Бих искал да Ви помоля за мнение за Roomster 1.4 86 кс. Конкретно ме интересува има ли някакви по специфични неща които трябва оглеждам  при покупката . Не разбирам много от коли и затова пиша тук. Ако може да споделите мнение за този двигател или да търся дизел. Ще съм благодарен за всеки получен съвет. Колата която си харесах е ето тази: https://www.cars.bg/offer/5e5ea3a05a96cd05845ad6c3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам познат с такъв София градско харчи около 10 газ не особенно динамичен,ако не търсиш високи скорости и бързо ускорение става,ремъци и ролки излизат доста скъпо колкото на дизел ,конкретния румстър изглежда много добре почти всички екстри,вече трябва са чуеш работота на мотора и да видиш как превключват скоростите хубаво е да не карана (студена) да я запалиш защото тези двигатели,ако не са качествено и наврме обслужвани таракат повдигачите 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих дал 6К за този, ей така, за пазарлъка. Двигателя е ОК на газ, а ако е добре поддържан, ще те вози безпроблемно. Няма динамика, но то и самия автомобил не е различен от табуретка. Наистина е с глезотийки, а и панорама... Хубав изглежда на снимки! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Имам още един малко глупав въпрос. Виждам, че таблото на колата е в черно и бяло, а корите на вратите са черни. Не трябва ли и корите на вратите да са бяло и черно?  (мисълта ми е възможно ли е така да са фабрично или са сменяни корите)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, V.Stanchev написа:

Благодаря за отговорите. Имам още един малко глупав въпрос. Виждам, че таблото на колата е в черно и бяло, а корите на вратите са черни. Не трябва ли и корите на вратите да са бяло и черно?  (мисълта ми е възможно ли е така да са фабрично или са сменяни корите)

По-скоро е правено .. поне гривните около духалките не съм виждал да са предлагани в друг цвят освен черно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и оригинално да си е така. Понеже е Скаут е възможно да е имал избор на интериор от 2-3 варианта. Може и да са сменяни разбира се. Не за друго, но светлите кори на вратите са цапат повечко... Но т'ва не пречи да е прилична колата де!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гривните може да сребристи за стайл и нагоре нива. Обаче вратите трябва да са бяло черни.

Но може и да е някакъв местен специален модел с такава конфигурация.

 

Roomster_Catalogue_ENG_0507.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Карам Румстер от 2017г 1,9 105 пд с дпф. Видях 2 и 200 с тоя тип кола. Минах през всички дефекти за модела, както и проблеми с турбото и дпф. Не съм премахвал нищо. Рециклирах и смених с ново тялото нс ДПФ>
Ако някой има въпроси да пита. За тоя мАтор вече нз какво може да ме изненада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.