Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Fabia vRS турбина и налягане


Karaibrahim

Recommended Posts

Някой знае ли точния модел на турбината на BLT мотора от 2007ма? Знам, че се слагат предимно ККК, но има единични броики Garrett, но не знам точни модели и спецификация.

До колко бара смятате, че може да издържи една такава сток турбинка и до колко обороти е безопасно да държи hold boost-a?

 

Провеждам едно кратко проучване, така че ще ми е интересно какво знаете по въпроса, че чувам противоречиви неща от различни хора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • BlackPearl

    10

  • Karaibrahim

    15

  • huko

    5

  • bega4kata

    17

Най-много писали в темата

Всичко хубаво, ама за да смятам характеристики там трябва да имам още мноооого данни, които аз нямам.

 

Имаш ли представа откъде мога да намеря информация за това какви турбини са монтирани през различните години на различните мотори (в частност на BLT и ASZ)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

](*,)

 

Тоя BLT мотор ще излезе някаква тайна разработка на военните, така като гледам...

 

Колко смяташ, че може да се надуе? Със заводския мап дава 1,45-1,5 бара hold и 1,8 бара пик налягане. Това са си сериозни цифри според мен и се чудя колко повече може да издържи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заводските биели издържат на пик до 2,5,но твоето турбото няма да издържи и по точно нама да може да усигури.

Трябва ти мааалко по-голямо/от купра например 160-продава се 1 такова в момента/или друго от сайта на гарет,но ако е по-големичко добре но ,ще тръгва по-късно-мяма да има мощност в ниските

Преди да правиш нещо,трябва да си наясно за какво ще ползваш колата :!: :!: :!: :!: Ако ще се гониш....да ти кажа точно номера на турбото дето ти трябва и става-ноне при вашите мотори е лесно/не е с колектора като на 20-НЯ МА ДА ТИ ТРЯБВАТ НОВИ ТУРБОПЪТИЩА,ТОПЛООБМЕННИЦИ ЗАД ГЛАВАТА,ИЗПУСКАТЕЛИ И Т.Н.И Т.Н. ](*,) / smile169

Ако искаш да увеличиш мощноста на твоята,не е задължително да вдигаш налягането на турбото.Но ако все пак искаш и това-може с постепенно по картата от сток до 10% в плюс постепенно до 2500 оборота и нагоре константно до края

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, няма да се гоня, просто искам да използвам потенциала на колата, за да депресирам дебелаци с А8-ци и Астри с ХЕ-та. smile082

1,6 бара холд по целия диапазон до към 4600-700 оборота и 1,9 или 2 бара пик мисля да стане. И се чудя дали ще издържи турбинката или ще прави овърспин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, няма да се гоня, просто искам да използвам потенциала на колата, за да депресирам дебелаци с А8-ци и Астри с ХЕ-та. smile082

1,6 бара холд по целия диапазон до към 4600-700 оборота и 1,9 или 2 бара пик мисля да стане. И се чудя дали ще издържи турбинката или ще прави овърспин.

:smt017 :smt017 :smt017 :smt017нямаш грижи

само че до 4200-4300

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този мотор ASZ е 131 коня в производство от 06/03г. и с ККК

а за BLT не излиза с каква турбина е ама май ще да е с Гарет (не съм сигурен на 100%) в етка 7 не го дават

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BLT - POLO 1.9 от 2004г.- 131k - турбина ККК

 

Мда, но въпреки еднаквата платформа в доста случаи от VAG слагат различни компоненти. Имаш ли поне точния модел на ККК турбината? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BLT - POLO 1.9 от 2004г.- 131k - турбина ККК

 

Мда, но въпреки еднаквата платформа в доста случаи от VAG слагат различни компоненти. Имаш ли поне точния модел на ККК турбината? :)

Мога да дам само кат .№ 038253014 по VAG от ETKA7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поло 130 коня 2007,че и началото на 2008-нямаше.Не се предлагаше от Автотрейд.Проверявал съм :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2007ма като си купувах Шкодата имаше такова Поло - 131 коня, 5 врати, модел "спорт". Беше ужасно.

Аз 2008 като си купувах Шкодата,специално ходих в Автотрейд да питам и нямаше 100% съм сигурен.Не знам защо :-k тока ми казаха.Август месец пак ходих да поръчвам 1 агр и имаше такова изложено,но ми направи впечатление,че уж е топ модела, а е с пластмасово табло :smt46

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... имаше такова изложено,но ми направи впечатление,че уж е топ модела, а е с пластмасово табло :smt46

 

И освен, че е с гадно табло, седалките бяха тапицирани в нещо, което много силно наподобяваше завесите на баба ми от 89та година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,да все едно са с бризентов плат.Но,имаме клиент с такова 1,4тди и е с меко табло като на Фабията,а това 130 коня е като на Калос вътре таблота :smt018

Но да не забравяме че има коли за но над 50 бона също с пластмасови гадни табла-Хонда ,Фиат и т. н.да не изреждам.

Междудругото,като обикалях да си избирам кола,ходих и до Сеат.Ами и Купрата 160 тди е с анти пластмасово табло.

Новия Леон също.

Мен това НАЙ-МНОГО МЕ ДРАЗНИ В 1 КОЛА-ДА Е С ПЛАСТМАСОВО ТАБЛО

ОТВРАТ

Аз 2007 отидох в ЕТ да си купя червена Фабия рс,но били свършили е не ми доставиха ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) И до ден днешен съжелявам.Просто такава кола ми беше на сърцето и останах много разочарован.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.