Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Mного,много странна работа


lent

Recommended Posts

Може да ви се струва нереално,но на първи цилиндър запалването на моята кола е 5градуса,а на четвърти-8-9градуса!На другите не съм гледал,че е трудно,но това определено не е нормално :!: :( Викам си ще да е от делкото,смених го-пак е така!И остана да е от веригата-стигнах до нея,ама я гледам-тя е като чисто нова-няма грам разтегляне :? Заподозрях зъбното колело,разположено на разпределителния вал и въртящо делкото,смених го с ново,ама пак няма подобрение :evil: Та в момента се виждам в чудо от какво може да е това!МОже ли да е станало,ако не са били спазени точно белезите на 2-те зъбни колела,и едното е мръднало малко и по този начин да е била зацепена грешно веригата?С други думи коляновия и разпределителния валове да не са напълно синхронизирани?

Само да допълня,че не съм свалял веригата,а и не съм гледал между белезите колко звена от веригата има... :evil: Веригата не съм я слагал аз,а предишния собственик и затова незнам да не са оплескали нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Останало е да провериш оста и зъбното колело на делкото. Не споменавам гърбицата, задействаща чукчето, защото ми е трудно да си я представя неравномерно износена...

Впрочем и при мен съм забелязвал разлика, но много по-малка.

ПП.Само да добавя, че говоря за статична проверка на запалването (лампа). Ако и ти го правиш с лампа, не е лошо да го провериш и динамично (стробоскоп).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени делкото с читаво . или го махни директно - при мен даде потресаващ ефект - индуктивен датчик на коляновия вал и магаскуирт . ето ти малко за четене:

http://www.msextra.com/index.php

http://www.megamanual.com/index.html

http://www.msefi.com/index.php

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

индуктивен датчик на коляновия вал и магаскуирт
-стига с този глупав продукт бееее

и на таз кола кво ще управлява.... smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се,че гърбицата на оста на делкото е неравномерно износена и след смяна на цялото делко всичко си дойде на мястото :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се,че гърбицата на оста на делкото е неравномерно износена и след смяна на цялото делко всичко си дойде на мястото :)

 

Както писах по-горе, не ми се вярваше да е това, но...

Този възел не е толкова натоварен механически. Единственото, което мога да предположа е нередовно смазване. Аз лично капвах от време на време с щеката за маслото по няколко капки върху кечето - външното и това в оста. Пише си го в книгите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е,делкото нямасхе грам масло и както изглежда не е било мазано от много време!Аз откачих делкото от другата ми естелка и го трансплантирах на тази,защото съм го мазал редовно и до последно нямах проблеми с него.И всичко си заспа(ако не дълбок сън,то поне лека дрямка :mrgreen: )Просто бях пробвал с едно друго делко,което го бях свалил от третата ми естелка(за части)и то по ирония на съдбата също не е било читаво....та за това набързо съм бил игнорирал делкото като източник на проблема :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

индуктивен датчик на коляновия вал и магаскуирт
-стига с този глупав продукт бееее

и на таз кола кво ще управлява.... smile175

примерно пакет бобини а защо не и някой TBI ? мегата не е глупава ! за парите си просто няма конкуренция.

 

 

Оказа се,че гърбицата на оста на делкото е неравномерно износена и след смяна на цялото делко всичко си дойде на мястото :)

 

много странно ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.