Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ЕТ са мошеници-не ми признават гаранцията!!!


Стефан80

Recommended Posts

Здравеите,на 27.11.2007 год. купихме Шкода Фабия Амбиенте 1.4МРI-86.КС със договор за лизинг N-М5723 И Фактура N-1897 ОТ Ауто Бохемия-АД гр. София. На 26.12.2008 год. по време на движение в центъра на града в който живеем гр.Димитровград колата угасва изведнъж и повече не иска да запали. Тъй като бяха почивни дни на 29.12.2008г. колата бе транспортирана до най близкия оторизиран сервиз на Шкода в гр. Хасково.Първата установена повреда бе скъсан колянов вал. На следващия ден се оказа ,,скапан компютъра на двигателя,но софиянци се опъват ,защото този компютър струва 3000лв.,,След това колата по думите на приемчика е изпратена в София , а се оказа че колата е в оторизирания сервиз в гр. П ловдив.Там ни обясниха следната повреда двигателя е развил свръх обороти следствие на което времто на пружините на клапаните за затварянето им е недостаъчно и буталата ги застигат а ремъците са на нормалното си положение. Поради тази причина не ни признават гаранцията.Ние се допитахме до други компетентни лица и тяхното мнение е че това е невъзможно.На 23.01.2009г. пратихме писмо до Комисия за защита на потребителите на пл. Славейков4-а ,но до днешна дата нямаме отговор.На 24.01.2009г. изпратихме същото писмо до АУТОБОХЕМИЯ АД гр. СОФИЯ кв. Младост3бл.366вх.б ет.2 ап.27 до Юлия Нягулова,но от курерската фирма Еконт ни уведомиха ,че на този адрес няма такъв човек. На27.01.2009г. изпратихме факс до фирмата производител и от там няма отговор .Днес 10.02.2009г.получихме отговор от г-н. Навущанов директор направление Следпродажбено обслужване,чийто отговор гласи,във връзка с подадената от нас жалба е напражена проверка по случая в сервизите в Хасково и Пловдив.От проверката и предсавените доклади и документи става ясно ,че повредата на автомобила е предизвикана от превишение на максималните обороти на двигателя.Това с е птвръждава от разпечатката на диагностичния прибор с която те разполагат.Ние поискахме констативен протокол,но все още не ни е предоставен такъв.Но цитирам-,,Водени от добри чувсва ние Ви предлагаме 30% отстъпка от труда и 20 % отстъпка от резервните части в общ размер на приблизително 900лв.,които са договорени с оторизирания сервиз в гр.Пловдив.При това стойноста на ремонта ще намалее до около 3400лв.с ДДС.,,Но тяхните добри чувства според нас са пълна измама,защото колата е на 36000км. и има 2 год . гаранция.Ще ви бъдем признателни, ко успеете да ни помогнете с разрешаването на този заплетен проблем.Благодарим ви предварително.

 

Blackpearl:Промяна на заглавието по темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами настоявай за разпечатка. има си изключвател преди критичен режим и ако не е пипан софта са в кереча при дело. изискай запечатване на колата ако ще водиш дело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

 

Моя съвет е да се свържеш с адвокат и да предоставиш лизинговия договор, гаранционните условия и застраховката. Както, колегите ти писаха, ако колата не е пипана би трябвало да няма начин да превишиш оборотите. С други думи - търси си правата до край!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем (баща ми) с (хл)Oпел Зафира. 2пъти поред гърмя турбото и 2я път не искаха да го признават.

Написахме писмо до Каргоекспрес,до КЗП и освен това до комисия за защита на как се водеше (излезна ми от акъла) нещо като българските автомобилисти-демек само с автомобилни проблеми от от този сорт!

Веднага ни върнаха и от Каргоекспрес веднага си обърнаха мнението на 180градуса и всичко беше ОК!

 

Пожелавам ти да стигнеш до благополучно решение на проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, КЗП ще ви върне отговор със сигурност - до 30 дни. На името на физическо или юридическо лице е закупен автомобилът?

