Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Видео наблюдение - за и против (размисли и страсти)


C2H5OH

Recommended Posts

На това попаднах преди малко. Сигурно сте го гледали но все пак ми се иска да споделите вашите мнения за и против.

http://www.youtube.com/watch?v=3ZCQigEwckQ&NR=1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • C2H5OH

    11

  • PRR

    8

  • gogata

    7

  • ФИлия

    6

Най-много писали в темата

Не разбирам! Какво значи за и против? Ясно е - като няма ред има диктатура! За целта камери навсякъде и джигитите остават без книжки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От мен категорично ДА. В едно кръстовище със светофари като стане ПТП и няма свидетели почти винаги и двамата "са на зелено"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам! Какво значи за и против? Ясно е - като няма ред има диктатура! За целта камери навсякъде и джигитите остават без книжки.

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдо ЗА!

Проблемите обаче започват след това. Кой гледа записите и по-важното - какво вижда като гледа.

Само да припомня за случката с едно момиче на Дондуков. Май така и не стана ясно кой беше. Въпреки че там има не малко камери...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам! Какво значи за и против? Ясно е - като няма ред има диктатура! За целта камери навсякъде и джигитите остават без книжки.

:smt017

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В "белите" страни камерите в градовете и важните пътни възли са допринесли доста за намаляване на нарушенията, така че съм за. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам! Какво значи за и против? Ясно е - като няма ред има диктатура! За целта камери навсякъде и джигитите остават без книжки.

Къде таз диктатура бре Пепи. Че има камери - има. Че много (даже май всички) сме за - и това е така. Ама май тия камери като че ли са само за наблюдение. Единични случаи на хванат и глобен. Е, може и да бъркам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това попаднах преди малко. Сигурно сте го гледали но все пак ми се иска да споделите вашите мнения за и против.

http://www.youtube.com/watch?v=3ZCQigEwckQ&NR=1

 

http://www.youtube.com/watch?v=9xnxI4Fj ... re=related

 

То имало и втора част! Където едно такси мачка на пешеходна пътека! Нема такова нагло говедо! За това нарушение, в някои страни си директно в затвора! Има го в Закона! Няма съд – директно в раирания костюм рипаш!

Божееее - к'ви идиоти има!!!!!!!!!!

Отваряйте си очите, хора!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, ако позволиш, ще направя сериозен упрек към поста ти. Не, че не си прав, напротив. Но друго ми направи впечатление - пишеш за бакшиша, освен него имаше още макс. 1-2 случая от двете части, в които шофьора е в нарушение спрямо пешеходеца. А всички останали заснети инциденти с пешеходци, които са не само преобладаващи, а МАСОВИ. Пресичат където им е кеф и са нагли до безкрайност... Ти му свириш, той се ежи - ама един такива шутове изяде за това... Споменаваш за другите страни. Аз ще добавя - в тях рядко пешеходец ще си позволи своеволията, типични за нашенеца. В медиите редовно се пише за пострадали пешеходци, как броят им разстял и т.н. И всички, включително институциите, обръщат глава към шофьорите - как трябвало да се въведе еди какво си наказание, еди каква си глоба и т.н. А от кадрите, които видяхме, достатъчно ясно се вижда каква е статистиката и защо наистина има толкова пострадали пешеходци. Очеизваден е факта, че причината за подобни инциденти в болшинството от случаите е по вина на пешеходец. Ама никой не се замисля, че е крайно време полицията да започне да ги глобява и тях, институциите трябва да вземат най-накрая решение за увеличаване глобата и за пешеходците... Но понеже на всички им е по-лесно да кажат, че шофоьора по една или друга причина е в нарушение, за това той често го отнася. Ако бил карал със "съобразена скорост" нямало да се случи трагедията. Ами онзи х..й пешеходеца, ако той беше пресякъл там където трябва и тогава, когато трябва, инцидента също е щял да се избегне. Но това рядко се взима под внимание. Често се изхожда от позицията, че пешеходеца е беззащитен. Дрън, дрън... Беззащитен срещу 1.5 тона желязо - да, ама къде му е акъла, какви са тези безрасъдни решения, които го карат да се изправя срещу тази маса. Аз ако скоча от 10-тия етаж строителя ли ще обвинят, че е построил толкова висока сграда? Решението и последствията от него са изцяло за моя сметка. Но при подобно ПТП нещата дори са усложнени - никой не се замисля за преживяното от шофьора. А закона трябва да е такъв, че освен глоба (ама сериозна, като за шофьорите), в съда да издържи и тезата за причинени вреди на шофьора. Да видим тогава как ще продължават да пресичат. И най-много се дразня от факта, че пешеходците правят груби нарушения пред погледа на полицаите, без последствия - дори никой не им обръща внимание. А в същия момент шофьора го дебнат за най-малките провинения. От което си правя ясно и кратко заключение - всичко е машина за пари и никой не го интересува трагедията по пътищата, свързана с пешеходците.

