Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

2.0 TDI - 105кс???? Има ли го това нещо?


Dereal

Recommended Posts

От ето тук http://new.skoda-auto.com/com/service/d ... tavia.aspx , по-точно http://ws.skoda-auto.com/download/4all/ ... _A5_fl.pdf изтеглих документацията на фейслифта на Октавия.

 

Много интересно в края на книжката има раздел Specifications и там намерих един двигател, който никога не съм виждал в гамата на VAG - 2.0 TDI 77kw=105кс. Любопитното при него е, че е на същата мощност като 1.9TDI, но за сметка на това има въртящ момент от 275 NM в диапазона 1750-2500 об/мин. Предлага се само с 6 ръчни скорости за лифтбека, комбито и 4х4-то.

 

Също така максималната му мощност се постига на 3600 об/мин. при общо взето стандартно за дизелите 4000 об/мин.

 

Не мога да намеря никаква информация за него в нета, нито по ценовите листи, нито в спецификациите по немския, чешкия, .com сайтове на Шкода. Това нещо грешка ли е, що ли? Много атрактивен по параметри двигател, който прилага (ако е истински) на практика идеята за намаляване на оборотите (второто течение след downsizing).

 

Някой да има инфо за него - истински ли е или печатна грешка? Кога ще се появи и цена?

 

EDIT: Абе то за Голф 6 ще излезе и 1.6 TDI 90кс, вероятно след известно време. Но това 105кс, ниски обороти за макс мощност.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е печатна грешка. Но друго ми направи впечатление. На снимката за смяна на масло е нарисувана щеката за масло, която аз имам. В ръководството на български е някаква друга щека...?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Fifth gear като тестваха Голф 6 беше с 2.0 TDI и казаха,че е със 110к.с. :-k

 

Ахам, съвсем вярно си е - има го и в БГ вече: :mrgreen: http://www.volkswagen.bg/files/bg/downl ... f_2008.pdf

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Вероятно е печатна грешка.

Вероятно не е.

Не че не стават печатни грешки, но ако беше разменено 1.9 с 2.0. Но не е само това... Колегата е описал че

има разлика и във въртящият момент, в скоростната кутия, която е с 6 скорости, при стандартни 5, както и максимална мощност при малко по-ниски обороти. Да не забравяме и специфичните модели в които се предлага.

така че съвсем скоро второто заглавие на темата ще е не - има ли го това нещо," а мнения и препоръки " :D

Странното за мен е как изведнъж почнаха от 2.0 да вадят 105-110 коня, като доскоро тенденцията беше тотално различна от 1.4 - 120 коня и нагоре..... знае ли човек какво им е в главите на шефовете на VW :D

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4ka-та е много прав - по-ниски обороти, по-малко натоварване, по-голям ресурс. От 4000 на 3600 об/мин - това са 10%! Освен това една нова за мен тенденция, за която чух в автомобилно предаване е не само Downsizing (намаляване на работния обем без намаляване на мощността), ами и Downspeeding - сваляне на максималните обороти на работа или поне на оборотите, при които се постига макс мощност.

 

Между другото 2.0 Boxer Diesel на Субару също развива максималната си мощност при 3600 оборота. Едно предположение е, че е оставен "мегдан" за повишаване на мощността (за пример при Шкода 90кс дизел и 110кс дизел се постигат при различни обороти - 4000 об/мин срещу 4150об/мин; същото е и с 2.0 дизел 140 срещу 170кс - пак 4000об/мин срещу 4200об/мин). Другото е по-ниските нива на вредни емисии!

 

Adrian_m - недей да сравняваш Бензин с Дизел - 1.4 -122кс е БЕНЗИН! Дизеловите 1.4 стигат само до 80кс, което е 2/3 от 122! А пък какво остава за бенз 1.4 - 170кс - при дизела това го прави само 2.0-ката (поне засега).

 

Обаче тоя 110кс не се връзва, ама хич с падането на оборотите - той ги прави 110кс при 4100об/мин!!!

 

Между другото на Голф 6 странно защо 2.0 140кс се постигат при 4200об/мин?!? Т.е. вдигат нагоре оборотите на вече съществуващия "стар" 2.0, но пък покрива Euro 5?!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Adrian_m - недей да сравняваш Бензин с Дизел - 1.4 -122кс е БЕНЗИН! Дизеловите 1.4 стигат само до 80кс, което е 2/3 от 122! А пък какво остава за бенз 1.4 - 170кс - при дизела това го прави само 2.0-ката (поне засега).

 

Не съм имал идея да сравнявам бензин и дизел. Говорех за цялостната политика, да се правят по-малолитражни двигатели с по-голяма мощност, докато тук виждаме точно обратното, без значение какъв е мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...
EDIT: Абе то за Голф 6 ще излезе и 1.6 TDI 90кс, вероятно след известно време. Но това 105кс, ниски обороти за макс мощност.....

Ето - излезе:

http://www.volkswagen.co.uk/#/new/golf- ... /overview/

също и 1.6 TDI 105 к.с.

и на двете дават среден разход 4.5/100

Виждат се и 2.0 TDI 110 к.с. и 1.4 TSI 160 к.с.

1.9 TDI пък липсва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята 105-ца като прави 46к.с.при 4800об/мин какво да кажа аз? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.