Благодаря на всички за съветите.Автомобила е заакупен на физическо лице.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , питай следващия път когато говориш с тез експерти как едновременно изгаря ECU -то и се къса коляновия вал , щот на мен ми намирисва на прехвърляне на вина ... до колкото знам всички компютри от ново поколение пазят логове , които могат да се прочетат и тогаз могат да твърдят , че двигателя е вкарван в екстремни обороти ... друг е въпроса , че при изправен ангренаж клапаните трудно могат да се срещнат с буталата и от всичко , което писа и в предишната тема за мен лично това е фабричен дефект в някой от възлите на мотора ( или шупла в коляновия вал или дефектна помпичка на някой от клапаните ) ... но както е казал народа "Майстор виновен нема" ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бъдете толкова строги. Възможно е хората никога да не са ползвали форуми, и сега когато търсят своята "малка правда" се чудят до къде и до кого да пишат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Далеч съм от мисълта да съм "строг". :)

 

По повод темата - хората да се обърнат към КЗП и да пратят копие от жалбата до съюза на вносителите на автомобили и Шкода в Чехия. Ако обаче им се представи разпечатка, която доказва, че са превишени максималните обороти на двигателя(факта, че ЕТ досега не са им я показали ме навежда на мисълта, че може би такава разпечатка просто няма), то изхода от случката е предизвестен. Иначе стискам палци нещата да се развият благоприятно за тях. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обикновено при такава повреда си мисля че първото нещо е което трябва да се провери е ECU то, а не чак на следващия ден да установят че е скапано така много удобно ми се струва защо не е направено веднага това ми е много съмнително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=12504

Това не е ли същата тема? :-k

Нещо пак сгафихме,моля да ни извините,но наистина не сме ползвали форуми.Още веднъж благодаря на всички за съпричастноста,ще ви държим в течение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , още един жокер ми хрумна - рентгено-структорен анализ ... ако коляновия вал се скъсал заради шупла гаранция има още т.е. тогаз колкото и да им е тъжно хората от ЕТ ще им се наложи да ти направят колата по гаранция ... друг е въпроса колко и къде има такива лабораторий :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , още един жокер ми хрумна - рентгено-структорен анализ ... ако коляновия вал се скъсал заради шупла гаранция има още т.е. тогаз колкото и да им е тъжно хората от ЕТ ще им се наложи да ти направят колата по гаранция ... друг е въпроса колко и къде има такива лабораторий :-k

Коляновия вал не е скъсан.Първоначално не знаеха какво и има на колата и казаха това.След това компютъра,но и това не било,а клапаните.Най големия проблем е че от 7 януари не сме виждали колата,тя е в Пловдив и незнаем дали не са сменяли части както им оттърва.Писахме и в КЗП и до Ауто Бохемия и до завода производител,но от никаде няма отговор.Добре че поне Вас ви има !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи с една дума колата ти е захвърлена в някой ъгъл на двора да събира прах докато клекнеш и им изсипеш една торба пари да ти я почнат , щот ако бяха сериозни нямаше да хвърлят боб и кокали и да те размотават като муха без глава ... между другото тоз мотор ако не се лъжа има два ремъка - единия върти единия разпределителен вал от коляновия вал , а другия свързва двата вала ... е та ако са покрвени клапани от едната страна работата е ясна , но те са гледали ( ако въобще са гледали ) белезите само на дългия ремък

010522201.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи с една дума колата ти е захвърлена в някой ъгъл на двора да събира прах докато клекнеш и им изсипеш една торба пари да ти я почнат , щот ако бяха сериозни нямаше да хвърлят боб и кокали и да те размотават като муха без глава ... между другото тоз мотор ако не се лъжа има два ремъка - единия върти единия разпределителен вал от коляновия вал , а другия свързва двата вала ... е та ако са покрвени клапани от едната страна работата е ясна , но те са гледали ( ако въобще са гледали ) белезите само на дългия ремък

010522201.jpg

 

Двигателят със сигурност не е този. На този модел се монтира BXW.

Иначе по въпроса за броя ремъци - нямам идея :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите,на 27.11.2007 год. купихме Шкода Фабия Амбиенте 1.4МРI-86.КС ....

...На 26.12.2008 год. по време на движение в центъра на града в който живеем гр.Димитровград колата угасва изведнъж и повече не иска да запали.....

...Но тяхните добри чувства според нас са пълна измама,защото колата е на 36000км...

С извинение, че цитирам само част от поста...

