Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Ta въпросът ми за тези двигатели е защо е избрано да бъдат монтирани под наклон от30 градуса?Един бивш мой колега ми каза че на Москвич 2140 също имало наклон,а на ладите няма!Било направено за по-добро мазане на клапаните,т.е за-по бавно оттичане на маслото от клапанната кутия!Вие по-специално за шкодата какво мислите?

Публикувано

Наклонът се прави по съображения за височината и побирането на мотора в ограниченото пространство под капака....

В противен случай , колите ще мясат на онези до 50 години на миналия век....

Що се отнася до мазането , има боксери -180 гр. , има мотори изцяло полегнали (МАН)...това не е проблем

Колкото до Ладата, мотора е прав ,но картера "виси" под моста.

При Москвето се пада върху моста и за да се побере ,малко са го килнали, още повече , доколкото знам 412 е копиран от баварците...

също наклонен... smile106

Публикувано

аха! :-k

Публикувано

и мотора работи с намалени вибрации в сравнение с вертикален но основно е това дето го пише драйвер- габаритите и по-лесното наместване в купето.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.