Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Относно резервоарът на М модификацията


lent

Recommended Posts

Интересува ме задължително ли трябва да се сменят резервоарите на 120Л'80 с единичния резервоар на 120Л от модификацията "М",при монтаж на 5-степенна предавателна кутия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и освен това ще трябва малко да срежеш от купето,понеже тунела е предвиден за по-дългата 5 степенна кутия!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказва се на практика друго-можело да се сложи 5-степенна и да не се сменят резервоарите,защото днес гледах на един старозагорски шкодаджия японката че е с 5-степенна предавателна кутия и старите резервоари,т.е.тези,които серийно се монтират на 105/120

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв филм! Японките и всички останали след тях са с правилните резервоари.Т.е. освободени са около тунела,да може да влезе кутията. Има много теми тук за резервоарите и 5тте скорости.Поразрови и сам ще се увериш,в това което ти казвам. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така да е,но ОЧИТЕ МИ ГО ВИДЯХА!Даже се бях хванал на бас и естествено го изгубих!Така че се оказва напълно възможно!Даже той ми се смее,като му казвам,че трябвало да се сменят резервоарите!Смятай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тя Японката си е с "новия" резервоар и затова е станало.Просто колатата на която искаш да сложиш кутията трябва да е след 83 ,за да стане най-лесно :) Или го накарай да дойде да сложи кутията на твоята кола и тогава ти му се смей smile113 :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да разбирам,че "двете баки" от японка стават и няма нужда ако се разполага с такива,те да се сменят с цял за японка?

Между другото затова ли на японката резервоарите(общо двата )са с вместимост 36л,вместо 38,както е при по-предния модел естелки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами резервоара погледнат отгоре представлява нещо такова :arrow:

post-436-138453077069_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колегите са ти го описали много правилно аз ще кажа само че има вариант, които можеш да монтираш без да сменяш резервоара. трябва да направиш подложки на гредата на скоростите, чрез която гредата заедно със скоростите да слезе около 2 см надолу. Не пипаш резервоара но ще има затруднено превключване на предавките. Варианта със смяна на резервоара и резване на купето е изпитан и безпогрешен. На която и Шкодичка да съм го направил няма грижа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя го взех скоро за 10лв,втора употреба,имаше леки забележки по него....но е здрав и не е огънат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Шпилките на мотора найстина се оказват къси! Не можах да им хвана стъпката нещо. На мотор 85, 84 и 87 шпилките са къси, а на 83 са дълги. Единственното което хванах като някаква последователност е ,че ако горните 2 шпилки са 10милимитрови, всичките 4 са дълги. А ако са 8мм. Всичките са къси. Как са го измислили това не знам ... ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.