Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Новата във форума! OCTAVIA SLX 1.9 TDI


mery_jery

Recommended Posts

Привет на всички! Много съм нова във форума, а ме интересуват някой подробности за колата,и вече доста време немога да намеря решение на проблемчетата.

Колата е 1999 г. на приблизително 230 000 километри, SLX 1.9 TDI ,хечбек по документи....Аз в коя категория влизам 1 или 2 неразбрах.... съжалявам за което.

Имам проблем с ABS на таблото! преди време ме удариха в предно дясно колело и след това излезе проблема! В сервиза където ми я отремонтираха ,казаха че компютъра трябвало да се изчисти за да проработи отново. Бихте ли ми казали къде в София да отида, където могат да ми решат проблема и да заработи ABS-a отново? Благодаря !

Друг проблем който ме дразни е счупения капак на подлакътника ,къде мога да си намеря нов или някой който да го поправи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Redline__

    6

  • ikonoma

    5

  • bega4kata

    5

  • mery_jery

    18

Най-много писали в темата

Добре дошла! Много безаварийни километри с новата придобивка!

По товите въпроси:

1. Ти си с Октавия 1.

2. Грешките могат да ти ги изчистят с компютър - най-добре Еура тек.

3. Подлакътници има в онлайн магазините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си позволя да допълня Пешо по т.3:

 

От оригиналното по-хубаво няма да намериш. Потърси си подлакътник по моргите. Много вероятно е да намериш! Отвори mobile.bg и търси Skoda Octavia - "катастрофирал". Излизат няколко единички, едната е английско комби, тя би трябвало да има подлакътник. Цените варират от 50 до 180лв, в зависимост от състоянието на подлакътника и от това колко му се продават части на моргаджията :mrgreen: .

 

Иначе като алтернатива: подлакътникът е едно към едно с този на Golf 4/Bora и Passat 4. Десена на тапицерията само е различен.

 

П.п.: Подлакътниците на тия коли се чупят обикновено на едно и също място и това са двете крачета, на които се държи капакът. Ако е това, по принцип подлежи на поправка. Но ако е счупена закотрящата отварачка в предната част - не съм аз твоя човек.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за информацията.

Да, на подлакътникът проблема са тези две крачета, на които се държи! Аз немога сама да си го оправя,макар да искам да мога! :D

ММ да ,за компютъра явно ,ще трябва да си отделя ден- два. Надежда е малко далечна дистинация ! :)

Продобивката не е нова ,вече 2-ра година я карам ,но имаше кой да се занимава с нея,сега е мой ред. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами заповядай на някоя от софийските срещи на клуба на НИМ, все някой отзивчив колега ще измисли нещо за подлакътника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за поканата ,нека за се запозная малко с обичаите и хората във форума и ще дойда на някое събиране с най-голямо удоволствие !

smile169 :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошла!Вие колежките сте кът тук!Така ли ми се вижда или колата е с Бургаска регистрация?!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само ти се вижда ,ами Е с бургаска регистрация ! Но живея в София !Родом съм от Бургас, даже днес планирах пътуване кум Б-с ,но времето ме разубеди. Да си призная моето семейство е фен на шкода. След баба шкода 120 L ,сега и аз и брат ми сме с OCTAVIA . :)

Redline__ мисля ,че ти си моя човек !

Сега се разходих до колата ,наистина са само крачетата ,но счупените части ги няма !

Има какво да се прави по тази кола ! Надявам се с Ваша помощ да си я подновя !

Кога е най-близката дата за среща на НИМ ?

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мммм да!Те колегите те поканиха на среща в София,ама ако си си в Бургас може и на някоя наща да дойдеш! smile113

А може да разбереш за нея от ето тук : viewtopic.php?f=19&t=12665

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В най-добрия случай ,ще е следващата седмица моето идване! Дано до тогава пътищата са ОК ! Ако измислите нещо за тогава, ще е супер! Ще доведа още един шкодаджия ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VALDO-ти къде гледаш там в краката на колежката бе....

