Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Проблем с Хидравликата на Fabia


dr_ivo

Recommended Posts

Привет на всички.

 

Колата ми е Fabia 1.9SDI 2005г.

Проблема е следния.

Сутрин като запаля колата първата минута хидравликата неработи,волана с мъка мога да го завъртя.И изведнъж се оправя и цял ден независимо колко паля и гася проблем няма.

Никакви индикации на таблото не светят и не сигнализират за наличие на повреда.

Този проблем се появи от около седмица.

Някои да е имал подобен ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени си акомулатора

 

Тъй като акумолатора пали безпроблемно ще се повреди ли нещо ако продължа да го ползвам.

Може ли да ми откаже сервото в движение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да откаже. Колегата е абсолютно прав че не ти тръгва заради Акумулатора хидравкликата. В краина сметка не е чак толкова пари. Провери си зареждането за всеки случаи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко отклонение - оня ден се оказа в последствие, че ми се е скапало реле регулатора и нещо по алтернатора.

Но преди това нормално си паркирам спрях без да гася и реших да изправя малко и.... до там няма въртене - поглеждам - индикацията за сервото няма никой.

В последствие няма палене - така, че прегледай наистина акумулатора.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес проверих зареждането и показа 13.7-13.8 v независимо дали е с включени ел. консуматори или не.

Да приема ли тези стойности за нормални?

 

И ако са в норма направо да сменя акумолатора и да реша проблема.

 

Междудругото откакто стопли времето не се е проявил проблема-разбира се това не ме успокоява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес проверих зареждането и показа 13.7-13.8 v независимо дали е с включени ел. консуматори или не.

Да приема ли тези стойности за нормални?

 

И ако са в норма направо да сменя акумолатора и да реша проблема.

 

Междудругото откакто стопли времето не се е проявил проблема-разбира се това не ме успокоява.

 

като патил ще ти кажа преди да пипаш каквото и да е замери преди да запалиш колко е и след. кой каквото и да казва не вярвай. проблема е и друг. пастни данните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

като патил ще ти кажа преди да пипаш каквото и да е замери преди да запалиш колко е и след. кой каквото и да казва не вярвай. проблема е и друг. пастни данните

 

Ето какво показа днешното измерване:

При нестартирал двигател акумолатора показваше 11.95v като при замерването работеха светлините на купето.

При стартиране на двигателя продължи да показва 11.90-11.95 v.След еднократно подаване на газ стана на 13.7-13.8v и вече независимо от оборотите на двигателя или включените консуматори си оставаше на 13.7-13.8 v.

Проблема с хидравликата не се прояви.

 

Моето обяснение е че релето на алтернатора несработва преди да съм подал поне веднъж газ и от там се получава недостиг на ел.ток /вече поостарялия акумолатор-от 2005 г/ а проблема със сервото се проявяваше непосредствено след запалването и изчезва след като съм подал поне веднъж газ.

 

Дали релето е повредено или това е нормалния му начин да сработи вече незнам но се надявам опитните колеги да си кажат тежката дума.

 

Поздрави за всички от клуба :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

като патил ще ти кажа преди да пипаш каквото и да е замери преди да запалиш колко е и след. кой каквото и да казва не вярвай. проблема е и друг. пастни данните

 

Ето какво показа днешното измерване:

При нестартирал двигател акумолатора показваше 11.95v като при замерването работеха светлините на купето.

При стартиране на двигателя продължи да показва 11.90-11.95 v.След еднократно подаване на газ стана на 13.7-13.8v и вече независимо от оборотите на двигателя или включените консуматори си оставаше на 13.7-13.8 v.

Проблема с хидравликата не се прояви.

 

Моето обяснение е че релето на алтернатора несработва преди да съм подал поне веднъж газ и от там се получава недостиг на ел.ток /вече поостарялия акумолатор-от 2005 г/ а проблема със сервото се проявяваше непосредствено след запалването и изчезва след като съм подал поне веднъж газ.

 

Дали релето е повредено или това е нормалния му начин да сработи вече незнам но се надявам опитните колеги да си кажат тежката дума.

 

Поздрави за всички от клуба :)

 

Бих проверил четките и след това релето. 13,8 е нормално при паднала батерия. След известно каране колко кача? 14,4в. ако да провери за консумация в покой и батарията с товарна вилка. Не пипай сервото то си бачка. Проблема е в токовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени си акомулатора
още колко пъти да ти повтарям незнам

:roll:

 

При мен проблема излезе в релето. С друга батерия пак беше същото/като нова е ок и след време срив/. Старата батерия и сега си бачка на Ерката и дори седмици престои пак пали без проблем, вече и на мб-то. Номера тръгна още като гаранционна /два дена не палена зимата и на третия е умряла/ после проблеми с хидравликата /чакаш до минута/ да качи напрежение. След като автотреид не се справиха както и ет се захапах аз и си реших проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Искам да попитам възможно ли е хидравликата да се губи,ако се стои да кажем за обратен завой,при пълно завъртане на волана за повече от 15 секунди.Преди време го прочетох в книжката на фабия. :?: :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам възможно ли е хидравликата да се губи,ако се стои да кажем за обратен завой,при пълно завъртане на волана за повече от 15 секунди.Преди време го прочетох в книжката на фабия. :?: :?:

 

НЕ. сервото спира при ниско напрежение. при пълно завиване имаш натоварване и при слаби токове може да имаш проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.