Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

105l пребоядисване


petko_v

Recommended Posts

здравейте,решил сьм да пребоядисвам колата,но искам да я боядисвам в камера някои може ли да ми каже каде в софия има свестен бояджия,горе долу колко излиза процедурата,става вьпрос без подготовка,ако има впечатления от някой.благодаря!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Колкото 4 105-ци....

Без да ми се сърдиш,колко струва една 105ца?

Ако щеше да боядисва Октавия ....?,100% разбираш за какво говоря.

Колкото до цената,

мисля че между 1500 и 3000лв.,зависи от доста неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото 4 105-ци....

Без да ми се сърдиш,колко струва една 105ца?

Ако щеше да боядисва Октавия ....?,100% разбираш за какво говоря.

Колкото до цената,

мисля че между 1500 и 3000лв.,зависи от доста неща.

1500-3000лв. за едно боядисване smile175 тука взимат не-повече от 700лв със всичко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото 4 105-ци....

Без да ми се сърдиш,колко струва една 105ца?

Ако щеше да боядисва Октавия ....?,100% разбираш за какво говоря.

Колкото до цената,

мисля че между 1500 и 3000лв.,зависи от доста неща.

1500-3000лв. за едно боядисване smile175 тука взимат не-повече от 700лв със всичко

Напълно възможно.Изобщо не съм изненадан,за това казах че зависи........... :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vasilisa, за по-лесно ги калкулирай по цените на NADIN ;) ...

 

nastezatelq, качеството си има цена! Аз съм виждал кола боядисана за 700лв и такава, която е боядисана за 3000лв. На теб може и да ти харесва за 700лв, ама тя всъщност да е пълен кенеф, щото бояджията просто не може повече от това. В официалните сервизи се работи с фиксирани нормочасове. Боядисването на един детайл там варира между 200 и 300лв, в зависимост от това какво е предвидено да се прави. Калкулира се и разоборудване и оборудване на автомобила - няма опръскани уплътнения, боядисани гуми, опушени стъкла и т.н. Сам пресметни за 5-врата кола (11 детайла + 2 брони) колко пари излиза...

 

Ето и причината въпросът на колегата да е безсмислен - ти ще му препоръчаш да отиде при Бай еди кой си за 700лв, аз ще му кажа да отиде при друг за 1500лв. Аз никога не бих си избрал по този начин бояджийски сервиз - без да съм видял работата им. Но първо трябва да се намери някой, който изобщо ще се заеме с тая процедура по толкова стара кола - хората си ценят работата и особено "свестните". Точно на тях не им се занимава с разни дъртаняни, с които да си губят времето, а времето е пари! Точно някой за 700лв ще се навие, няма друг кой... Какво означава да е боядисана в камера - да не е боядисана на поляната или да се пече боята... Всеки уважаващ себе си бояджия си прави камера, където да боядисва, тя камерата се избива, щото ако си разбираш от работата не се налага да повтаряш и потретваш, да маскираш, пастираш, полираш и т.н. с две думи олесняваш си живота! Нещо повече - всеки бояджия, който се интересува от занаята си знае, че почти всички фирми, предлагащи автобои промениха продукцията си и преминаха на бои на водна основа (световни изисквания - кво да прайш...) От тези на акрилна основа предлагането на цветове и нюанси е доооста ограничено вече, респективно ограничава и тях самите в работата им (например не можеш да направиш преливка - водната и акрилната боя са несъвместими). Та, всеки бояджия, който държи да е на ниво вече е минал обучение и е започнал да работи с бои на водна основа, защото не замърсяват толкова околната среда и по-важното - защото са по-икономични (има по-добра покривност). Тази боя съхне от въздуха при каквато и да е температура и не се налага печене, варене и т.н....

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Redline__-много грешки в поста

предлагането на цветове и нюансе не е ограничено вече

боите на водна основа по лошо покриват

екология-та той лака си е пак същия :!:

преливките си стават без проблем

камерата спестявяла полиране [-X -винаги се налага-ами преливките не се ли полират????

твоята кола като е боядисвана в тоз голям сервиз,да не би да е станала по-хубава отколкото,както щеше да я боядиса моя бояджия например

Извинявай за поста,ама ме дразниш с това твойто постоянно-ХОДЕТЕ САМО В Е.Т. И В ГОЛЕМИТЕ СЕРВИЗИ ТАМ НАЙ ХУБАВО ЩЕ ВИ ОБСЛУЖАТ :smt018

НЕ ВИНАГИ Е ТАКА-Тонито ще ти боядиса колата мноого по хубаво от леваците в големите сервизи с камерите.Ама ти си знаеш що не ходиш при него

поздрави smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3000 лева за боя на 13 детайла = 230лв. на детаил ...... у нашия край масово 70лв. ама неозначава некачествено като за 70лв. ,но неозначава и че ще вземат да ти правят гнила шкода :smt020 :smt020 :smt020 :smt020

Ако можеш си я направи ти , ако неможеш търси по селата и малките градчета по вероятно е някои да ти свърши работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vasilisa, за по-лесно ги калкулирай по цените на NADIN ;) ...

