Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Дреболия


everlast

Recommended Posts

Скоро ми се очертава почистване на карба на 105-цата-оборотите на празен ход съвсем ми се изгубиха и паленето е трудно. Проблемът е следният:краят на жилото за газта е силно разлетен-нишките са пръснати и като го издърпам , не ми идва на ум как ще мога после да прокарам жилото през детайла, който фиксира жилото опънато-не знам името, но се използва в ел. контактите-тръбичка с 2 напречни отвора, през които 2 болчета фиксират жилото-много е удобно, но за здраво жило-диаметърът е около 4 мм.Ама с това цъфнало жило-не виждам как да го направя. :-k Тел не ми се слага, понеже се къса, ако някой има идеи как да го приспособя това чудо...Или в краен случай ще сменям жилото, но съм чувал, че било зор да се прекара по трасето :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно :roll: Мойто не е многожилно.И на газта и на смукача е като тел.И на други 105/120 дето съм виждал е било такова.Успех с ремонта, но освен карба виж и филтъра,запалване,свещи и т.н. и внимавай да не убъркаш жигльорите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е излизала колата от завода са слагали стоманена тел за газта. Сега в магазините се продава гъвкаво жило което е много по-добро. Жилото за смукача си остава стоманена тел. Смятана на жилата е много лесна(ще се убедиш след като го смениш- което ти предпоръчвам да направиш).

Успех с ремонта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема ти е "тръбичката с двата напречни отвора", може да извадиш от лустър клема с размер по твой избор. Отиваш в магазин за електроматериали и си харесвш "на око". :)

Преди да стигнеш обаче до нея, до колкото си спомням, май ще трябва да прекараш жилото и през отвора на втулката към оста за първата степен на карбуратора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема ти е "тръбичката с двата напречни отвора", може да извадиш от лустър клема с размер по твой избор. Отиваш в магазин за електроматериали и си харесвш "на око". :)

Преди да стигнеш обаче до нея, до колкото си спомням, май ще трябва да прекараш жилото и през отвора на втулката към оста за първата степен на карбуратора.

С две думи-ново жило най- добре, и без друго само ядове с това, пък и щом не е трудна смяната :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

най-добре си купи ново жило от магазина. Свали си педала на газта. Почисти го и ги смажи хубаво. После изтегляш старото жило в посока към карбуратора. Накапваш няколко капки масло в бронята на жилото и внимателно вкарваш новото. Слагаш педала. Закачаш към лостчето на карба и си готов.

Това е много приятна, лесна и полезна операция дори за начинаещи :)

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност е хубаво и жилото да се мине с грес. Удобно е като го вкарваш в бронята да мажеш с по 10см и буташ навътре. :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.