Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравеите колеги имам едно въпросче? На моята фели съм и сложил 15-ки с гума 195X50X15 и съм и резнал оригиналните пружини с 3 витки отпред и 4 витки отзад.Отпред всичко е океи ама отзад продължава да ми се струва висока. Въпроса ми е вие с колко витки бихте я резнали и отзад бихте ли я смъкнали още?

Публикувано

Питай колегата Redline_ той доскоро имаше Фелиция с оригинално ниско спортно окачване - може би помни с колко витки са му били пружините. Доколкото знам, при такава операция е добре да се сменят и амортисьорите с подходящи като ход.

Публикувано

Според мен човече това не е добра идея което си направил:

самата кола не ти ли кляка мн в завоите? Не мисла че колата ще стане по устойчива по този начин, даже бих казал обратното. Нзн на какъв бюджет си но ако има6 възможност да буташ пари в колата, моят савет е да си купиш ново укачване(ако може да са регулируеми амортисиорите наи добре). Но ако това не е случая според мен по добре да не ги режеш повече. Сподели в какво точно искаш да я преварнеш? (В смисал искасш да е по добра в завоите заштото искаш да се бягаш с нея, или искаш просто визия)

Публикувано

Тя за стабилност в завоите стана доста стабилна (в смисал в завоите аз се плаша много по рано от колата :) ) ама отзад чисто визуално ми се струва , че трябва да я смъкна още малко.

Публикувано

По добре отзад си я остави по висока че като седне някой отзад ще клекне и може да ти опират гумите в калниците

а относно стабилността е по стабилна като е с рязани пружини

п.п. но след време може да ти заминат амортисьорите

Публикувано

Ок поради по-ниския център на тежестта е нормално да е малко по стабилна, но като си ги отрязал не станаха ли по меки самите пружини? В завоите не ти ли се накланя много купето? Много ли е видима разликата във височината (отпред и отзад)? Ако не е според мен недей да рискуваш.

Публикувано

Пусни някоя друга снимка да видим как изглежда с 15-ките :D

Публикувано

Визуално отпред и отзад не е голяма разликата а на завоите купето не мърда грам. А зашто мислите че мога да прецакам амортисиорите?

Публикувано
но като си ги отрязал не станаха ли по меки самите прожини?
голяма глупост

стават по твърди бе колега :!:

Публикувано
Визуално отпред и отзад не е голяма разликата а на завоите купето не мърда грам. А зашто мислите че мога да прецакам амортисиорите?

 

Защото ходът на оригиналните е оразмерен за стандартни пружини, акото ги срежеш е препоръчително да сложиш и амотрисьори с по-къс ход.

Публикувано

Навремето бях отрязал пружините на моя Favorit (окачването е 1:1 с Felicia 1.3) с 2.5 витки. Като цяло беше задоволително като за първи опит и първо "спортно окачване" ;) . Не се накланя по завоите и изобщо не стават по-меки пружините :!: Резултата е сходен като с най-софт пружините, които свалят по 20-25мм. Но няма нищо общо с истинските спортни окачвания (на мен ми идваше мекичко). Бях оставил заводските амортисьори и предните ги изяде много бързо. Яде и буферните тампони и прахообиращите маншони, ако не ги скъсиш съобразно пружините. При Felicia-та вече с Хашек успяхме да вградим спортни пружини Apex 60/40 от Golf 1 със спортни амортисьори HP Sporting за Felicia. Резултата разбира се беше доооста по-добър.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.