 

И понеже темата е за камерите. Да, съгласен съм. Дори искам да ги има, така както ги има във Варна. Но с тях не само да се следи коя кола кога е минала на червено, а и да се наблюдава кога и как пресичат пешеходците...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017

 

В допълнение ще спомена случка от Антверп - Белгия. Седим си с жената на светофара и чакаме да стане зелено. На хоризонта не се вижда кола. Една велосипедистка реши да мине и да не чака. От нищото изникна полицайска кола, спря момичето, без разправий и написаха акт и си продължиха. Това отне ТОЧНО 5мин! Според запознати честитката е 50 евро.

Та сега въпроса ми: Кога за последен път видяхте глобен пешеходец?

 

Велко, въпрос към теб. Какво ще стане ако блъсна пешеходец на магистралата в Щатите? Ако го преживее, дали няма да го осъдя за нанесени морални щети?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Та сега въпроса ми: Кога за последен път видяхте глобен пешеходец? ...

Ще видим когато им сложат регистрационни табели :mrgreen:

 

Наистина много пешеходци имат нулев инстинкт за самосъхранение и вакуум на "горния етаж".

Бил имал предимство. Да има (и аз винаги им го давам), ама той може да спре за 1 крачка, а колата? Защо трябва да се хвърляш пред нея?

През повечето време и аз съм пешеходец, но дори и да имам предимство, действам според обстановката. Представете си как пресичате на кръстовище (пеша) и имате предимство пред завиващите МПС. Една кола ще завива и ви чака, след нея 5 са за направо. Защо да не я пусна и да "отпуша" другите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Та сега въпроса ми: Кога за последен път видяхте глобен пешеходец? ...

Ще видим когато им сложат регистрационни табели :mrgreen:

 

Наистина много пешеходци имат нулев инстинкт за самосъхранение и вакуум на "горния етаж".

Бил имал предимство. Да има (и аз винаги им го давам), ама той може да спре за 1 крачка, а колата? Защо трябва да се хвърляш пред нея?

През повечето време и аз съм пешеходец, но дори и да имам предимство, действам според обстановката. Представете си как пресичате на кръстовище (пеша) и имате предимство пред завиващите МПС. Една кола ще завива и ви чака, след нея 5 са за направо. Защо да не я пусна и да "отпуша" другите?

 

Въпроса не е толкова едностраннен-пешеходците са лоши. Да съгласен съм че има откровени идиоти, но колка са тези зад волата?

Сякаш вие само карате а не сте пешеходци дори и за минута. Пресичали пешеходците навсякъде, ми то като няма тротоари да вървиш по тях, какво остава за пресичането. ПАрдон тортоари на места може и да има, ама няма нужда смятам да ви обяснявам как се паркира по тях..А, опитали ли сте да се движите с детска количка из София?

