Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

В АВТО БИЛД Октавия 2 комби е №1


bega4kata

Recommended Posts

Цитирам:ФИННА ИЗРАБОТКА,КАКТО ПРИ НИТО ЕДНО АУДИ:КАЧЕСТВОТО НА МАТЕРИАЛИТЕ Е ВИСОКО......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм си фен на Шкода...ама такива изказвания звучат меко казано смешни. Колкото и да ми се иска - качеството и материалите нa AUDI малко трудно може да се стигнат при тази ценова политика на Шкода. Поне така мисля аз де.... дай Боже някой ден наистина да е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаааа, сега продажбите на АУДИ ще се сринат - кой би дал ДВА ПЪТИ повече пари за АУДИ, когато има такива качествени Октавии ...

Хайде стига смешки, "АВТО БИЛД" съкс - те са журналисти като всички останали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя повечето броеве на "Auto Bild" и "Auto motor und sport". Извода, който съм направил за себе си - почти няма обективни статии, когато става въпрос за сравнение на автомобили. Имам чувството, че авторите на подобни материали влагат твърде много лични виждания и мнения, които в повечето слчаи нямат нищо общо с действителността...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да,постоянно пишат някви глупости,но въпреки това ги купувам списанията... 8)

че,не мога да се сетя ,сега в посл.брой имаше страхотна глупос...ще проверя по късно и ако я намеря ще цитирам :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли, съгласен съм, че са много далеч от обективността, но имах случката докато бяхме в Хановер рентакара да се падне едно ново (демек новия модел) А4. Да, пластмасата е малко по-добра от Октавията, но смятам, че за претенциите за "премиум" трябваше да се постараят повече. Да, Ауди изглежда по-добре от Шкода, и въпреки това не успях да си настроя седалката така, че колата да ми пасне. Възможно е да става дума за рядка анатомична особеност ;), но е факт.

 

Ауди А4 Авант 2.0 Дизел, навигация, подгрявка на седалки, ксенон, пръскачки на ксенона, нагревателчета не само на задното стъкло, ами и на задните странични стъкла, беше на 17 500км. Кола правена за магистрали - 6-та скорост на 2к обороти перка около 140-160км/ч ;) ;) - Talk about diesel power ;) ;)

 

Следващата кола пак ще е ... Октавия ;), не А4.

 

Но покрай това Ауди и другите коли, които видях по пътищата мога да си представя как "братята" немци смятат, че са напълно обективни при преценките, защото... са свикнали на немско, приемат си го за най-рационалното и нататък трудно може да ги убедиш друго.

 

Аз лично се учудих как пуснаха Октавията пред Голф 5 в класирането, но ме радва. Вечер си заспивам с мисълта, че са прави :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля някой колега да ми обясни:КАКВО РАЗБИРАТЕ ПОД-ПО КАЧЕСТВЕНИ ПЛАСТМАСИ :?: Коя точно пластмаса и кое и е по качественото-може би това че на Ауди се белят?И на Октавията таблото е меко,тапетите на вратите са меки,облицовката на тапетите с плат е с дунапренче отдолу изпълнена и т. н.Или е пластмаса или е мек материала :!: :!: :!: :!:

Аз разделям колите на 5 групи

1 с пластмасово табло и врати+плат

2 с частично пластмасово табло и пластмасови врати

3 с меко табло и пластмасови вр.

4 с меко табло ,врати

5 с месо табло +мека централна конзола и мек материал на вратите +меко подплатена тапицерия на вратите

Ами Ок 2 е в пета група

и ако искате си я поръчайте с екстрите които има Аудито и може да струва колкото него :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Да, Ауди изглежда по-добре от Шкода, и въпреки това не успях да си настроя седалката така, че колата да ми пасне. Възможно е да става дума за рядка анатомична особеност ;), но е факт...

Както е и факт, че ти се оплакваше от болежки в крака при шофиране на твоята Октавиа. Възможно е при тебе наистина да е някаква анатомична особеност, но в предвид темата нека останем коректни, а не като авто журналистите, които изтъкват минус на дадена марка, а същото при друга премълчават...

 

...Но покрай това Ауди и другите коли, които видях по пътищата мога да си представя как "братята" немци смятат, че са напълно обективни при преценките, защото... са свикнали на немско, приемат си го за най-рационалното и нататък трудно може да ги убедиш друго...

