Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Отново нещо коварно


lent

Recommended Posts

Няма да е лошо да провериш ,защото там е най слабото място на тези модели.Аз скъсах веднъж полуоска добре че бях с малка скорост.Полуоската се стяга с 28кг/ динамоме- тричен ключ/иначе усилието върху лагера се увеличава;започва да грее ;спича греста и е готов за смяна ,а самата смяна е ](*,) .

колко се стяга няма нищо общо с усилието върху лагера. това не са ти два конични лагера а един самонагаждащ се . програма максимум е да се повреди резбата на полуоската .

ИЗВИНЯВАМ СЕ !!!! Прав си наистина стягането на коронната гайка няма общо с лагера а с резбата/проверих/. Проверих обаче за точните Н.м за стягане на барабана с коронната гайка . Най-малко 170 Н.м или/17кг/ до 250 Н.м .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разказвали са ми,че преди късането на полувала се чува характерно скърцане,което постепенно се засилва.....Да чукна на дърво,досега не съм късал полувал,но съм говорил с хора,на които им се е случвало-слава богу са се движили с ниска скорос;полувала при тях се е скъсал при по-рязко натоварване-при тръгване от светофар или нещо от този род :idea:

Затова,колеги,поддържайте този възел и го преглеждайте по-често-от него зависи сигурността на пътуващите!!!

На добър път и дано Господ ни пази по родните и не само пътища!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разказвали са ми,че преди късането на полувала се чува характерно скърцане,което постепенно се засилва.....Да чукна на дърво,досега не съм късал полувал,но съм говорил с хора,на които им се е случвало-слава богу са се движили с ниска скорос;полувала при тях се е скъсал при по-рязко натоварване-при тръгване от светофар или нещо от този род :idea:

Затова,колеги,поддържайте този възел и го преглеждайте по-често-от него зависи сигурността на пътуващите!!!

На добър път и дано Господ ни пази по родните и не само пътища!!!

А аз искам да завалят сухи полуоски :mrgreen: че е много неприятен тоя ремонт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с това!

Едно малко въпросче-трябва ли и кутия за сухо предаване при положение,че се слагат сухи полуоски?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с това!

Едно малко въпросче-трябва ли и кутия за сухо предаване при положение,че се слагат сухи полуоски?

 

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разказвали са ми,че преди късането на полувала се чува характерно скърцане,което постепенно се засилва.....Да чукна на дърво,досега не съм късал полувал,но съм говорил с хора,на които им се е случвало-слава богу са се движили с ниска скорос;полувала при тях се е скъсал при по-рязко натоварване-при тръгване от светофар или нещо от този род :idea:

Затова,колеги,поддържайте този възел и го преглеждайте по-често-от него зависи сигурността на пътуващите!!!

На добър път и дано Господ ни пази по родните и не само пътища!!!

Верно е.При мен се чуваше монотонно чаткане и на втория ден полуоската се скъса.Карах много бавно и поразии нямаше , /по-чужди коли/ но ремонта е много тежък ](*,) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.