Ами и аз пресичам, дори доста често на червен светофар когато няма коли само защото е по-безопасно в доста от случаите. Видяхте от клиповете колко е безопасноо това животно пешеходната пътека и как никой не го брои за нищо и то там където явно се вижда очертана. И не съм съгласен че колата видиш ли е по-важна и като имам предимство на пешеходната пътека да и правиш път на кръстовището. НАистина не я разбирам тази презумция за правото да не спирам по-тежката кола. Закона си е закон и ТРЯБВА да се спазва. Айде иди да видиш в Австрия, Германия или други 'западни' държави как колона от коли чинно седят и си чакат на пешеходците на кръстовището. Няма другаде такива нетолерантни ШОФЕРИ като в България! Дори и Италианските 'класици' не могат да ни настигнат...

 

Та такива ми ти работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Закона си е закон и ТРЯБВА да се спазва. Айде иди да видиш в Австрия, Германия или други 'западни' държави как колона от коли чинно седят и си чакат на пешеходците на кръстовището. Няма другаде такива нетолерантни ШОФЕРИ като в България!...

Прави си, закона трябва да се спазва, но от ВСИЧКИ, а не само да гонят шофьорите за него. А за споменатите от теб страни - редовно ходя там. Колите чакат, но и пешеходците пресичат когато и където трябва, нали? И в същите тези страни няма такива безразсъдни, незачитащи никакви правила пешеходци...

И друг път съм давал пример за светофари, който пешеходците са си издействали от общината. И какво? Тя ги слага, а те започват да пресичат на червено, защото било "безопасно" или не им се чакало... Коментара е повече от излишен, особено ако подхванем темата за толерантността. Защото освен да я търсим във водачите, би било редно да я очакваме и от пешеходците - нещата са взаимно свързани, и двете групи са участници в движението. Въпросът е, че вторите не могат да го осъзнаят. И за това е крайно време и те да започнат да олекват с по 50-100 лв. на месец...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдо съм ЗА камерите, ако може да са по-нагъстичко и дано, ДАНО да има кой да ги следи и да взима съответните действия спрямо нарушителите - и тези зад волана, и тези на два крака.

 

А що се отнася до пешеходците - любезно мога да поканя всеки колега, който смята, че пешеходеца е умен и съобразителен, да застане на ъгъла на ул. Кръстьо Сарафов и бул. Христо Смирненски и да се наслаждава на гледката - студенти, хора в активна възраст, пенсионери - всичко върви по самия булевард, и нагоре, и надолу, а двата тротоара, идеално чисти и прави, всеки по 2 метра широк, стоят празни. Най-фрапиращия случай, от онзи ден, във вторник, пред нас, беше - при подаден от далече мигач и насочване към мястото ни за паркиране, жена на средна възраст слиза от тротоара и при ясна видимост между нея (тя си ме гледаше в очите ) и колата ми се насочва право към предницата на Октавията. Титнах с клаксона - нулев ефект, аз вече ще паркирам, тя вече си е слязла от тротоара и продължава да върви срещу мен и колата. ОК - спирачка, навън, едно яко шамарче, чак се завъртя съответната госпожа и въпросче защо е решила точно моята кола да ползва за самубийствените си планове. Репликите и, моите също, ще ви ги спестя. Докато това се случва, с колата застанала под ъгъл на улицата - тумбите студентско общество гледаха сеир, минавайки спокойно по.........булеварада, разбира се, иначе от тротоарите гледката и случката не се виждаха. А какво да кажем за тези младежи, нахлузили уокмени и пресичащи отново пред колата, не на пешеходна пътека, а на Т-образно кръстовище, което идва след завой, пак при наличието на тротоари и ясни маркировки къде може и къде не може да се пресича. На такива и да им титнеш, ефекта е нулев, кой знае какво им дъни в ушите и той/тя си върви, без да се оглежда и се надява господ да го опази, че те са затова правилата - да се нарушават и всеки е в правото си да прави каквото си иска и да не се съобразява с никой около него........Айде стига, заклел съм се да снимам цялата простотия някой ден с вярното фотоапаратче, ще видите за какво иде реч и как пешеходците се държат като малоумни, не че и шофьорите не го правят често де.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Закона си е закон и ТРЯБВА да се спазва. Айде иди да видиш в Австрия, Германия или други 'западни' държави как колона от коли чинно седят и си чакат на пешеходците на кръстовището. Няма другаде такива нетолерантни ШОФЕРИ като в България!...