 

nastezatelq, качеството си има цена! Аз съм виждал кола боядисана за 700лв и такава, която е боядисана за 3000лв. На теб може и да ти харесва за 700лв, ама тя всъщност да е пълен кенеф, щото бояджията просто не може повече от това. В официалните сервизи се работи с фиксирани нормочасове. Боядисването на един детайл там варира между 200 и 300лв, в зависимост от това какво е предвидено да се прави. Калкулира се и разоборудване и оборудване на автомобила - няма опръскани уплътнения, боядисани гуми, опушени стъкла и т.н. Сам пресметни за 5-врата кола (11 детайла + 2 брони) колко пари излиза...

 

Ето и причината въпросът на колегата да е безсмислен - ти ще му препоръчаш да отиде при Бай еди кой си за 700лв, аз ще му кажа да отиде при друг за 1500лв. Аз никога не бих си избрал по този начин бояджийски сервиз - без да съм видял работата им. Но първо трябва да се намери някой, който изобщо ще се заеме с тая процедура по толкова стара кола - хората си ценят работата и особено "свестните". Точно на тях не им се занимава с разни дъртаняни, с които да си губят времето, а времето е пари! Точно някой за 700лв ще се навие, няма друг кой... Какво означава да е боядисана в камера - да не е боядисана на поляната или да се пече боята... Всеки уважаващ себе си бояджия си прави камера, където да боядисва, тя камерата се избива, щото ако си разбираш от работата не се налага да повтаряш и потретваш, да маскираш, пастираш, полираш и т.н. с две думи олесняваш си живота! Нещо повече - всеки бояджия, който се интересува от занаята си знае, че почти всички фирми, предлагащи автобои промениха продукцията си и преминаха на бои на водна основа (световни изисквания - кво да прайш...) От тези на акрилна основа предлагането на цветове и нюанси е доооста ограничено вече, респективно ограничава и тях самите в работата им (например не можеш да направиш преливка - водната и акрилната боя са несъвместими). Та, всеки бояджия, който държи да е на ниво вече е минал обучение и е започнал да работи с бои на водна основа, защото не замърсяват толкова околната среда и по-важното - защото са по-икономични (има по-добра покривност). Тази боя съхне от въздуха при каквато и да е температура и не се налага печене, варене и т.н....

 

Поздрави.

Ти здуха ли се. едно пръскане е 300лв + боята. за 1000лв. с подготовката. май като си пръскаш колата искаш да се изкараш чичко паричко smile175 . само за инфо в камера със подготовка и цялостно/вътре вън / е 1800лв., ако си е подготвиш е 800лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile188 Ще ви кажа само, че в ТМ Ауто цената е 528 лв. без ДДС на детайл - труд + материали. Може и да не ви се вярва, но хем е пълно там с нови Тойоти с възлагателни писма от застрахователите (които могат да бъдат боядисани на още 100 други места пак с възлагателно писмо), хем не работят добре. Имаме 3 коли, боядисвани там (на една от тях 8 пъти само задната броня). Връщали сме 4 пъти рекламации. Така че от камера до камера разликата е субектът, държащ бояджийския пистолет.

petko_v имам бояджия, който няма да ти вземе скъпо. Ако имаш интерес пиши едно ЛС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Сами - има лесно: не ми чети постовете, като те дразнят толкова. Проблем ли е, че ми харесва да ходя в големи, официални сервизи, където ти слагат найлон на седалката преди да я вкарат на крика...

 

Ванка - 300лв + боята, ама ако ми я пръскаш ти. А ти самия не си хареса R-ката след като си я боядиса, така че :roll: ...

 

Поздрави на всички smile156 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, няма как да не ги чета...ииии бях в лошо настроение smile156

И Тонито слага найлони на седалките,ама броните не се обелват след 6м. ;)И като отидеш да си я вземаш,ще е по-чиста отвътве,отколкото като си си я купил нова.

А,за крика и найлоните.....те ти слагат найлоните,да ти замажат очите,ама после по колонките и тавана пръсти......и работата свършена с задника им.Айде да не ти разказвам случка от преди 1 седмица в ЕТ Варна,че не искам да......както и да е,има хора които уважавам там,а и темата е друга.

