Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Китайски Парктроник + Октавия 2 проблем


paralichko

Recommended Posts

Здравейте, както писах в една съседна тема - купих си парктроник. Монтирах го като взех захранване от светлината за заден ход. Обаче има супер проблем. Когато колата не е запалена а само на контакт всичко е наред, но когато се запали колата почват едни фалшиви пищения и премигвания. След дълго главоблъскане поразгледах какво се случва с VAG-COM. Оказва се, че мойта Октавия ( а верочтно не само мойта ), когато е запалена и е включена задна, лампите за задна скорост светят на 85%. Когато е загасена колата са на 100%. Има ли някой идея може ли да се рекодне това някъде. Търсих бая но нищичко не открих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата "unclejack" има същия проблем със захранване на камера за задно виждане от светлината за заден ход.

Сложи си LC-филтър и ще се оправи (например 10 mH последователно и 470 µF паралелно след дросела).

Ако не върши добра работа увеличаваш индуктивността.

Освен това те съветвам минуса да вземеш от шасито, а не от кафявия проводник за крушката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата "unclejack" има същия проблем със захранване на камера за задно виждане от светлината за заден ход.

Сложи си LC-филтър и ще се оправи (например 10 mH последователно и 470 µF паралелно след дросела).

Ако не върши добра работа увеличаваш индуктивността.

Освен това те съветвам минуса да вземеш от шасито, а не от кафявия проводник за крушката.

Ебаси мислех че съм "home alone" защото има тук-таме хора сложили си такива after market парктроници и уж работели. И аз си мислех за филтър но няма ли да е по-лесно да управлявам реле с тоя +, и от някъде другаде да взема "нормален". Има ли опасност с тоя филтър да повредя модула за светлините. Аз пробвах с 10nF кондензатор само - няма ефект. Ако някой знае къде отзад има "нормален" + да казва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може с реле, но аз не бих го направил по този начин.

Отзад няма плюс на контакт, трябва да се пуска от таблото.

Ако не окъсиш нещо няма начин да се повреди нещо при начина с филтъра.

Само с кондензатор няма да стане, защото крушката го разрежда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може с реле, но аз не бих го направил по този начин.

Отзад няма плюс на контакт, трябва да се пуска от таблото.

Ако не окъсиш нещо няма начин да се повреди нещо при начина с филтъра.

Само с кондензатор няма да стане, защото крушката го разрежда.

Имаш ли идея тоя пич как се е оправил ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа дали е оправил проблема, дадох му същия съвет :roll: .

Пиши му на лични, а ако и двамата ходите днес на НИМ ще имате възможност да си поговорите ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа дали е оправил проблема, дадох му същия съвет :roll: .

Пиши му на лични, а ако и двамата ходите днес на НИМ ще имате възможност да си поговорите ;)

Оправих го ! + има на осветлението на багажника ( прекъсва се - от ключето ). Управлявам реле с + от задната. Всичко е ОК засега !

 

П.С. Какво е НИМ ?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих го ! + има на осветлението на багажника ( прекъсва се - от ключето ). Управлявам реле с + от задната. Всичко е ОК засега !
=D>

 

П.С. Какво е НИМ ?!?

Национален Исторически Музей

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.