Прави си, закона трябва да се спазва, но от ВСИЧКИ, а не само да гонят шофьорите за него. А за споменатите от теб страни - редовно ходя там. Колите чакат, но и пешеходците пресичат когато и където трябва, нали? И в същите тези страни няма такива безразсъдни, незачитащи никакви правила пешеходци...

И друг път съм давал пример за светофари, който пешеходците са си издействали от общината. И какво? Тя ги слага, а те започват да пресичат на червено, защото било "безопасно" или не им се чакало... Коментара е повече от излишен, особено ако подхванем темата за толерантността. Защото освен да я търсим във водачите, би било редно да я очакваме и от пешеходците - нещата са взаимно свързани, и двете групи са участници в движението. Въпросът е, че вторите не могат да го осъзнаят. И за това е крайно време и те да започнат да олекват с по 50-100 лв. на месец...

 

НАистина са взаимносвързани всички участници в движението, но докато по-силната страна в движението, не престане да върши почти безнаказано всякаква варварщина по пътищата, няма как да очакваш пешеходеца да е дисциплиниран. В условията които са в момента той е оцеляващ, не може да си позволи да спазва 'правилата'.

В същите тези страни в една от които от доста време живея, и до сега не съм видял да има такива неща като сгазен пешеходец на тротоара например! И за доста години не съм видял толкова много завършени иди.ти ШОФЕРИ колкото виждам само за ден като съм си в Бг. Опитвам се да обясня, че тук става въпрос за нещо много повече от това да се санкционира пешеходеца. Когато аз като пешеходец знам, че ще пресека спокойно на пешеходната пътека, без риск някой да ме отнесе, и през ума ми няма да мине да пресичам на неразрешените за това места.

И пак да кажа, къде да идат пешеходците като тротоарите са заети с коли и какво ли още не? Или си обърнал внимание като ходиш в тези държави, дали се паркира така безочливо по тротоарите и там? Или дали инфраструктурата не е направена така, че да има на удобни и достъпни места пешеходни надлези пътеки и прочее?

 

PS Колеги, виждам имате много примери с ол.гофрени пешеходци, но аз мога да ви дам много повече такива с безумия, меко казано, на шофИористи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах предвид точно този случай - на ПЕШЕХОДНА пътека! Явно не съм се доуточнил :oops: Иначе спор няма, че пешеходците са в стихията си докато търчат кат' изостанала овца от стадото, без да се оглеждат... Точно тях имах впредвид като писах най-отдолу в пост-а си >>> "Отваряйте си очите, хора!!!"

Напълно съм съгласен с мненията ви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:mrgreen: Венци, помниш ли Андрей от ''Сблъсък'' миналата сряда в полунощ как седеше на централна позиция насред улицата и и гледайки право в приближаващата се и ярко осветяваща го Октавия, чакаше да му забиеш една емблема в семейните ценности, за да се отдръпне на тротоара? :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Та сега въпроса ми: Кога за последен път видяхте глобен пешеходец? ...

Ще видим когато им сложат регистрационни табели :mrgreen:

 

Наистина много пешеходци имат нулев инстинкт за самосъхранение и вакуум на "горния етаж".

Бил имал предимство. Да има (и аз винаги им го давам), ама той може да спре за 1 крачка, а колата? Защо трябва да се хвърляш пред нея?

През повечето време и аз съм пешеходец, но дори и да имам предимство, действам според обстановката. Представете си как пресичате на кръстовище (пеша) и имате предимство пред завиващите МПС. Една кола ще завива и ви чака, след нея 5 са за направо. Защо да не я пусна и да "отпуша" другите?