Не виждам как кола на 1 година и 36к км, ще е с неправилно зацепен ремък. Как така не знаете къде е колата. Отивате в сервиза и искате среща с началника на сервиза, а ако трябва и по-нагоре по веригата. Дори ако трябва и в София.

Написавах и в първата тема:

Искайте си протокол какво и как е констатирано и заверено от тях (ЕТ) копие на това което им е изплюл диагностичния уред. Без докумнети които да оборвате, не можете да си търсите правта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, може.

Опитай при движение на 4-та скорост да "улучиш" 1-ва.

Но гледай да не си с твоята кола!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ justice: И какво? Ангренажа ще прескочи зъб и ще се върне обратно ли? Ако си направил такава левашка грешка и си включил на много ниска предавка и си пробвал дали стрелката на оборотомера може да се превърти, каква гаранция? Сам си оправяш зулумите. Те затова хамериканците са все с автоматици, щото им е много сложно да уцелят пет положения на лоста за предавките.

 

Ако няма такива истории и колата сама се е повредила в движение, гаранцията трябва да я покрие. Но като от сервиза казват, че в лога има запис на високи обороти и се опъват... Това е и болежката на хората, какво да правят. Затова трябва да се търси среща с началниците на сервиза\зите. Да се знае тяхната позиция и ако трябва да се оборва, включително и в съда. Едва ли от Шкода Ауто и ЕТ имат интерес от негативна кампания. Но само с хленчене по форуми нищо няма да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ justice: И какво? Ангренажа ще прескочи зъб и ще се върне обратно ли? Ако си направил такава левашка грешка и си включил на много ниска предавка и си пробвал дали стрелката на оборотомера може да се превърти, каква гаранция? Сам си оправяш зулумите. Те затова хамериканците са все с автоматици, щото им е много сложно да уцелят пет положения на лоста за предавките.

 

Ако няма такива истории и колата сама се е повредила в движение, гаранцията трябва да я покрие. Но като от сервиза казват, че в лога има запис на високи обороти и се опъват... Това е и болежката на хората, какво да правят. Затова трябва да се търси среща с началниците на сервиза\зите. Да се знае тяхната позиция и ако трябва да се оборва, включително и в съда. Едва ли от Шкода Ауто и ЕТ имат интерес от негативна кампания. Но само с хленчене по форуми нищо няма да стане.

От всички управители търсихме отговор,дори до завода в Чехия и сега чакаме отговор,до къде ли не ходихме вече,сега остава съда и густо ми е Велко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ID A , justice , оти са препирате ... аз доколкото разбрах и в сервиза нямат ясно становище какво му е на мотора ... от трите теми , които пуска до сега колегата разбрах , че всичко до тук са догатки на различни майстори от Хасково и Пловдив , а и той самия явно е далеч от вътрешностите на автомобилите за да може да обясно по - точно и ние от тук на сетне може да правим само догатки и да стискаме палци целия казус да се разреши в негова полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Измина доста време, има ли някакво раздвижване по случая?

Skoda, КЗП?

Току що се връщаме от Пловдив от сервиза и сме още по отчаени...Отначало имахме оферта 30% отстъпка от ремонта и 20%от частите,след срещата с кзп имахме предложение от още 50%отстъпка и възможност за разсрочено плащане.Но нас това не ни устройва.Дадоха ни калкулация за ремонта на колата гарнитура глава74,2 вал разпределителен смукателен 632,69 вал разспределителен изспускателен632,69 кобилица 377,6 повдигач 362,08 гумичка клапан155,2 клапан изпускателен 488,64 клапан смукателен 488,64 ангренаж комплект 318,17 гарнитура изпускателен колектор 7,81 болт глава79,9.За труд компресия измерване 55,08 глава цилиндрова Д-Мцил.,бенз,230,04 глава цилиндрова Р-С 4 цил,бенз, пасване клапани 103,68 гуммички клапани 16бр. 51,84 бутало 4 бр.д-м.(не всички цени на частите са за единична цена,за бройката която ни е необходима на нас.)Сега не искат да си ни я дават колата ние да си я правим,защото не е наша, а на Ауто Бохемия.И сега съд. ](*,) ](*,) ](*,) Благодарим за търпението!!!(И ако сме сгрешили молим за извинение ,но сме разтреперени) това е изнудване...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.