Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Как си прецаках карба:-(


everlast

Recommended Posts

105-цата я карам вече 2 години със въздушен филтър на лада (още от предишният собственик). Днес го демонтирах да за имам достъп до карба и останах кофти изненадан- вакуумното задействане на 2-рата степен, което е захванато с 2 винта за корпуса на карбуратора, седи на една страна :o .Оказа се, че едното краче, което ляга странично отляво на карба е счупено, вината за което на корпуса на въздушния филтър, който е опиран на "регулатора".-личи си къде точно са опирали-има леко вдлъбване на вакуумният регулатор. Другият винт си е ОК-стегнах го здраво, счупеното залепих с канаконлит, но лошото е, че е под напрежение от стягането на възд. филтър, въпреки, че съвсем леко притегнах 4-те болта (след дъжд качулка :oops: ) Чудя се става ли нещо от тоя карб и какво да направя, ствува ми се, че ако подложа допълнителна гарнитура, която да повдигне филтъра няма да е под натиск вакуумното устройство, но знам ли.....Иначе си работи добре в града, не знам при по- високи скорости как ще е положението-все пак този механизъм би трябвало да отваря втората степен и макар и малко стои на една страна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм се чудил защо не експериментирате с тея карбуратори. Пробвай с 100с ков измии го оправи го смени му консумативи. Верно си е играчка на нерви да продупчиш колектора и 2-3 дни работа ако скъсаш шпилките на генерацията, но не ти ли е интересно какво ще стане. Пробвай ладов 1300s, пробвай фиатов, нещо различно пробвай. Само на мен ли ми е писнало от шкодови карбуратори?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е, че имат много проблеми и лесно се задръстват-това е най-псуваната част от колата, но моя си работи добре, успях да го настроя. Чудя се ако подложа още едно гумено оплътнение под корпуса на възд. филтър, така че да не опира долу и да стегна хубаво дали няма да се реши проблема :-k Днес ще експериментирам smile106

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ладов филтър.В отвора му за карба има една гумена гарнитура.Та освен нея намерих още една и я разцепих на две,като подложих половинката под тавата,преди да я сложа на карба.Иначе поне на мен ми се видя невъзможно да се сложи.Нямам проблеми!

Скоро мисля да слагам механичен карб 2101 и ако ми хареса разхода ще си остана с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, вие не разбрахте ли, че Шкодите имат непоносимост към руските части :lol:

 

maxrpm: ти с какви видове карбуратори си се занимавал, че с лека ръка отричаш 32-ката?

 

И не мога да разбера какво дири таз грозна тенджера на мястото на красивия корпус на въздушния филтър???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата не била толкова проста-тоя плод на руския гений е с едно оплътнение, което се назнизва на корпуса на възд. филтър и уплътнява под и над него ](*,) Явно ще карам така а втората степен се отваря-щом вдигнах почти 130. Докато се ръчках с карба се заприказвах с един колега, който ме светна за нещо, което не знаех :-k - по средата между двете камери на карба има болт, с който можело да стане "преход" от първата към втората степен, обаче от съображения за сигурност не искам да пипам повече smile163

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде един бонус от мен

Карбураторите с вакумно управление на 2 ра клапа,могат да се направят да работят като тези с механично отваряне.Трябва да се разпробие дупката за разреждане на 1 ва клапа,да се махне 1 втулка /жигльор/в канала и да се запуши дупката на 2 ра клапа-И КАТО ДАДЕШ ГАЗ ВЕДНАГА ОТВАРЯ и 2ТЕ

Правили сме едно време така бегачките еййй,върнах се в зората си като ровичкащ тунер smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това съм го правил на москвичов карбуратор(ДААЗ 2140)също с вакуумна втора клапа.Има смисъл в тая работа,но сякаш е по-лесно направо да се сложи механичен :) Аз лично съм си приготвил един от Жигула 1.3(по-новите).Имам и от Лада 1600,ама ми се струва че с него ще стане голям змей шкодичката.

Тея вакуумни истории хич не са ми по сърце.Уж били по-икономични от механиката...

И сега малко по темата-моят филтър не е тенджера,а си го изрязах отстрани с флекса и вече е открит.По-бързо се зацапва(за 3000км някъде).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Малко развитие по темата. След всичките ми неуспешни опити да оправя колата я закарах на майстор. Установи се 1. оста на чукчето в делкото е сдала фира; 2. клапаните нямат никаква хлабина-пластината не влиза; 3. няма центровка;4. майсторът разви болтът, който е отгоре на карба и е свързан със работата на втората степен на карба. След отстраняването на проблемите един по един всичко просто заспа, двигателят направо мърка, паленето е все едно току-що съм я угасил. Проблемите с празният ход ги няма-преди на газ карах вечно на смукач, тъй като гаснеше, сега ги държи стабилно и се отказах от смяна на мембрани, а и разхода падна. Който може си го може, съжалявам само, че късно е занесох на майстора, реших че толкова е бил ресурса на двигателя-той е на 50 хил км. след основен ремонт, но издевателства със 120-130 км/ч имаше често :oops: , човека сега я направи перфектна smile119

п.п. Корпуса на карба го направих да не опира на вакуумното у-во с много яко блъскане с чука отдолу, където допираше, а тая ламарина е много яка :smt019 Впрочем след махането на болта не знам дали има смисъл от тоя вакуум, но все пак :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.