 

Въпроса не е толкова едностраннен-пешеходците са лоши. Да съгласен съм че има откровени ***и, но колка са тези зад волата?

Сякаш вие само карате а не сте пешеходци дори и за минута. Пресичали пешеходците навсякъде, ми то като няма тротоари да вървиш по тях, какво остава за пресичането. ПАрдон тортоари на места може и да има, ама няма нужда смятам да ви обяснявам как се паркира по тях..А, опитали ли сте да се движите с детска количка из София?

Ами и аз пресичам, дори доста често на червен светофар когато няма коли само защото е по-безопасно в доста от случаите. Видяхте от клиповете колко е безопасноо това животно пешеходната пътека и как никой не го брои за нищо и то там където явно се вижда очертана. И не съм съгласен че колата видиш ли е по-важна и като имам предимство на пешеходната пътека да и правиш път на кръстовището. НАистина не я разбирам тази презумция за правото да не спирам по-тежката кола. Закона си е закон и ТРЯБВА да се спазва. Айде иди да видиш в Австрия, Германия или други 'западни' държави как колона от коли чинно седят и си чакат на пешеходците на кръстовището. Няма другаде такива нетолерантни ШОФЕРИ като в България! Дори и Италианските 'класици' не могат да ни настигнат...

 

Та такива ми ти работи.

 

В поста си не съм споменавал, че колата е по- важна. Даже съм отбелязал, че винаги давам предимство. Ходил съм и в не малко западни държави и знам как е движението. Това обаче не ми пречи да мисля като се движа/ходя по улиците. Нищо няма да ми стане, ако забавя крачка и дори спра за 2-3 сек. и да подканя шофьора да завие. Защо трябва да задръствам и без това претовареното движение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам! Какво значи за и против? Ясно е - като няма ред има диктатура! За целта камери навсякъде и джигитите остават без книжки.

 

:smt017 :smt017 :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НАистина са взаимносвързани всички участници в движението, но докато по-силната страна в движението, не престане да върши почти безнаказано всякаква варварщина по пътищата, няма как да очакваш пешеходеца да е дисциплиниран. В условията които са в момента той е оцеляващ, не може да си позволи да спазва 'правилата'...

Какво означава "почти безнаказано", при положение, че глоби за нарушения отнасят САМО шофьорите и полицията следи поведението САМО на шофьорите. Ако говорим за безнаказани нарушения най-вярно би било да се обърнем към пешеходците. Искаш ли да направим експеримент - аз ще мина на червено с колата пред погледа на полицая. И после пеша ще пресека пред същия този полицай на място, където нямам право да го правя и на разстояние не повече от 50-60 метра от осветен и чист подлез. И тогава ще разберем нагледно (иначе явно няма как) що е то безнаказаност и как избирателно се прилага тя...

А дали пешеходеца е "оцеляващ"? Ти изгледа ли и двата клипа? Наблюдаваш ли изобщо как и къде пресичат пешеходците, ей така, докато си на улицата? Не мога да се съглася с теб по този въпрос, не и докато пешеходците продължават масово да пресичат на метри от светофари, подлези и пътеки, не и докато продължават да прескачат или чупят нарочно поставени заграждения.

Съгласен съм, безумни шофьори има. Но пък се убеждавам ежедневно, че броя на безумните пешеходци е в пъти по-голям. Решението е само едно - глоба за шофьора, но и глоба за пешеходеца :!:

 

P.S.: Нека не намесваме тротоарите с паркирали коли. Това е по-скоро инфраструктурен проблем. Пък и какъвто и да е, няма отношение с културата на преминаване през кръстовища и обозначени за това места, което е и основната идея на постовете ми. Защото едва ли задръстения тротоар е причина пешеходеца Х да реши да пресече булеварда в единия случай тичешком, в другия без да се огледа, но и в двата - в безнаказано нарушение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Страстите се разгоряха.