Марто, това е така. Но ако прегледаш няколко броя от въпросните списания ще се убедиш, че коректност в оценките понякога липсва дори когато става въпрос за сравнение на немски возила ;) Справка (пресен пример) - последния брой на АМС :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но ако прегледаш няколко броя от въпросните списания ще се убедиш, че коректност в оценките понякога липсва дори когато става въпрос за сравнение на немски возила ;) Справка (пресен пример) - последния брой на АМС :smt030

Стана ми интересно, та да попитам - за коя статия става въпрос? Питам поради обясними причини :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ти много добре знаеш за коя говоря :lol: И все пак, щом искаш да го видиш черно на бяло - тази, в която няма как VAG модел да не е на 1-во място. А коментарите под снимките - някои будят насмешка, други - недоумение. Като този например, цитирам по памет, но смисъла е същия: "много претрупано с бутони табло (средна конзола)". Странно защо тук коментара е с отрицателен смисъл, а когато се пише за коли от по-висок клас смисъла е положителен - примерно за БМВ и Мерцедес. На бавареца хвалят системата за управление на инфо дисплея (най-общо казано). А в тази статия просто бегло споменават за подобна възможност (макар и не толкова добра като на БМВ) и премълчават удобството да си отпуснеш китката и да работиш със системата вместо да се протягаш и да пипаш по екрана. Мога още доста да пиша, но е по-добре ако се видим на НИМ да поговорим там, че тук е неудобно за такъв вид дискусия.

 

:smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставям дискусията за НИМ, и все пак като човек, карал преобладаващата част от автомобилите във въпросния тест напълно подкрепям победата на Голф, още повече че при такова международно участие влиянието на субективния фактор при наличие на обективна система за оценка се свежда до минимум, но както и да е - не искам да прозвучи сякаш защитавам нещо, поради факта че участвам в него. За това доколко обективните критерии за оценка на АМС са меродавни, мисля че е достатъчно да се отбележи че се използват на база на лиценз от организации като ЕСЕ, EuroNCAP r VDA. По никакъв начин не оспорвам правото на всеки да има собствено мнение, но си мисля че не винаги е необходимо при несъотвествие между личните възгледи и тези на други хора, при това професионално занимаващи се с дадена тематика, веднага да се говори за пристрастност, непрофесионализъм и т.н. Това за многото бутони пък е направо несериозно, тъй като конкретно АМС бяха основните критици на първата версия на системата iDrive при предишното поколение на седмицата на БМВ, до днес продължават да критикуват и част от решенията в S-класата, и това са само примери.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, Ауди изглежда по-добре от Шкода,

 

Е тука е много субективно ;) . А2 например никога не съм го харесвал като дизайн, а след като bega4kata ме повози в такова разбрах, че и жена си няма да накажа така :!: Според критериите на Сами тая консерва е в графа 1 + това вози по-зле от Fabia...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The Freshmaker, една малка подробност - не съм визирал тест с Голф smile001 Относно несериозността за бутоните - прочетох това, което е напечатано, не съм го изсмукал от пръстите си. И не на последно място - така, както АМС умее да критикува, така трябва да умее и да приема критики, без значение на кого, какво и защо се позовава. Защото няма идеална S-класа, но и няма идеална печатна или интернет медиа, няма и идеални журналисти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както споменах, не става дума за приемане или неприемане на критика, а за мотивирането на въпросната, пък и мисля че достатъчно колеги са наясно дали точно аз приемам критика или не :) между другото неслучайно попитах между другото за коя точно статия става въпрос, явно трябваше направо да кажеш конкретно коя е, сетих се вече - на живо ще ти споделя мнението по въпроса дали Пасат или Инсигния е още по-доброто, естествено че мнението ми не е нито единствено, нито безпогрешно, но просто в малък интервал от време съм карал и двете.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги,аз нямам много време за четене на статии и списания,ама като тръгна на път из Европа (Унгария,Австрия,Германия) чесно всеки 2-ри автомобил е марка Шкода.

Преди 3 дена даже ми се наложи да поостана за 2 дена в Словакия,ами там само Шкоди,ама и 105 -ци и 120-ки, лъснати,наточени,сякаш сега са излезли от завода.Хората си ценят марката.А ако направя малка класация на автомобилите движещи се по пътищата на Европа може би ще изглежда така:

1.Шкода

2.VW

3.Мерцедес

4.Опел

5.Японските модели

6.Волво

7.Италиянски модели

 

Поздрави....... smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чичо Мирчо (Maniac) се завърна онзи ден от едноседмичен престой в Мадрид и каза, че те там не си карат Сеатите (даже единият от 2та завода на Сеат в Испания фалирал)... Шкодите били в пъти повече, много Шкода се карало в Испания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.