Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Хайде сега!!!Кой от кого копира?!!!


VALDO

Recommended Posts

Да де, ама едва ли ще се налага за цялостното отваряне да натискаш един бутон (в дясно), да ти светне третия стоп, след което да натиснеш друг бутон (централния), а през това време ръката, държаща напазаруваното да изрежда нецензурирани изрази :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, ама едва ли ще се налага за цялостното отваряне да натискаш един бутон (в дясно), да ти светне третия стоп, след което да натиснеш друг бутон (централния), а през това време ръката, държаща напазаруваното да изрежда нецензурирани изрази :lol:

 

Е то това време не е кой знае колко много - 2-3 секунди. Лично според мен си е удобно - а и като ми тежи толкова, слагам торбите на земята. Другия вариант е да се отвори първо от централния бутон и тежките неща да се сложат "на тясното". Според мен обаче пак ще има някакво изчакване и при БМВ понеже механизма който държи горната от долната половина на капака трябва да зацели по някакъв начин. Другия вариант е при БМВ по подразбиране да си е зацепен и да се налага да се натискат два бутона в случаите когато се цели отваряне на малкия капак за багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Нещо не ми е ясно. Така и така имаш ДВА бутона за отваряне. Не можеше ли единия да е за отваряне ала хеч-бек а другия за отваряне ала седан? Защо трябва да ползвам двете ръце за една дейност!??!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Нещо не ми е ясно. Така и така имаш ДВА бутона за отваряне. Не можеше ли единия да е за отваряне ала хеч-бек а другия за отваряне ала седан? Защо трябва да ползвам двете ръце за една дейност!??!?!

 

Е защо двете ръце ??? Аз досега винаги съм ползвал едната ръка - дясната. Първо дясното бутонче - изчаквам 2 сек и след това средното. Де да знам, на мен не ми пречи и не ме дразни, то не че и кой знае колко пъти съм го отварял и ползвал де..... :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че при Superb-а отварянето си е перфектно!Както колегата е писал си става с една ръка и за време 2 сек не виждам кой чак толкова ще го забави.Е след време, като от централата майка позволят,защо да не видим и ел.отваряне!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че при Superb-а отварянето си е перфектно!Както колегата е писал си става с една ръка и за време 2 сек не виждам кой чак толкова ще го забави...

Към теб и към simichoil. В поста ми не става въпрос за време, а за удобство. Когато ходихме с Боби в ЕТ да видим Супърба, това беше основния недостатък, който забелязахме. Тук единствено Пепи даде правилното предположение, за което се запитахме и ние тогава защо не е реализирано? Защо за да отворя по един начин багажника трябва да натискам десния бутон, след сигнал от стопа да натисна левия (средния) бутон. Този от Шкода (VAG), който е одобрил това решение и не е помислил за едно далеч по-елементарно отваряне е ... спал. Далеч по-удобно щеше да бъде със средния бутон да се отваря малкия капак, а с левия - големия. Или обратното, няма значение. Да не говорим, че щеше да бъде и по-лесно за техническа реализация. И съм убеден, че в следващата версия на този вид отварене, това ще бъде изчистено. А за тези, които все още не са разбрали мисълта ми един малко груб, но пък точен пример - как ще ви бъде по лесно да си отворите шофоьрската врата - с едно дърпане на дръжката или с две? :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа, че колата е грозна, но е много недостойно да се крадат по този начит идеи.

По въпроса за леснотата на отваряне на вратата не мога да изкажа мнение, защото не съм виждал как се случва на живо. Предполагам, че като нова технология е логично да е недоизмислена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...но е много недостойно да се крадат по този начит идеи.

 

Едва ли е откраднато, плащат си и го използват за техните автомобили.

Когато дойде в България новия супърб, според дилъра oт ET, едва ли до 5г. ще се появи друга система twin door, защото в този срок е най скъпо да се използва нещо патентовано.

Е бмв са си платили :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма срамно да се прилагат технологии от други марки. Щом едно нещо продава продукта... И щом патентът се плаща. Да видим сега - кога точно "при нас" ще изникнат светодиоди в предния фар (и на стоповете).

(Свикнахте ли вече с мигача в огледалата?)

Между другото - Опел са първи, доколкото знам след AUDI за дневни светлини на базата на светодиоди в предния фар. (INSIGNIA)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за дневните светлини,но дългите светлини на едно Audi A8,което често виждам, са от преди 3 години и повече със светодиоди!

А идеята за двата бутона на Superb-а най-вероятно е от това,че 80% от случаите ще се отваря като седан, а останалите 20% като хетчбег!Та всеки незапознат с тази система ще търси дръжката за отваряне в средата на задния капак!А изпълнението сега е просто такова,че е необходимо да стене превключване между двете системи за отваряне,при което се чува жужене и в края на операцията светва 3-тия стоп!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не ме радва тази кола. Първо ми прилича на Х6, ама свалено от SUV шасито. Тук са се опитали да изкомбинирВат нещо между лукс, по-голям обем, спортна визия и т.н. Резултатът на мен поне не ми харесва. BMW имат едни прекрасни модели, като 3.., 5.., 7.., Х5, Z.., но разни такива приумици като това или като Х6 мен специално не ме кефят. А самото Х6 ми прилича на прегърбена хлебарка. Или по-скоро на онова недоносче Ssang Yong Actyon. Но пък за всеки влак си има пътници. Иначе супер идея за задната врата. Все пак нали си е наша. Т.е. на Шкода де smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пробвах нещо и останах приятно изненадан. Първо натиснах десния бутон и веднага след това левия на багажника. Интервала между двете натискания беше около 1 секунда (може и малко по-малко). Багажника се отвори като хетчбек, като по време на отварянето ми светеше третия стоп. Мисълта ми е, че дори не е необходимо толкова много време (2-3 секунди) за да се отвори багажника като хетчбек. Става доста по-бързо от очакваното. Да, има едно неудобство че се търсят с ръка два бутона а не един. Но поне според мен си струва неудобството за една такава екстра :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те BMW обявиха, че откриват SAV с Х6, ама споменатия SSANGYONG Kyron се продаваше 2 години преди да обявят Х6, така че нищо ново - копирали. Не винаги най-големите откриват добрите или повдигащи продажбите неща. Въпреки, че дизайнът на Х6 е по-добър от Кирон-а с доста ;), но концепцията нито е нова, нито е на БМВ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile188

Ssang Yong Kyron - SUV недоносче. Но все пак има някакво определение - SUV

Ssang Yong Actyon - Пълно недоносче, без определение. Хечбек качен на високо? Проходим автомобил 4х4? Пълноприводно комби? Нито едно от тези определения. Автомобил в категория Actyon и BMW X6 - без определение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.