Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Смяна на маншон - размисли


ikonoma

Recommended Posts

Трябва да се сменя маншон на лявата полуоска. Видях го, че е скъсан. Взех си нов, със грес, гайка и всичко необходимо. Ерозирахме и ключ за гайката. Дайте някакви практически съвети за работата. Имам ръководство, но човешкия опит си е друго нещо. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile091 какво да ти пиша...за такава елем.операция......една две особености-жокери

 

1не блъскай директно с чука по шенкела като избиваш шарнира,да не му уцелиш без да искаш маншона :lol: ползвай дорник

2като го завиваш шарнира и превърта,натегни с крик отдолу да се вклини

А и да измиеш карето с корс.преди да сложиш новата грес,ако дупката е била гол. и има пясък

п.п.и струва ли си цапаницата помисли за 20 лв?????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20лв., са си, 20лв. smile178

 

П.С. С най-добри чувства към колегата от Габрово. smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо,да от Габрово... :smt030 smile169

о,забравих да кажа-свали спирачния апарат да не ти се пречка,а накрайника няма нужда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, ха ами маниак съм си. Предпочитам да пипна аз. То най-лесно някой да ти го направи.

А полуоската от към фланеца на ск.кутия трябва ли задължително да се сваля, също така и пластмасовия подкалник, че него хич не искам да го пипам, както съм го уплътнил сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А полуоската от към фланеца на ск.кутия трябва ли задължително да се сваля, също така и пластмасовия подкалник,
не и за 2 те

те за Фабията питаш нали

щото аз за октовията първо започнах доа обяснявам :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, имам опит с тези неща. На Ладата съм вадил, но имах скоба. И за тук ще се направи, но като му дойде реда. smile169

Питам, защото на ръководството е дадено да се развият трите болта.

 

Мерси, винаги съм се радвал да чета полезните ти съвети. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile159

в случая скоба няма как да сложиш,но,става по-бързо 1 болт вместо 3 и 100%гаранция ,че няма да си разбуташ предницата-отбележи си как е бил щото шарнира малко плува в носача-ако ще развиваш 3те б.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, имам опит с тези неща. На Ладата съм вадил, но имах скоба. И за тук ще се направи, но като му дойде реда. smile169

Питам, защото на ръководството е дадено да се развият трите болта.

 

Мерси, винаги съм се радвал да чета полезните ти съвети. :)

 

А оригинален маншон купи ли си? Защото с него ще ти излезе по евтино отколкото с китайските варианти... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подхождам с уважение към съветите на бегачката smile168 ,но аз ще те посъветвам да си развиеш трите болта доста по-бързо е според мен правил съм го доста пъти.А полуоската я вадиш само от към шенкела просто няма нужда да я вадиш от ск. кутия.За другите неща предполагам че сам ще се досетиш.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси момчета, вече съм готов. Нищо и никаква работа. Сложих си оригинален маншон, взет от ЕТ. Половинчати работи не правя. Или правя както трябва или не. Свалих си полуоската, защото ми беше много по-удобно. Друго си е тезгяха и менгемето. smile168 А за шарнира добре, че бат Сами ме открехна да го избия. Предния път когато сменяхме тампоните беше много трудно докато извадим шарнира от носача и после да го вкараме обратно. То не бе нагаждане, не бе чудо. Опасно е да се дърпа полуоската за да не изпадне някое каре. А сега с един дебел вал и два-три удара с чук по него шарнира излезе. Супер елементарно и цивилизовано. Даже няма нужда от регулиране на предницата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.