Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Подкалници за Фелиция-да или не


ogy76

Recommended Posts

Здравейте колеги,

искам да ми помогнете с мнения дали да сложа подкалници на моята Филка.

При коментара на въпроса ми,чух и двете крайности.Един казва-да много е добре ,няма да ти текат кални реки м/у фара и бронята ,няма да се зацапват халогените.Друг пък точно обратното,зад тези подкалници се събирало кал с килограми. Направо незнам кое е по-добре за колата ,ако са проблемни защо ще ги слага т на по-новите модели(Фабия ,Румстър).

Ако имате мнение по въпроса моля да споделите опита си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С интерес ще следя развитието на тази тема. Колегата буквално ме изпревари в нейното пускане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на Фаворита си сложих подкалници , а сега следва същата операция и за Формана ... определено е по - добре - обезшумяват , пази ръба на рога от кал и мизерий , не се натрупва кал около гърловината на резервоара и най - накрая се мие много по - лесно колата ... въпроса е като купуваш за Фелиция подкалници да не ти набутат фаворитови т.к. е малка разликата , но се налага да се дупчат веждите , докато при подкалник за съответния модел си лягат на едни пластмасови пети и се налага да се дозакрепят с по две рапидки за роовете и по две за броните ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!И на мен ще ми бъде интересно мнението на колеги,чии то коли имат подкалници,като си мисля,че + те ще бъдат повече от - сите!Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика имало дори за двата вида купе преди и след фейслифта.Предложиха ми ги на 65лв,но трябва да чакам да дойдат за новата маска. От магазина ми казаха ,че тези (наличните)са различни от новите.

Засега сложих задни калобрани и чесно казано много я отварят,а докато чакам да ми доставят подкалниците ще съм ви благодарен за мненията + или - .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За калобраните - евала, много добро решение - писнало ми е да ми заливат предното стъкло с кал тези които карат перд мен - сега са с един по-малко =D>

А за подкалниците - ще имаш доста по-малко ръжда като сложиш :smt017 така че твърдо ЗА! 65 лева не са много пари, помисли че ще запазиш калниците за поне две години в повече така... smile106

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре ще направиш ако сложиш подкалнии. Ефекта ще е само положителен. :smt017 :smt017 :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слгайте смело. Голяма благинка е. Фабията съм и правил голяма подготовка. Свалих подкалниците, измих с водоструйката и нанесох слой Ларопласт в четирите подкалника (купето). Монтирах ги и по ръбовете на веждите нанесох слой битумен пълнител за да не влизат мръсотии зад тях. Отворено се оставя само в ниските части за да се отича евентуално проникнала вода. Имам предни и задни калобрани, като предните уплатних внимателно. Като цяло съм маниак на тази тема. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сложих и предни калобрани.Моята Филка стана съвсем различна.Още не съм ги пробвал в мокро време,но от магазина ми казаха,че щяли да ми пазят дори вратата от зацапване.Дано е така та да си оправдаят 10те лева.

А за подкалниците вече почти съм убеден.

Поздрави на всички горди собственици на Шкода smile194

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017 за калните реки е мн. вярно,също така е вярно ,че са 2 вида.Трябва да си вземеш от новия тип.На магазина на сточна гара са към 60 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика имало дори за двата вида купе преди и след фейслифта

 

Разликата в купетата на преди и след фейслифта няма. 1996 (което си е все още старата маска) променят единствено долните предни рогове. А разликата в подкалниците за преди и след лифт-а е в захващането към предната и задната броня.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

''Разликата в купетата на преди и след фейслифта няма. 1996 (което си е все още старата маска) променят единствено долните предни рогове. А разликата в подкалниците за преди и след лифт-а е в захващането към предната и задната броня.

 

Поздрави.''

 

Значи все пак има разлика щом броните и захващането са различни то би трябвало и подкалниците да са различни.

Няма значение smile175 за мен по-важно е дали има полза от тях или наистина се събира кал с килограми зад тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен по-важно е дали има полза от тях или наистина се събира кал с килограми зад тях.

