Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

пукнат блок следствие смяна на водна помпа!!!!????


BOTZKO6

Recommended Posts

преди две седмици смених водна помпа (фелиция 1998г.GLXi 1.3mpi ). проблема тогава ми беше че се губеше вода, но нямаше никакви следи къде отива. Та както и да е, в сервиза каза че ще помпата е за смяна - питаха ме хората и аз се съгласих на смяната Дерта сега е такъв че след уверения на сервиза че всичко е ОК - след 120 км пробег под колата ми се появява гьолче от антифриз. Реших че ония не са стегнали някой маркуч и минах при най - близкия майстор да погледне- и О!!!УЖАС!!! :smt019 :smt019 :smt019 изцепката беше: "пич връщай се за рекламация! smile175 при смяната на помпата са ти пукнали блока на двигателя.чакат те дертове" ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ТОВА??? аз самия днес видях -влагата се появява точно където помпата се опира (ляга)в блока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пропуснах да кажа: не съм ходил в специализирани сервизи на Шкода. та тия дето ми сменяха помпата в "старанието си" да оправят нещата са напъвали много докато изкарат старата и сложат новата помпа та чак ми бяха чупили едната клема на динамото...... :smt034 smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Близо сантиметър алуминий трудно ще се пукне , освен ако не го млатиш с варията ... свали помпата и прегледайте шпилките , после челото за остатъци на стара гарнитура и като я събирате нова гарнитура и грес , а не силикон .

 

П.П. Шпилките се стягат първо в блока ако се наложи и с малко Поксипол или Локтаит и и тогаз се слага помпата ... ако се е отвие някоя от гайките заедно с шпилка - нова шпилка и гайка :!:

И за ваденето на помпата има чалъм - отвива се долния тампон на скоростите , сваля конзолата на тампона на помпата и двигателя се повдига максимално нагоре и напред за да може да измъкнете помпата над гредата на рога без напрежение , мамата и чука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

](*,) по проблема ми с пукнатия блок въпреки че проблема ми е в блока точно до сменената помпа,сервиза не си признаха те да са направили нещо. сега ме чака сваляне на целия ДВГ и ........ заварки ](*,) ](*,) ](*,) :-k :-k :-k . а бе въобще може ли даже и да ми се изцепят че сега го виждат дерта smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като свалиш блока, веднага те пращам на заварка и после на шлайф. Пичовете си знаят работата! за заварка: Кичука(прелеза на пътя към Овощарския) непосредствено след прелеза вдясно(евтино и бързо)!

Шлаиф: Пещерско шосе "ВиВ шлайф" тел: 0889219312 Владо.(евтино, качествено, но може малко да почакаш). Дано да съм ти бил полезен с това инфо

 

ПС то т'ва си е малко за бял списък ама айде от мен да мине smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е спукано покрай някоя шпилка сваляй я и мажи на дебело с Поксипол завивай и няма да тече ... ако пукнатината обаче е по корпуса ... тогаз по - добре тъси блок , щот за да стане хубава заварка се грее , а кой знае тоз алуминий де ще изметне .

 

П.П. Веднъж съм лепил подобна пукнатина , но с двукомпонентно лепило на Локтаит и стана ... за целта обаче ти трябва добър достъп , набор фини пилители за добро почистване и обезмасляване и стана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата я оставих :smt034 при тия "ма'стори" дето ми сменяха помпата да си поемат все разправия около отстраняване на проблема - сваляне,заваряване,качване на блока. ще видим какво ще стане. само не знам какви изненади могат да ме очакват сега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сваляне и качване на ДВГ-то 200лв заварката около 50-60лв. за сега това е уговорката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

](*,) ](*,) ](*,)

Тия майстори да не са решили да специализират в ремонт на Шкоди и да са решили да тренират на твоита , па отгоре на всичко и пари да искат ... това е БЕЗСРАМИЕ :evil:

От мен един съвет ако не са я разкостили - вземи си колата и парите от техния "ремонт" и бягай при други :!: явно от тия и чеп за зеле не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за жалост двигателя е свален вече,а и друго 20 е че заварката ще е точно върху номера на двигателя. Та ходих и до КАТ да видя как стоят там нещата...........ще искат заявление че имам дерт с двигателя,после документ от сервиза че са открили повреда и какво са направили, и как са ремонтирали, и как номера на двигателя е заличен...... та после и пререгитрация ще правя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

труден въпрос! аз съм собственик на колата от ноември насам. от тогава съм правил само козметични ремонтчета от типа на чистачки и светлини . просто от раз взе да губи доста вода и се почнаха дертовете-смених водна помпа, а сега това.не знам кой е виновния сега-автосалона ли са прикрили умело проблема или при смяната на помпата е станало нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми се струва че тази пукнатина не е от смяната на водната помпа.По скоро е от пренатегната шпилка на главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в крайна сметка си зададох въпрос дали мога да си намеря друг такъв двигател и какво ще ми коства това като пари, вместо да се заварява този

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно разправията е голяма ... всички железарий от мотора трябва да се извадят , като трябва осибено да се внимава за ризите , после едни добри заварчици , рентген , шлайф на челото на блока и водната помпа и после събиране ... виж в раздел "Продава" колега от Бургас ако не се лъжа продаваше блок ( Фаворит/Фелиция няма разлика ) и си нахвърляш твоите железарий в него и си караш колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... виж в раздел "Продава" колега от Бургас ако не се лъжа продаваше блок ( Фаворит/Фелиция няма разлика ) и си нахвърляш твоите железарий в него и си караш колата.

Ето я темата: viewtopic.php?f=14&t=13186&start=0

Защо да сменя бре Гена, той тоз мотор май хубав. Само дето е разглобен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фелицията ако забеляза е със 136М мотор - различни бутала , разпределителен вал ако не се лъжа имаше и някакви разлики в главата ... с тоз инжекцион 135 и 136 карбураторни или моно мисля , че няма да запалят ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на колегата му трябва само блок тази цена ще му дойде в повече според мен (нищо лично). За 500-600 лв може да си вземе цял Фаворит донор (даже да се коалира с колеги)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да припомня само че става въпрос за Фелиция 1.3 mpi GLX '98г. производство. не знам дали фаворитов двигател става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в сервиза съм казал да ми търсят ДВГ а и до понеделник вечерта се надявам да ми кажат резултат. друго дето ме интересува при покупка на ДВГ-то дроселовата клапа към него ли си върви или не?има ли някакви проблеми с това дали съм с климатик или не?въобще всякакви такива и други дреболии кой за каквото се сети,освен че си е риск пак да попадна на "крив"(неизправен двигател). с какъв документ трябва да го купя за сда мога да си го регистрирам в КАТ после

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.