 

Добре дашла във форума при сектантите :D,а относно проблема с абс-то, лесно ще се реши,стига да не ти е счупен датчика на колелото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тва, че липсват парченцата вече не е добре :-k . Но трябва да се погледне и тогава ще стане ясно на къде отиват нещата.

 

Мммм да!Те колегите те поканиха на среща в София

 

Гледам пише "Местоположение: SOFIA" и за тва така.

 

П.п.: Самииии, Сами smile168 .

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре заварили на всички сектанти тогава! :)

Утре се разбрах да ходя до Еуратек, да погледнат ABS-a,поне да видим от къде е проблемът.

Както и да я поразгледат ,за да знам с какво да ви тормозя момчета ! smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тц тц тц,а бе аз къде съм блял! :smt034

 

Имаме нова колежка във форума, а аз съм изтървал да и честитя! :smt004

Колежке, добре дошла при нас!

Софиянци (колегите+Rdline_-от Варна)са много отзивчиви и с радост ще ти помогнат по колата.

 

Поздрави!

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile195 Дама с Шкода - е това е класика. smile162

smile187 Колежке добре дошла и от мен .

За подлакътника още при следващата среща ще го проверим. За останалото Еуратек ще се справят. Както каза бате Сами (bega4kata) дано не е счупен този датчик. Като минеш през ЕТ (Еуратек) сподли какво са открили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! В ЕТ казаха ,че външно датчика не е повреден и видимо не е счупен; Трябвало да се смени ,за да се провери дали той е проблемът. Но можело да не е той......

Има за смяна тампони на стабилизиращата щанга и на макферсоните !

През седмицата ,ще се погрижа за тях!

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има за смяна тампони на стабилизиращата щанга и на макферсоните!

 

Типично за О1. Не са скъпи, дори в ЕТ.

Ти пък,все типично това,нормално онова/амортисьорите визирам/,ще си помислят хората ,че ок1 и егаси смотаната кола....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ако кажеш сега, че не съм прав... На всички О1 по ходовата част първо това сдава багажа. Аз като взех моята, също сменях тампончетата на стабил. щангата, че и 2 биелетки й завъртях. Сега съм за лагер-тампон на МакФерсона (десен). Та това е мое лично наблюдение, базирано и на още няколко О1. Ако не съм прав - поправи ме ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата Redline__ , при последното си посещение в ЕТ за контролен преглед на шкодето ми казаха именно за тези тампони на макферсона и някакви лагерчета, предполагам са към тях....... :roll: :oops: . Също така ми казаха че е хубаво да сменя и лагера на предната главина. Извинявам се ако по оспамя темата, но има ли напредстава какви пари са тези ремонти ?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не съм прав - поправи ме ;)
няма ;)

еми пазете си ги,а и това нащо пътища ли са

всички коли страдат от подобни работи....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! В ЕТ казаха ,че външно датчика не е повреден и видимо не е счупен; Трябвало да се смени ,за да се провери дали той е проблемът. Но можело да не е той......

 

Това който ти го е казал по-добре да напусне сервиза и да си търси друга работа. Има два начина да се разбере дали е от датчика. С тестер и с измерване на съпротивлението му с обикновен мултицет. Трябва да е около 1kom.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! В ЕТ казаха ,че външно датчика не е повреден и видимо не е счупен; Трябвало да се смени ,за да се провери дали той е проблемът. Но можело да не е той......

 

Това който ти го е казал по-добре да напусне сервиза и да си търси друга работа. Има два начина да се разбере дали е от датчика. С тестер и с измерване на съпротивлението му с обикновен мултицет. Трябва да е около 1kom.

с вагкома си показва точно кой датчик е повреден-преден ,заден,ляв,десен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! В ЕТ казаха ,че външно датчика не е повреден и видимо не е счупен; Трябвало да се смени ,за да се провери дали той е проблемът. Но можело да не е той......

 

Това който ти го е казал по-добре да напусне сервиза и да си търси друга работа. Има два начина да се разбере дали е от датчика. С тестер и с измерване на съпротивлението му с обикновен мултицет. Трябва да е около 1kom.

с вагкома си показва точно кой датчик е повреден-преден ,заден,ляв,десен

 

Нали това казвам. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.