Това можем да го разбрем на пролет като сваля задния ляв да кръпна две дупчета на бомбето , но със сигурност пазят т.к. въпреки , че гумата мята вода непрекъснато там , в багажника нищо не е влязло , а нямат силикон или каквото и да било за уплътнение \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Вече сложих и аз подкалници на Филка.Резултата ще стане ясен след първия по-сериозен дъжд,но като видях как лягат и затварят гумата съм сигурен,че калните реки под фара ще са минало smile113

Ще ви кажа за резултата в последствие. smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега сложих задни калобрани и чесно казано много я отварят,а докато чакам да ми доставят подкалниците ще съм ви благодарен за мненията + или - .
Мда, със сигурност изглежда по-добре СЪС задни калобрани smile169

post-2647-138453077711_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега сложих задни калобрани и чесно казано много я отварят,а докато чакам да ми доставят подкалниците ще съм ви благодарен за мненията + или - .
Мда, със сигурност изглежда по-добре СЪС задни калобрани smile169

А и паметника на РАЧО КОВАЧА ги гледа smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички,които още се чудят дали си струва да се инвестира в подкалници мога вече да кажа с голямо удоволствие-КУПУВАЙТЕ СМЕЛО И СЛАГАЙТЕ.Имаше доста дъждове тези дни и си направих труда да минавам възможно най-много през локвите,за да видя ефекта.Резултата беше прекрасен-от процепа м/у пластмасовата лайсна под фара и бронята нямаше и спомен от предишните кални гледки. smile113 Подкалника затваря почти плътно гумата и остава част незатворена само около пружината.Водата се стича и дори не стига до халогените,а преди буксата им вечно беше кална,а за самата броня отвътре да не говоря.

Профила на подкалника е направен така,че в задния край от към купето има оребрения,които позволяват на малкото попаднала вода там да се оттече безпроблемно,за да не се задържа в пространството м/у подкалника и купето.

Дано съм бил достатъчно изчерпателен и полезен на колегите,които още се двуомят.Ще кача и снимки за да се види нагледно за какво ви говоря smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, интересува ме дали си сложил и задни ПВЦ кори , или само предни :roll:

Аз още като я взех моята и почти веднага си взех комплект подкалници, но сложих само предните - е определено мисля, че е по-добре с тях .

Много приятно бях изненадан като ги слагах от факта , че Фелата си имаше подготовка за поставяне на тези кори - и те самите си бяха разпробити на съответните места и не се налагаше да се пробива излишно ламарините , което би било предпоставка за корозия . Също така бях и неприятно изненадан от това, че за задните няма такава подготовка и за поставянето им се налага да се дупчи :x , което и всъщност ме спря да ги сложа...

 

Сега като се позатопли мисля да ги сваля / и без това искам да си сложа бели странични мигачи, което при монтирани подкалници няма как да стане/ та тогава ще видя за около 10 месеца и цяла зима какво е положението и дали има някъде наслоена и задържана кал .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, интересува ме дали си сложил и задни ПВЦ кори , или само предни

Аз още като я взех моята и почти веднага си взех комплект подкалници, но сложих само предните - е определено мисля, че е по-добре с тях .

Сложих и отпред и отзад,прав си че при монтажа няма нужда да се дупчи нищо има си оставени отвори.При задните обаче е малко по различно.Аз лично съм използвал самопробивни винтове с шайба и оплътнение от вулканизиран неопрен-Хилти дава 12 год. гаранция за водоплътност на тези винтчета.Мисля,че този срок е доста повече от живота на една вече 9 годишна кола като моята.Пробивите съм направил в ръба ,който стърчи от свързването на ламарините.Напрактика не се нарушава цялостта на купето,пробивамвъншен ръб и винта си остава извън купето.Незнам дали може да се разбере как точно съм го направил,но ако свалиш гумата и опипаш ламарините отдолу ще ти стане ясно. smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,ето и обещаните снимки.Незнам дали съм успял да снимам добре но с телефона това е най-доброто .

post-3358-138453079244_thumb.jpg

post-3358-138453079261_thumb.jpg

post-3358-138453079281_thumb.jpg

post-3358-138453079298_thumb.jpg

post-3358-138453079315_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трепач. Снимките ме убедиха и аз да прекратя калните реки. Жалко че нямаше как да я снимам един ден в дъжда колеги, докато брат ми я пробваше. Лети срещу мен една Фелиция и през малките решетчици до капачките на местата за халогенни фарове на бронята Фърчи вода и кал, ама напред. Гледката беше невероятна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че някой ден като се наложи да ги махаш ще установиш че под тях е пълно с кал. И колкото и автомивки да си правил това е положението. Иначе стоят по красиво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че някой ден като се наложи да ги махаш ще установиш че под тях е пълно с кал. И колкото и автомивки да си правил това е положението.

Незнам дали си прав защото самия профил позволява безпроблемно оттичане. smile166

Дори и да е така както казваш,подкалниците се свалят и качват за максимум час.В началото на пролетта или наесен ще си направя труда да ги свалям и да почиствам зад тях smile159

Предимството обаче,че няма да гледам фаровете си кални си заслужава на 100%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.