Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Неоткриваем проблем при Фелиция?


felicia97

Recommended Posts

Здравейте! Искам да ви попитам дали някой е имал подобен проблем и евентуално за неговото решение. Фелицията гасне и прекъсва основно при ниска скорост и ниски обороти, най-вече когато не е на скорост гасне, а в движение прекъсва-придърпва сякаш се спира подаването на гориво, но докато е в движение в общия случай се оправя преди да съм спрял напълно- все едно че някой натиска бутон включено/изключено. Понякога го прави 5 пъти за 3 км, понякога 1 път за 50км. Досега винаги успявам да я запаля и да тръгна отново, но напоследък все по трудно и с все повече въртене. Прави го и на бензин и на газ и е абсолютно непредвидимо без никаква последователност и логика. Някога на светофар например не мога да тръгна 10 минути защото в момента в който запаля и изгасва веднага, а понякога запалвам и не ми го прави много километри. Пътувах наскоро от София до Варна и ми го направи 2 пъти преди да изляза от София, а след това през целия път 450км нямах проблеми извънградско каране. И във Варна отново ми го направи на следващия ден карайки по светофари и на ниски обороти.

И това всичко се случва единствено и само при напълно загряла кола, когато вече не е на смукач. Не знам дали губи искра или по някакъв начин не достига горивото, но вече ходих в 1 сервиз и при електричар също, но не можаха да помогнат. Колата е с ново делко, електронно запалване и стартер, горивата са настроени добре и просто не знам какво се случва.

Моля помагайте че вече не се търпи :) ! Благодаря ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и добре дошъл във форума.

Казваш ново делко. А как са кабелите и свещите. Ей сега както е тъмно слез, вдигни капака и я запали да видиш да не би да светка някъде и то основно кабелът от бобината към делкото. Ако не е там проблемът провери си комутатора. Дали пък не е някой закъсан проводник.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери първо електромагнитния жигльор smile159

Мдааа, има голяма вероятност и той да се еб*ва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери първо електромагнитния жигльор smile159

Мдааа, има голяма вероятност и той да се еб*ва.

 

 

 

има Голяма вероятност да НЕ е от него щом го прави и на бензин,и на газ :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не съм много голям специалист,но като чета оплакванията ми се струва,че търсите нещо много сложно като проблем.А проверил ли си свещите и въздушния филтър .Ако са свещите е нормално извънградско да се зацапват по-рядко.Ако пък филтъра ти е за смяна подава по-малко като обем въздух->гофривната смес е обогатена и почва да дави.

Пак казвам не съм специалист но пробвай първо с елементарните неща smile106

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за мненията колеги!

Свещите също са нови, както и въздушния филтър и електронното запалване, кабелите и проводниците също не са проблема. Чух мнение,че има вероятност проблема да е бобина, защото всичко друго около запалването е ново, а и много други евентуални проблеми отпадат от спецификата на проблема, както и това че го прави и на бензин и на газ(жигльора също отпада). Предполагам че ако не успея да намеря друго решение и майсторите не измислят нищо друго ще трябва да сменя бобината. Ако някой се сети още нещо както и ако знаете какви пари е една нова бобина и дали има смисъл директно да я сменям -моля пишете.

Благодаря ви още веднъж за помощта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега имаш ли аларма? и знаеш ли коя верига прекъсва като е включена?ако е свързана към бобината може да ти прави такива номера,при мен беше прекъсната веригата на захранване на бобината с едно реле чийто контакти бяха нагорели и ту работеше нормално,после не можеше да запали и така. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!А дали с клапаните за газ и бензин и ключето,което осъществява прехвърлянето,всичко е наред?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги да драсна и аз някой друг ред.... Имах такъв проблем точно когато ми сложиха газовото у-тво едни "майстори" плочката повдигаше леко въздушния филтър и като се затваряше предния капак го натискаше и..... се появиха тези придърпвания гаснене и т.н. та погледни дали уплътнението на плочката чрез която карбуратора се захваща за двигателя. Ако е нацепена разпорена за смяна. Поне при моя случай беше така.Надявам се да съм бил полезен.Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сменил ли си палеца аз имах такъв проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.