Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

да се похваля, защо пък да не се похваля и аз :)


joeless

Recommended Posts

Сдобихме се с нова (не съвсем) кола тези дни, и понеже някои колеги настояват (защо ли?!) да се похваля - ето на - хваля се... :smt004 :smt004 :smt004 :smt004 :smt004 :smt004 :smt004 :smt004

 

Kia Sephia GTX, 1995г, 1500cm2,16V DOHC, 77KW - в магарета не съм го смятал, но дърпа доста прилично

на 254 000км

газов инжекцион BRC, с голяма бутилка и учудващо много оставащо място в багажника

климатик, плюш, ел. стъкла, шоф. седалка регулируема по височина и в лумбалната област.

стандартен стерео пакет с 4 говорителя, които всъщност се представят учудващо добре за моите изисквания (а те не са малки)

Цвета е синьо-зелен металик, много приятен като е измита и не се гледа по снимки

След основен ремонт, изкърпване, боя, общо взето колата се правеше бавно, спокойно и внимателно през последните месеци и сега е в повече от перфектно състояние...

 

С един-единствен проблем - чипа на BRC-то е за смяна, при ниски обороти гасне (т.е. - в града). Не е от грешки, просто чипа е преебан. Та, ако някой може да издейства някакви отстъпки за да се сдобия с ново чипче, или може да намери читаво втора ръка - да свирка

 

ето и малко снимчици, отвътре ме ножах да снимам, паднаха ми батериите на фотото :(

post-1024-138453073687_thumb.jpg

post-1024-138453073757_thumb.jpg

post-1024-138453073764_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джо, със здраве да я караш и много да те радва колата. И ако приемаш съвети - на тази не й слагай толкова лепенки отзад smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря :D а за стикерите съм се договорил със себе си - повече от един ама наистина мъничък и много готин няма да има ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита :D

Доколкото знам колата се произвежда по лиценз на Мазда

Ако окачването е подобно на Маздите, считай, че е феноменално здраво.

За двигателя - хич да не ти пука от тези 245 или 345 хил. Все пак обърни внимание как ще гори масло. На някои екземляри се налага смяна на маслени сегменти . Все пак може да мине спокойно 100хил дори и така. Препоръката е да сложиш полусинтетика, заради повечето клапани, по-гот е за мотора. Не че ако сложиш кво да е нема да върви - тия машини са здрави :smt004 :smt004

Маздата ми е на около 260 хил и да чукна на дърво нищо не пипам (а я кара жена ми) ;)

 

Да те слуша :) , а не ти нея... ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Джо. Със здраве да се возите и много да се слушате.

Ще ти споделя моя опит точно с тази кола. 1995 г. сегашния ми шеф (преди директор в Химимпорт) имаше такава служебна. Първо една бордо металик, която все още на 2 дни и на 50 км, незастрахована откраднаха пред нашия блок и после една бяла. Бялата я взе на 140 км. С тази кола човекът ходеше на работа през деня, а след 5 часа попадаше в ръчичките на двамата му сина и на нас като тяхна компания. Колата се караше меко казано зверски. Пробваше се колко вдига на 1-ва, после на 2-ра, издържлива ли е на дупки. Обиколила е почти всички хижи и заведения в радиус от 100 км около София. Карана е само с масло Приста и Инса и е поддържана от време на време в сервиз "Жигули" - Княжево. Човек, казвам го от опит и пряко наблюдение. Тази кола издържа всички тези тестове. Ремонт на двигателя и направиха на 160к км, защото вече беше почнала да гори масло и да губи мощност. Предницата така и не се наложи да й се прави ремонт. Накрая я продадоха на вътрешен търг за 500 лева и новия й собственик до скоро я кара и пак я продаде. С 2 думи - железна машина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен и много безаварийни километри!

За стикера не се съмнявам,че ще е на Шкода клуб! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък да се изфукам - от форума първи се качих да си повозя в нея. Честито, Джонка и тук! Да си я караш със здраве и много да и се радваш.

П.С. След сряда вечер, предполагам, вече си се отказал да и слагаме аларма smile168

(за несведущите по въпроса - Джонката, заедно с още един мой колега се оказа неотменим помощник в нелекото оборудване на колата на Велко - zloqq с модерна аларма и телефонизиране с GSM - модул)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, Джо и много безаварийни километри! Надявам се да не ни забравиш - не за друго, ами понеже във форума на Киа можеш да изчетеш всичките им теми за около час най-много и после пак да се върнеш в нашия ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За стикера не се съмнявам,че ще е на Шкода клуб! :D

мммдааа, но ако е от старите - малките ... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧЕСТИТО и винаги със зареден акомулатор,защото със слаб им изгарят компютрите и НЯМА НИКЪДЕ :!: :!: :!: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от мен поздравления и честито за новата придобивка, надявам се само да не измести Фаворита от сърцето ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.