Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Днес,като работих под колата (105Л),ми направи впечатление,че гредата на предавателната кутия не е успоредна на земята(пътя),а стои около 30 градуса наклонена :!: :?: Това ми направи голямо впечатление,защото на другата ми естелка гредата е успоредна,а на други 105/120 не съм гледал какво е положението!Та въпроса ми е това нормално ли е,пречи ли на нещо,създава ли някакви скрити напрежения в окачването на предавателната кутия и може ли спокойно да се кара така?

Публикувано

Само да допълня,че тампоните ми се видяха добре закрепени и в добро състояние....

Публикувано

Не е нормална тази работа. Трябва да си е успоредна на земята. Тампоните добре ама прегледаи болтовете към купето. Просто аз не бих посмял да тръгна на път преди да разбера от къде идва проблема

Публикувано

Според мен ако гредата е усукана или изкривена (което се получава при силен удар, когато колата е преминала над някой по-стърчащ от земята камък при движение по лош черен път), само подмяна би помогнала, тъй като връщането й в нормален вид ще е доста трудно (особено ако е чрез студена обработка). Не е добре това за скоростната кутия, а и шумът от двигателя е по-силен.

Публикувано

Колега и при мен гредата е леко наклонена но доста по-малко от 30 гр. Проблемът се получи когато веднъж баща ми влезе с повече ряз на един черен път. Лошото е че между асфалта и черния път имаше доста висок бордюр. Колата и в момента я карам така (това стана преди около 6-7 год.) тъй като оттогава веднъж сменях тампони и нямаше никакви напрежения в закрепването на скоростната кутия. Но тези 30 гр. са много :!: . Ако си уверен че няма напрежение в закрепването (това можеш да провериш като свалиш тампоните и ги сложиш отново) и всичко е здраво, проблеми не трябва да имаш.

Публикувано

Може би малко пресилено съм написал 30 градуса :roll: По-скоро 15-20 градуса,това го преценям на око.Колега tkpopov,гредата не е усукана или крива,просто има наклон....Обаче има нещо гнило в тая работа,щото доколкото видях 4-те болта на гредата са добре завъртяни ипо тази логика не би трябвало да има наклон!Освен ако наистина самата греда е усукана ,а в края дато се захваща е както трябва и затова да дава наклон???Утре ще разгледам това в детайли и ще видим каква е причината.....

Публикувано
Обаче има нещо гнило в тая работа

Провери наистина да не е "нещо гнило". Имам много кофти спомени с ембечко преди "реставрацията", как буквално му изпадна двигателя заради "нещо гнило" :|.

Публикувано
Според мен ако гредата е усукана или изкривена (което се получава при силен удар, когато колата е преминала над някой по-стърчащ от земята камък при движение по лош черен път), само подмяна би помогнала, тъй като връщането й в нормален вид ще е доста трудно (особено ако е чрез студена обработка). Не е добре това за скоростната кутия, а и шумът от двигателя е по-силен.

напълно съм съгласен с това .намирането на читава гредичка втора употреба е почти невъзможно - всичките които видях на времето бяха криви . нови има в магазина на сточна гара но им искаха някаква бесна цена . освен всичко и скоростите се включват трудно когато гредата е крива .

Публикувано

Болтовете са добре завъртяни,номи се струва,че гредата е усукана...Заедно с това изглежда,че и предавателната кутия има лек наклон надолу!Мисля да сменя гредата,но въпросът ми е как да я освободя от тампоните,защото започнах да развивам гайките им отдолу и в един момент болтовете взеха да превъртат???

Публикувано

За подобна операция на твое място бих потърсил специализиран сервиз. Защото свалянето (да не говорим за обратния монтаж) на тази греда е доста деликатно. За да я свалиш трябва да разполагаш с допълнителен крик (най-добре да е хидравличен и да е от онези дето приличат на бутилка), с който да подпираш скоростната кутия. Защото, след развиването на болтовете по краищата на гредата, ако нямаш нещо, с което да подпреш скоростната кутия, тя се навежда надолу и може би затова ти превъртат болтовете на тампоните. И ако свалиш гредата по този начин има вероятност да направиш страхотна беля. Но пак казвам, най-добре да потърсиш хубав сервиз, чиято работилница да разполага със стендове за повдигане на колата на около метър от земята и да имат специални инструменти за ремонт на такава греда.

Публикувано

Имам хидравличен крик и с него досега съм правил по-големите ремонти-сваляне на двг и т.н.,така,че предполагам трябва да подпра с него кутията и да развивам гредата,нали???Само не разбрах какда освободя кутията от гредата!Моля ако някой знае някои тънкости в занаята да сподели!Ще съм му благодарен!

Публикувано
Днес,като работих под колата (105Л),ми направи впечатление,че гредата на предавателната кутия не е успоредна на земята(пътя),а стои около 30 градуса наклонена :!: :?: Това ми направи голямо впечатление,защото на другата ми естелка гредата е успоредна,а на други 105/120 не съм гледал какво е положението!Та въпроса ми е това нормално ли е,пречи ли на нещо,създава ли някакви скрити напрежения в окачването на предавателната кутия и може ли спокойно да се кара така?
Имам съвет към тебе .Намери си читава гредичка, купи си тампони , самата подмяна става лесно на колонен крик;повдига се колата , подпира се кутията /аз смених и болтовете , че бяха поизкривени/ развиваш и сменяш ,нищо сложно няма.При мен скоростите влизаха по трудно и я карах докато отказаха напълно . Гредата беше много крива и доста време ми отне докато намеря по морги.Спомням си ,че заедно с тампоните на пр.к-я смених и на мотора .
Публикувано

Утре ще я снимам и ще кача снимките!Обещавам! smile169

Публикувано
Болтовете са добре завъртяни,номи се струва,че гредата е усукана...Заедно с това изглежда,че и предавателната кутия има лек наклон надолу!Мисля да сменя гредата,но въпросът ми е как да я освободя от тампоните,защото започнах да развивам гайките им отдолу и в един момент болтовете взеха да превъртат???

 

Тези болтове който ти превъртат е нужно само да ги разхлабиш, понеже всеки 1 от тях влиза в едно каналче на пр.кутия и се законтрят сами (имат някаква по - особенна глава ...) след като си свалил двг. и си разхлабил 2-та болта , откачил си ск.лост, датчика за задната и просто издърпваш кутията напред и тя излиза, след тфа си развиваш гредата и я правиш каквото си решил...ако все пак не ти се сваля кутията , просто я подпираш както са ти казали колегите с крик в случая и развиваш гредата и я бутваш към предницата и тя пада :) дано съм помогнал :)

П.С. на мен свалянето на ск. кутия ми беше първия ремонт, не е трудно ... :) Поздрави !

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.