Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

опили


bega4kata

Recommended Posts

Може ли да попитам за тези котки какво се има предвид.

 

Котки=Catcams валове :smt004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бегачка какво ще кажеш за заводски 1.6 мотор без компресори 180коня имали опил или които и да и друг производител

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде го тоя мотор :?: 180кончета мотора на хонда свирик е 1,8.И тея 180 коня ги има само от 8500 до 9000 оборота smile175

без турбо викаш ,ама с витек система-която при състезания се умножава кубатурата по коеф.1.3 smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинавай излъгах те 185 коня B16B 1595 185HP DOHC, VTEC Civic 97/01

тез коефиценти са пълно безумие все едно да ти сложат коефицент ръжда на опила

те от хонда кво да направят че другите го немогат да правят такива неща :D

по моему буталните 4т. двигатели са две групи с принудително и атмосферни всичко друго е тъпотия все едно да сложиш коефицент на бмв заради ваноса или на алфа за варятора или двете свещи smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eиййй,Анастасчо,този мотор за който ми говориш е РЕЙСИНГОВ МОТОР,ХОНДИТЕ на които е монтиран СА САМО БЕЛИ И САМО ЗА ЯПОНИЯ :!:Мнооого ограничена серия

185 коня е при 10000оборота в минута

Опилския мотор при тези обороти е 240 коня smile169

а 180 е при спокойните 7000 smile073

НЯМА ПО БЪРЗА ХОНДА ОТ ОПЕЛ-ДА ЗНАЙШ

да пускам ли други примери smile001

С20ХЕ е мотор съвместно разработен със Лотус и е един от най сполучливите двигатели в световен мащаб.Този мотор е един от най динамичните и издържливи за обема и мощноста си.Това е един от най-тунингованите мотори в света :!: :smt017

box тайп-96х96

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

185 коня при 8000 оборота от 1.6 напълно не състезателен автомобил води се сивик таип ер

Що си мислиш че ония сестроеб..и от лотос са толкова велики и мотора им не се подчинява на физичните закони ония дето карат на обратно немогат да правят нищо особено коли всичките им автомобилни заводи фалираха smile106

Брато облъчен си говориш като брат ми като ми говори за голфове и джети тва сектанството води до тая сигорност че нащо е най най другото и по добро да е не ме еб...е

Твоя мотор на 10к ли го въртиш ? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грешиш-специално съм се консултирал с най-големия Хонда сектант за Варна и региона Стамен,който ми е страхотен приятел и потвърди че този мотор е рейсингов със степен на сгъст.11,5:1

ей той е облъчен не мога да му затворя-пита що питам,кой пита,ама какво ,как, кажи му...и т. н.....

слагай точки и запетаи,че не мога да ти разчитам какво искаш да кажеш.

Не съм сектант-опитвам се да създам малко интрига.То ти захапа нали smile169 С най добри чувства бе-познаваме се ,хората ще си помислят,че сериозно спорим.

Ама Джетите много ме кефят-СЕРИОЗНО.Ако пък е с 2 врати :smt017 и с кр

п.п.Ама до сега Хонда не ме е минавала :-k дори и 2,2-200 smile001

те Хондите докато отидат в 8000 да почнат да дърпат -аз съм заминал smile068

Опела е 156к.с.при 6000

този Хондов двигател е по-малко масов от Шкодовия 130рс,слаган само на някъкв супер спортен лимитиран Сивик,дето на 10 000км е за основен ремонт.

А,аз говоря за масов доказан двигател ,който се монтира на ОПЕЛ КАДЕТ,АСТРА,КАЛИБРА,ВЕКТРА,ОМЕГА+КОМБИ ВЕРСИИТЕ НА ВСИЧКИ СПОМЕНАТИ

ХОНДИТЕ ЗНАЕШ ЛИ ЗАЩО ВЪРВЯТ МНОГО-защото ламарината им е дебела колкото на капачка от буркан за компот-т.е.лекички са и както седиш на земята,не дай си боже да те срешне някоя немска или чешка кола при птп

smile001 smile001 smile001 smile001 smile001 smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

живи и здрави все такива интриги да правим smile001

добре ето ти един двулитров нормален К20 мотор какво ще кажеш 220кс. сток срещу с20хе 156кс.

Просто спора ни е излишен единият струва 3000лв. другия 1000лв.

п.п. аре лягаи че и аз да лягам вече smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

eййй,от къде го намери това :DВиж Хондата колко ми взе на старта и после до 400м. я минавам.

На това състезание финала Беше с едно ВМV м3 е30-което беше за горния клас щото беше 2,3-200коня,но лесно го преборих,след 2 фал старта от негова страна.

На това състезание съм първи smile016 в клас до 2000

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

eййй,от къде го намери това :DВиж Хондата колко ми взе на старта и после до 400м. я минавам.

На това състезание финала Беше с едно ВМV м3 е30-което беше за горния клас щото беше 2,3-200коня,но лесно го преборих,след 2 фал старта от негова страна.

На това състезание съм първи smile016 в клас до 2000

 

Ето това бмв сигурно

http://vbox7.com/play:9a5638be

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

eййй,от къде го намери това :DВиж Хондата колко ми взе на старта и после до 400м. я минавам.

На това състезание финала Беше с едно ВМV м3 е30-което беше за горния клас щото беше 2,3-200коня,но лесно го преборих,след 2 фал старта от негова страна.

На това състезание съм първи smile016 в клас до 2000

 

Ето това бмв сигурно

http://vbox7.com/play:9a5638be

Не знам,но се загледайте в коментара отдолу :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile197 Не само името на двигателя определя ускорението на един автомобил-има си предпочитани скорости(в зависимост от вида и предназначението на колата има много най-удачни варианти,има даже и кутии с фабричен шпер),има предпочитана глава с предпочитан вид порт,има предпочитана електроника с предпочитан перформанс чип,предпочирани валове,предпочитани гуми и джанти и най-важното повечето позиции са евтини.Но най-важното е теглото-едно Хе винаги е или леко или бавно.

Относно спора- преди 3-4 години в зората на официалното времеизмерване на драг в България имаше една Хонда,която беше трън в очите на всички опелисти.Стандартна Сивик 1,4 с насаден Б16 мотор,с селфмейд чип и генерация.Тази кола даде на Божурище време 14,32-непосилно за стриит Астра без азот или турбо smile197 Относно Б16Б -мноо състезателен бил тоя двигател заеееби-това си е блок и биели от Б18Ц с коланов вал от Б16 а-или дестроуктната версия на Б18Ц.Неслучайно никой хондаджия не ебава да хвърля пари за да го прави,а масово се внасят англичанки с Б18Ц4 и хоп в коша.Това са евтините алтернативи -иначе Х22А7,А8,З1,К20А smile197 Това ,че някой има 900 кг кола и 150+ коня не значи че има хипермега двигател защото побеждава тежките автомобили.За пример сток Астра в перфектна кондиция без грам екстра и свалени седалки е 15,7 на 400м-900 кг Саксо 140коня е 15.00

 

PRR: Откровеното заяждане е изтрито, както се/ще се случи и в останалите постове в темата!

PS: Темата е създадена за bega4kata и ако той реши ще я заключа, почистя и т.н.! За умишлен спам и заяждане смятам да се възползвам от правото си на бан! Ако има възражения на лични!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бегачо пак избухна има 13 секундни сивици с по 1.4 мотор

Набара преудия дето не ти е в категорията тоест 1300кила и аре ся колко ми е здрав мотора все едно но хлопера да и туриш 8 торби цемент и да ходиш по дръпки :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.