Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Реле за светини с какво да го заменя ???


mecho_klecho

Recommended Posts

Изгоря ми релето за светлините а немога да намеря оригинално, някои да знае с какво мога да го заменя. :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-старите модели на ШКОДА нямат релета за светлини , но аз си сложих на фаровете и халогените ЛАДОВИ .За новите модели мисля ,че ще е по добре да се заменят с релета еднакви по параметри с повреденото , или в спец магазин за информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В "електричарски" магазин търси- Реле за 12V 40A(например). Вчера точно си купих едно такова за допълнителните фарове.

Успех с намирането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже 40А са много, и 30-тина стигат. Последно бях купувал реле бош 12В/30А от магазин за авточасти за 6-7 лева.

Да речем- 2 лампи по 55W= 110W I=P/U I=110/12~9.2A

Т.е и 10 амперово реле стига. Може да сложи вместо реле и ключ издържащ 10А.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже 40А са много, и 30-тина стигат. Последно бях купувал реле бош 12В/30А от магазин за авточасти за 6-7 лева.

Да речем- 2 лампи по 55W= 110W I=P/U I=110/12~9.2A

Т.е и 10 амперово реле стига. Може да сложи вместо реле и ключ издържащ 10А.

smile159

не стига ! пусковия толк на крушката с нажежаема жичка е няколкократно по- голям от номиналния и ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че стигат 10А!Пусковият ток на лампите с нажежаема жичка наистина ве няколко пъти по-голям от номиналния,но това е за време от порядъка на около 400мs.,което безпроблемно се понася от контактите!Така че слагай смело,но нещо не съм много убеден в полезността на тожа реле!На ладите акумулатора и генератора са отпред и разстоянието е малко,затова е удачно при тях да има реле!Но при положение,че нашите акумулатори игенератори са на другия край на колата,кабелите са дълги и това реле не върши почти никаква работа,освен да предпазва контактите на лостчетата на фарвете!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че стигат 10А!Пусковият ток на лампите с нажежаема жичка наистина ве няколко пъти по-голям от номиналния,но това е за време от порядъка на около 400мs.,което безпроблемно се понася от контактите!Така че слагай смело,но нещо не съм много убеден в полезността на тожа реле!На ладите акумулатора и генератора са отпред и разстоянието е малко,затова е удачно при тях да има реле!Но при положение,че нашите акумулатори игенератори са на другия край на колата,кабелите са дълги и това реле не върши почти никаква работа,освен да предпазва контактите на лостчетата на фарвете!

0,4 секунди са достатъчни да се скапе контактната повърхност на пъпките. ако погледнеш в бушониерата на някоя кола (поло G 40 - такава имам под ръка) ще видиш че на тези релета пише 40 А smile181 ). не подвеждай хората да правят глупости , не е хубаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10А не е достатъчно дори само от това че не съм много сигурен колко реални са тези 10А, но 40А е прекалено. След като бушона е за 40А. 20 - 30А е напълно оправдано. Аз съм с 25А реле, за дългите светлини, закупено от магазин на ТРАБНТ :D и трябва да ви кажа че две години не съм имал никакъв проблем. Лостчето на дългите светлини беше с прецакани контактни пъпки и след слагането на това реле и малко работа с пилата върху пъпките вече забравих за всякакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.