Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

високи обороти при студен двигател на Фелиция карб.1.3


phpopov

Recommended Posts

От няколко седмици забелязвам,че оборотите на двигателя се вдигнаха доста повече от обикновенното 2.8-3.0 оборота при запалване на студен двигател и се задържат такива поне 4-5 минути при движение с автомобила,а преди -миналата зима, при същите температури,го правеше за половината време.Даже и като я изфорсирам пак не падат.След като загрее колата се нормализират и няма проблеми.Предполагам ,че това е от автоматичния смукач,ако на някой му се е случвало ,моля за съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай немога да ти помогна . При мен сутрин при ниски температури оборотомера ми замръзва на 2100 оборота , но колата си работи с нормални обороти . Когато позагрее малко стрелката сама си пада. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се регулира ,от планката която се държи на 3 болтчета ли,от дясната част на карборатора ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с реглажа е малко сложна работа. Не отвинтването на винтчетата разбира се. Проблемът може да се появи после и да не минеш само с едно регулиране. Трябва да регулираш на загрял двигател, а после и на студен, за да видиш първо дали клапата отваря до край а после дали и затваря почти до край. Нищо чудно да не е от реглажа (все пак до сега не е пипан, нали) а от еластичността на биметалната пластина. Има вариант и самата ос да е клеясала, ако караш на газ. Писал съм по една такава тема. Тогава си трябва разглобяване и хубаво почиствне на оста.

Не бързай веднага с реглажа. По-добре потърси и другаде причината за тези високи обороти.

Успех.

 

edit: Мисля, че лекцията по-долу на колегата The Best Forman е повече от изчерпателна и точна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

010892773.jpg

 

Регулировката на смукача е става посредством винт № 35 - от него се определят оборотите на студено и в положение на напълно затворен смукач трябва да са около 1500 об/мин

Стъпката на връщане на вакуумния клапан се регулира от винта намиращ се на стеблото на самия клапан ( позиция № 30 на снимката ) при отвиване на въпросния винт се увеличва хода на стеблото и съответно връща клапата на по - големи стъпки. Стегнатостта на клапана се определя от винтовата капачка на самия клапан - колкото повече е натегната , оборотите , при които се задейства вакуума се повишават.

010893216.jpg

Времето за действие на смукача се определя от натегнатостта на пружината ( позиция № 28 ) - при завъртане на дясно времето за действие се увеличава , обратно намалява ... ако интервала оставен на капачката ( елипсовидните отвори за 3 -те винта ) е недостатъчен корекция може да се извърши и от стеблото на пружината , която излиза между двата щуцера за вода в центъра на въпросния механизъм.

010893214.jpg

 

П.П. Ако по карбуратора не е пипано нищо , а са се повишили оборотите на студено "сами" провери си жилото и луфта на втора камера и оста на клапата да не е блокирала ... чест проблем е износване на пластмасовата гърбица блокираща клапата , при което клапата на втора камера остава отворена и оборотите на колата като цяло стават високи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.