Юли абсолютно съм съгласен с теб. Но няколко пъти в постове на колеги се споменава думата Култура. Е добре де не сме културни. Не шофьорите. Всички не сме културни. Както пешеходеца безнаказано пресича където му падне (в някои случаи и себе си визирам, за другите не знам) по същия този начин когато разумния пешеходец пресича на зебрата бива най-нахално избутан, че даже и блъснат от някой, който пък си кара както му падне. "Съобразена скорост" е толкова разтегливо понятие, че никой не може да даде смислено обяснение. Пример. Заледено. Чакам си реда от нашата си улица да изляза на булеварда. Автобус 310 тръгва от спирката. Един млад к***т (латексов предпазител за безопасен секс - бел. авт.) тича да хване рейса. На пешеходната пътека се подхлъзва. Да де ама и рейса се подхлъзва и го бута. За щастие малката беля. К***тът попадна между предните колела, рейса спря и оня излезе между задните чак. Толкова време рейса се влачи над (за щастие) него. Над 10 м. Е добре де това ли е несъобразена скорост. Водачът на рейса ли е виновен, че пътя заледен или оня к***т, който пък пресичаше на пешеходната пътека. В крайна сметка на шофьора на рейса (човек с 25 год. стаж в ГТ) му взеха книжката.

Колеги всички сте прави. И вие, които подкрепяте пешеходците, дори и безразсъдни и вие, които подкрепяте шофьорите, дори и безразсъдни и нахални. Проблемът за мен се крие в контрола. НЯМА НИКАКЪВ КОНТРОЛ. Твърдо мога да кажа, че ако и в "белите" държави няма контрол и такива солени глоби ще бъде същата анархия. Тук според мен е разковничето на проблема. А решението е просто. Колкото се може повече камери по улиците и...В ПАТРУЛНИТЕ КОЛИ!!! А си мисля, че катаджиите ще спрат сами с корупцията ако започне да им се дава процент от наложената глоба. Да, тогава ще те спират за щяло и нещяло, но пък и това си има своите предимства. Няма дори да си помислиш да спреш на място за инвалиди или пък да дадеш газ на жълто. И с годините по този начин възпитаваш и децата си и лека полека нещата си идват на място. Но за това се иска воля не само от нас - потребителите на услугата, наречена автомобил. Иска се воля и от държавата, на която не малко данъци сме и платили. Защото с тези данъци, ако имаше воля щеше да има и компютъризирано управление на светофарните уредби и достатъчно паркоместа, и ред за влизане в центъра на града, и повече надлези, подлези за пешеходците и за автомобилите. Тогава и темата "Черна хроника" щеше да е доста по постна и празна. Поговорката гласи "Една птичка пролет не прави". Аз пък съм на мнение, че всички шофьори и всички пешеходци да станат толерантни един към друг нещата само малко ще се пооправят заради нехайството на държавата и заради липсата на контрол. И идеята ми за тази тема е не само за или против камерите. Камерите са една част от Контрола, който трябва да бъде наложен. Към тях трябва да се добави и полицейски контрол към всички участници в движението, контрол над самите полицаи, солени глоби със сериозни последствия при неплащането им и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НАистина са взаимносвързани всички участници в движението, но докато по-силната страна в движението, не престане да върши почти безнаказано всякаква варварщина по пътищата, няма как да очакваш пешеходеца да е дисциплиниран. В условията които са в момента той е оцеляващ, не може да си позволи да спазва 'правилата'...

Какво означава "почти безнаказано", при положение, че глоби за нарушения отнасят САМО шофьорите и полицията следи поведението САМО на шофьорите. Ако говорим за безнаказани нарушения най-вярно би било да се обърнем към пешеходците. Искаш ли да направим експеримент - аз ще мина на червено с колата пред погледа на полицая. И после пеша ще пресека пред същия този полицай на място, където нямам право да го правя и на разстояние не повече от 50-60 метра от осветен и чист подлез. И тогава ще разберем нагледно (иначе явно няма как) що е то безнаказаност и как избирателно се прилага тя...

