Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

+ през контакт и + без контакт Октавия 2


paralichko

Recommended Posts

Здравейте, интересува ме на Октавия 2 на плафона ( предния ) има ли +, който да е непрекъсваем и мога ли да черпя от его 500mA. Също така ме интересува от къде мога взема + през контакт ( 500mA консумация пак ). По възможност с най малко разглобяване :-)

Ако ви е любопитно, първия ми трябва за огледало с bluetooth и parking assistent, а втория за радар детектор. За огледалото трябва постоянен, защото при подаване на напрежение не се сеща да се включи само а трябва да му задържаш копче, което е неприятно => трябва да работи постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не вземеш от кутията с бушоните? Тя ти е от ляво на таблото, имаш амперажи всякъкви и е на забутано място та няма да се чудиш къде да криеш кабелите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не вземеш от кутията с бушоните? Тя ти е от ляво на таблото, имаш амперажи всякъкви и е на забутано място та няма да се чудиш къде да криеш кабелите.

За да не прекарвам кабели от огледалото и от жабката до там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В плафона на Октавия 2 има "почти" постоянен плюс.

"Почти", защото го има и след изваждане на ключа от таблото, но изчезва 10 минути след изваждането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледалото като работи постоянно акумулатора ти ще сдаде багажа за отрицателно време. Това е огромна консумация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В плафона на Октавия 2 има "почти" постоянен плюс.

"Почти", защото го има и след изваждане на ключа от таблото, но изчезва 10 минути след изваждането.

Огромна ?!? то като не говориш харчи 100mA. В момента антирадара ми е на запалката която има постоянен + и не ми е сдал багажа акумолатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип нормална консумация при заключена кола е до 50 mA. Аз имах страхотни проблеми с един протрит кабел, който активираше комфорт-модула и черпеше 120 mA. За седмица престой чисто нов акумулатор 55 Ah не можеше да стартира бензиновия двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип нормална консумация при заключена кола е до 50 mA. Аз имах страхотни проблеми с един протрит кабел, който активираше комфорт-модула и черпеше 120 mA. За седмица престой чисто нов акумулатор 55 Ah не можеше да стартира бензиновия двигател.

стига бе разликата от 70mA едва ли ще повлияе толкова. Ще знам като не карам колата повече от 2 дни да го изключвам това огледало. А знаеш ли от къде да взема еобходимите ми + ове ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам, разрешената максимална консумация за заключен автомобил (измерена примерно 1-2 часа след заключването) е 30 mA.

Почти сигурно е, че повече от половината от нея се консумира от автомобила без никакви добавени устройства, така че ни бих си позволил да похарча повече от 10-15 mA допълнително.

Ако консумацията превиши 100 mA не разчитайте на акумулатор след повече от 2 денонощия покой.

Дори и да се пали всеки ден без проблеми, ресурса на акумулатора ще се скъси чувствително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е 70мА, но сметката не е така.

Правилното е 50+120=170мА

170мА х 48 часа ~=8Ач. Това са около 15% от 55Ач!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е 70мА, но сметката не е така.

Правилното е 50+120=170мА

170мА х 48 часа ~=8Ач. Това са около 15% от 55Ач!!!

ОК - Ще си изключвам огледалото от копчето. Сега има ли някой да знае къде е + а ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В плафона на Октавия 2 има "почти" постоянен плюс.

"Почти", защото го има и след изваждане на ключа от таблото, но изчезва 10 минути след изваждането.

Мисля, че това не е лоща идея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В плафона на Октавия 2 има "почти" постоянен плюс.

"Почти", защото го има и след изваждане на ключа от таблото, но изчезва 10 минути след изваждането.

Мисля, че това не е лоща идея?

Не е добра за мен защото искам да го има постоянно, защото не искам да цакам всеки път по огледалото при всяко тръгване. А то е глупаво не се сеща като му дойде ток да тръгне само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От запалката може да се вземат 12В, от копченцето за аварийните може да се вземат също тези 12В.

 

Аз преди бях пускал такава тема - потърси, там също има много идеи за 12В.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що не пробваш от някой кабел на контактния ключ,там има постоянен ''+'',но комбинираи го така че като палнеш двигател да ти включва и огледалото.успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай от бушоните, както ПРР ти е казал!

В ляво от волана имаш кутия идеална за детектора, а кабела за огледалото много лесно можеш да скриеш в уплътнението м/у вратата и колонката и м/у предното стъкло и кората на тавана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.