Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

най-икономичната кола която съм имал...


bega4kata

Recommended Posts

Aйде пак на хвърляш по черешите! smile001

1.9 SDI да харчи повече от 1.9 TDI !

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... =1.9%20sdi

Fabia sdi - среден р-д - 5.07

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... =1.9%20tdi

Fabia tdi - среден р-д - 4.93

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 93
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    13

  • PRR

    10

  • new_

    5

  • werz

    4

Най-много писали в темата

Aйде пак на хвърляш по черешите! smile001

1.9 SDI да харчи повече от 1.9 TDI !

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... =1.9%20sdi

Fabia sdi - среден р-д - 5.07

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... =1.9%20tdi

Fabia tdi - среден р-д - 4.93

Maни ги тия линкове!Между другото ония пич дето е световния шампион по икономично каране - Герхард Платнер използва Fabia 1.4 TDI!Сигурно има защо!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aйде пак на хвърляш по черешите! smile001

1.9 SDI да харчи повече от 1.9 TDI !

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... =1.9%20sdi

Fabia sdi - среден р-д - 5.07

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... =1.9%20tdi

Fabia tdi - среден р-д - 4.93

Maни ги тия линкове!Между другото ония пич дето е световния шампион по икономично каране - Герхард Платнер използва Fabia 1.4 TDI!Сигурно има защо!

VALDO,знаех си ,че ще има такива нападки,ама ме домързя да направя някои доуточнения относно сди то smile169

.По-добре да не оспамваме излишно хубавата тема !!!
ама хубава тема измислих този път...
Почти целия път от Говедарци до София е спускане!

Миналата година един колега от форума беше "докладвал" за 2.8 от Боровец до София(пак с Октавия). Нерде Говедарци, нерде Боровец...

 

а,трябва ли да уточнявам,че трябва да се замерва и в двете поски на дестинацията и после събиране и делене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече ти отслабват силите и почваш да пишеш по-малко мнения на ден!Май ти е паднала компресията! smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече ти отслабват силите и почваш да пишеш по-малко мнения на ден!Май ти е паднала компресията! smile169

Приспахте го с туй бавно и монотонно шофиране smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе,ама много се сърди жената като вляза във Форума.ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ Е ТОВА ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ЗА МЕН

Приспахте го с туй бавно и монотонно шофиране
smile091 smile159
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе,ама много се сърди жената като вляза във Форума.ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ Е ТОВА ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ЗА МЕН..

 

Споко, мойта ме ревнува ... от лаптопа! То верно, че си лягам с него ама чак толкова....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никакъв случай не съм от състезателите, ако бях такъв щях да си взема мощен Бимер втора ръка, вместо 1.6 атмосферка. Обаче това "при спазване на ограниченията" откровенно ми звучи като елегантен начин да се каже "ще направя отрицателен разход, но ще карам 3 часа до Пловдив". Не ми казвайте, че в града никога нокой не вдига 51км/ч или че по пътя за Благоевград например всички карат макс 89 или на новата магистрала в участъка Стара Загора карате със 129. Говорете за реални условия. Давайте среден, не рекордно нисък. То и аз правя 5... ама сам в колата и по нанадолнище. Иначе никой не отрича икономичността на дизела, особено на 1.9 TDI, но освен SDI и то пак при мноооого внимателно каране не виждам как може да се даде разход 3 и малко. Не искам да обиждам никой, но си мисля, че в стремежа всеки да покаже колко са хубави Шкодите (особено неговата) малко залита в сферата на идеалните неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Давайте среден, не рекордно нисък. То и аз правя 5... ама сам в колата и по нанадолнище. Иначе никой не отрича икономичността на дизела, особено на 1.9 TDI, но освен SDI и то пак при мноооого внимателно каране не виждам как може да се даде разход 3 и малко. Не искам да обиждам никой, но си мисля, че в стремежа всеки да покаже колко са хубави Шкодите (особено неговата) малко залита в сферата на идеалните неща.

 

Отваряш книжката и четеш. Там ясно е написан разхода. На О1 с 1.9TDI 90/110bhp пише:

1) Градско 6.6

2) Извънградско 4.2/4.1

3) Среден 5.2/5.1

 

Нееднократно съм засичал, че:

1) При 90 харчи точно 4.2

2) При 70 харчи 3.2

3) София-Варна-София при каране с 90 извънградско, 130 по магистралата и 50 в града дава точно 4.2 среден

4) София-Варна-София стегнато каране, т.е. извънградско 110-120, 140-150 магистрала дава около 5 без климатик и 5.5 с климатик.

5) За 72к км СРЕДНИЯ разход е под 5.7

 

Държа да отбележа, че не съм състезател, но все пак карам доста "стегнато".

 

И последно - на един от първите събори една дизелова Октавия 1 (110bhp) се беше движила с цялата колона. Разхода по борда е бил ... под 3.5! А грешката на моя борд е под 1%!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5.5 с климатик на 90 коньов дизел вече ми се вижда по-реално :smt017

"извънградско 110-120, 140-150 магистрала" за такова каране имам предвид, не със 70. Натоварен път, клима, фарове и т.н. не по инерция надолу.

 

5.7 среден е много добре иначе. Интересно ми е как бордовия ти засича среден за целия период. На О2 засича до 99.99мин. или 9999км (дано да не бъркам с броя на цифрите). Не се ли занулява твоя. На мен този ми даваше 7.4, но почнах да карам почти само в града и скочи на лоша 8-ца и нагоре, но пак започна да пада, което е добре, ззащото 8 вече почва да идва множко с 98 бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бордовия не засича. За 72к км имам записани всички минати километри, сипано гориво, дата, марка, разход по борд и цена. Нали знаеш - кретенията по хората ходи smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз какво да се похваля!