А дали пешеходеца е "оцеляващ"? Ти изгледа ли и двата клипа? Наблюдаваш ли изобщо как и къде пресичат пешеходците, ей така, докато си на улицата? Не мога да се съглася с теб по този въпрос, не и докато пешеходците продължават масово да пресичат на метри от светофари, подлези и пътеки, не и докато продължават да прескачат или чупят нарочно поставени заграждения.

Съгласен съм, безумни шофьори има. Но пък се убеждавам ежедневно, че броя на безумните пешеходци е в пъти по-голям. Решението е само едно - глоба за шофьора, но и глоба за пешеходеца :!:

 

P.S.: Нека не намесваме тротоарите с паркирали коли. Това е по-скоро инфраструктурен проблем. Пък и какъвто и да е, няма отношение с културата на преминаване през кръстовища и обозначени за това места, което е и основната идея на постовете ми. Защото едва ли задръстения тротоар е причина пешеходеца Х да реши да пресече булеварда в единия случай тичешком, в другия без да се огледа, но и в двата - в безнаказано нарушение...

 

Ако и ти си изгледал клиповете си видял как на пешеходна пътека отнасят с доста висока скорост 2 жени в черно наведнъж! И ако другите изцепки ти се струват в реда на нещата а ти е направило впечатленение само кка минават пешеходците, какво да коментирам повече.

Проблема поне според мен не е в това, видиш ли мен като шофьор ме глобяват, що да не глобяват и пешеходеца, нека и него му е гадно. Огромното нещо което липсва на българския водач, а и на българина изобщо е елементарна култура и толерантност на пътя, било то водач или пешеход. Да има пешеходци които застрашават както собствения си така и живота на останалите, но далеч повече са водачите, които правят това!

Може и да е инфраструктурен проблем, но защо аз като пешеходец страдам от това, че ти си си пльоснал колата на тротоара? Т.е. пак правото на по-големия, по-силния май или?

 

PS. Я, колегата в предния пост колко добре го е обяснил :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да има пешеходци които застрашават както собствения си така и живота на останалите, но далеч повече са водачите, които правят това!

Може и да е инфраструктурен проблем, но защо аз като пешеходец страдам от това, че ти си си пльоснал колата на тротоара? Т.е. пак правото на по-големия, по-силния май или?

ФИлия защо така реши. Аз пък съм на мнение, че процентно пешеходците, нарушаващи закона са повече от 99% (и аз включително). Т.е. почти всички. А шофьорите са драстично по-малко. Когато бързам и правя грубианщини по софийските улици определено мога да кажа, че такива като мен са единици, докато пресичащи и блеещи пешеходци, еле па тия с МР3-ките в ушите (цитат - pow) са повече от всеки втори.

Освен това въпросът беше следния - колегата тъй като е паркирал на тротоара в пряката и ти не можеш да минеш, е ли това причината да пресечеш булеварда, където ти падне.

Ще си доставя честта да се цитирам - липсва контрол!!! Както Юли трябва да бъде глобен за паркиране на тротоара, така и ти трябва да бъдеш глобен за пресичане извън указаните за това места. Но пък от друга страна освен камерите трябва да има и контролиращи и глобяващи на местата си. А пък от трета страна трябва да има повече места за пресичане - подлези и надлези, както и повече места за паркиране. И тук вече държавата (или общината) не си е на мястото - контролиращи само за шофьорите, няма глобяващи за пешеходците, няма удобни паркинги, няма подлези, светофарите са автоматични или ги командват полицаи, които рядко се съобразяват със задръстването, "прекрасни тип аутобан" улици в големите градове с "подменена, нова" настилка и т.н.

Ясно е - като няма ред има диктатура!

Еееех Пепииии, ха чул те Господ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.