 

п.п.Аз веднъж ходих в ЕТ и ми изкривиха предния капак,щото го затвориха с свит показалец и палеч на двете ръце и станаха много красиви 4 вдлъбнатинки,които...как съм ги изправял :evil: БЛАГОДАРЯ ,КОЛАТА МИ НЯМА ДА СТЪПИ ПОВЕЧЕ ТАМ :!: :!: :!: :!: Да не говоря че не можаха да ми сменят по гаранция 1 турбопът,по който бях забелядъл заводски дефект-АМИ ДА НЕ КАЗВАМ ,ЧЕ НЯМАТ УСЛОВИЯ ЕДИН ЧОВЕК ДА РАБОТИ ОТ ГОРНАТА СТРАНА НА КОЛАТА ,А ДРУГИЯ ОТДОЛНАТА :smt018 СТО ПЪТИ МИ КАЧВАХА КОЛАТА НАГОРЕ ,НАДОЛУ И НЕ СТАВА,3ащото трябва тръбата да се слага едновременно един да придържа отгоре и друг отдолу да я качва на турбото.А те 5 човека се мъчат отгоре,после вдигат и 5 се мъчат отдолу,А ТО ОТГОРЕ ИЗЛИЗА И ТАКА 2 ЧАСА,ЗА НЕЩО ,КОЕТО НИЕ С БАТ ВАСКА ЩЕ ГО СМЕНИМ ТОЧНО ЗА 6 МИНУТИ.И НАЙ ИНТЕРЕСНОТО Е ,ЧЕ НАКРАЯ АЗ СИ ГО СЛОЖИХ С ПОМОЩА НА 1 МОЙ ПРИЯТЕЛ ДЕТО РАБОТИ ТАМ.Освен това ми се наложи докато го докарат въпросния въздуховод,да карам 1 месец чисто новата си кола на 2000км.обвита със специален силикон и бандажна лента,като после ми се караха защо съм я обвил и ме накараха да я махам /лентата и силикона/за да можело да я снимат,върнат и т.н. :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, няма как да не ги чета...ииии бях в лошо настроение smile156

И Тонито слага найлони на седалките,ама броните не се обелват след 6м. ;)И като отидеш да си я вземаш,ще е по-чиста отвътве,отколкото като си си я купил нова.

А,за крика и найлоните.....те ти слагат найлоните,да ти замажат очите,ама после по колонките и тавана пръсти......и работата свършена с задника им.Айде да не ти разказвам случка от преди 1 седмица в ЕТ Варна,че не искам да......както и да е,има хора които уважавам там,а и темата е друга.

 

:smt017 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, няма как да не ги чета...ииии бях в лошо настроение smile156

И Тонито слага найлони на седалките,ама броните не се обелват след 6м. ;)И като отидеш да си я вземаш,ще е по-чиста отвътве,отколкото като си си я купил нова.

А,за крика и найлоните.....те ти слагат найлоните,да ти замажат очите,ама после по колонките и тавана пръсти......и работата свършена с задника им.Айде да не ти разказвам случка от преди 1 седмица в ЕТ Варна,че не искам да......както и да е,има хора които уважавам там,а и темата е друга.

 

п.п.Аз веднъж ходих в ЕТ и ми изкривиха предния капак,щото го затвориха с свит показалец и палеч на двете ръце и станаха много красиви 4 вдлъбнатинки,които...как съм ги изправял :evil: БЛАГОДАРЯ ,КОЛАТА МИ НЯМА ДА СТЪПИ ПОВЕЧЕ ТАМ :!: :!: :!: :!: Да не говоря че не можаха да ми сменят по гаранция 1 турбопът,по който бях забелядъл заводски дефект-АМИ ДА НЕ КАЗВАМ ,ЧЕ НЯМАТ УСЛОВИЯ ЕДИН ЧОВЕК ДА РАБОТИ ОТ ГОРНАТА СТРАНА НА КОЛАТА ,А ДРУГИЯ ОТДОЛНАТА :smt018 СТО ПЪТИ МИ КАЧВАХА КОЛАТА НАГОРЕ ,НАДОЛУ И НЕ СТАВА,3ащото трябва тръбата да се слага едновременно един да придържа отгоре и друг отдолу да я качва на турбото.А те 5 човека се мъчат отгоре,после вдигат и 5 се мъчат отдолу,А ТО ОТГОРЕ ИЗЛИЗА И ТАКА 2 ЧАСА,ЗА НЕЩО ,КОЕТО НИЕ С БАТ ВАСКА ЩЕ ГО СМЕНИМ ТОЧНО ЗА 6 МИНУТИ.И НАЙ ИНТЕРЕСНОТО Е ,ЧЕ НАКРАЯ АЗ СИ ГО СЛОЖИХ С ПОМОЩА НА 1 МОЙ ПРИЯТЕЛ ДЕТО РАБОТИ ТАМ.Освен това ми се наложи докато го докарат въпросния въздуховод,да карам 1 месец чисто новата си кола на 2000км.обвита със специален силикон и бандажна лента,като после ми се караха защо съм я обвил и ме накараха да я махам /лентата и силикона/за да можело да я снимат,върнат и т.н. :smt018

Коко, smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.