Първо Лагуната-комби 1,9dTI (98к.с.) извънградско е падала до 4.0/100 при скорост около 80км/ч без климатик иначе при скорост 100-120 гори около 5.2 с климатик. А при 3,5ч. Варна-Пловдив даде 6,5.

Сега за Шкодата - Какво да ви кажа много съм доволен :mrgreen: :mrgreen:

Бензин - извънградско 5-5.5 при 90-110

извънградско (магистрала) 9/100 при скорост 140-170/веднъж съм пробвал/

градско (Варна) - около 7,5

Отскоро Газ - Извънградско - около 6/100

Градско- около 7,5-8/100

 

А най-икономичната кола която съм карал е служебната О1 1.9 TDI 90к.с. Гори точно 0.0лв./100км. smile169 :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз да се включа smile169 Octavia 1 90к.с.

в петък, София - Пловдив 3.4/100 по борд компютър

из селата около Пловдив 2.8/100 пак по борд компютър

Невъзможно.Борд компютъра ти лъже като дърт циганин колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз:

Citroen Saxo `97 1.5d =>>

среден разход - 4.3л (пенсионерско каране),

извън градско - 3.5-5л

градско - 5-7л

 

А в момента съм страшно доволен от разхода на Фоби 6,5ср, като за София ми е 8-10 зависи от времето...., а пък извън градското ми е слизало до 4,6л (Сф- Благоевград вечер с фарове), а посока Благоевград -София 5,1(минимално без резервна гума и фарове)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-икономичнaта кола е Пасат Б5 АФН/А4 АФН.110коньовият двигател е по-ефективен от 90коня варианта,който е просто рестриктиран.ПД двигателите после вървяха усезаемо повече заради въртящия момент и една предавка в повече,но като разход отстъпваха значително.Да не говорим,че Б5/А4 са най-аеродинамичните коли,произвеждани масово от Фаг в цялата им история включително и до днес.При нов автомобил-извънградското

90-120 си беше ниски 4л,а подържането 90 на равно 3,6,дори на пълна ръчка повече от 6 трудно-този автомобил беше на баща ми и на него съм се учил да карам,за съжаление беше откраднат

Относно 2.0л тди-дали в Супърб дали в Октавия се тая.8клапановия принципно трябва да е по-икономичен,но при Супърба има филтър за твърди частици(качва разход),а при тесвания екземпляр има и Дсг(къси скорости) и 225/17 гуми.Младост София,завод Каменица Пловдив отиване и връщане 6,9-при постоянен темпомат 145(136 по ГПС на телефона) и 150-170 по нанадолнищата,в София 9-10литра .Говорим за солидно лапащ агрегат-за справка турбобензина лапа по-малко от литър повече извънградско и 1-1,5 повече в града.Гадното е ,че дори и да караш бавно пак гори над 5л,а ако пришпориш 8+.Ще го лекувам аз тоя Супърб с пружини и под от Гриинлайн,на магистралата харчи се едно е 270коня дизел ебаси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90 коня е по икономичен от 110 :!: Най малкото дюзите са му по пестеливи май май ;) А помпа дюза системата е по-икономична-BRU и ANU двигателите са най икономични :!: :!: :!: :!: от 1.9 smile001

ако п.д.не е най икономичен 2000бара,кой тогава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90 коня е по икономичен от 110 Най малкото дюзите са му по пестеливи май май А помпа дюза системата е по-икономична-BRU и ANU двигателите са най икономични от 1.9

ако п.д.не е най икономичен 2000бара,кой тогава

90 коня е по икономичен от 110 :!: Най малкото дюзите са му по пестеливи май май ;) А помпа дюза системата е по-икономична-BRU и ANU двигателите са най икономични :!: :!: :!: :!: от 1.9 smile001

ако п.д.не е най икономичен 2000бара,кой тогава

Това дето го написа сериозно ли е?Малкото ТДИ е скопена 110ка-има Еку с по-гадни настройки,по-малки и неефективни дюзи и турбината на 110ката си е ВНТ15,за разлика от гт15ката при останалите.Всъщност късните 90ки на Октавия са А4 генерация двигател,който също като 110ката е с дюзи с двустепенно впръскване -(170/205 за 110) и подобно,но не същото турбо с променлива геометрия( това не го знаех до като не видях колата на един съфорумец на Бояна и ми се стори,че това турбо не трябва да е там).Но Афн си е най-доброто за пенсионера-дали в Голф 3 за градско или Пасат Б5 за извънградско-няма кой да го бие.

Относно ПДтата-теорията е много добра,ако не бяха пипали степента на сгъстяване,не бяха накачили 100 енергоемки модула и колата не беше чувствителна на горивото.Кофтито е,че с 2л дизел икономията стана още по-зле(пак пипнаха сгъстяването),а са с 2л Кр?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност късните 90ки на Октавия са А4 генерация двигател,който също като 110ката е с дюзи с двустепенно впръскване -(170/205 за 110) и подобно,но не същото турбо с променлива геометрия( това не го знаех до като не видях колата
дааа,първите турове даже са такива 90тки,но пак не е съвсем както си забелязъл.

И най първите тди-та 90 са с двустепенно впръскване smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И

най първите тди-та 90 са с двустепенно впръскване smile001

Аз къде съм писал,че не са?Просто са друга конструкция и работят на по-малко налягане,а освен това са и по-големи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.