Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Фелицията се "срина"-SHE IS NOT DEAD HIP, HIP OLE


hunchy

Recommended Posts

Ох, и аз не знам откъде да започна.... Всичко си беше наред с малки изключения, които ще опиша. Фелицията е 1,3 МПИ 2000 г. Правеше ми малки проблеми, на които не обръщах внимание, докато в един момент не спря... сякаш някой "изключи" тока. Това се оказа-майстор Симо от зоопарка се занима с нея, викна жичкаджия и колата беше оправена. До днес-300 км. по-късно. Тръгнах за Пловдив, на самото влизане града в купето се размириса на развалени яйца, брех дееба, докато се усетя, таблото почна да свети много по-силно от обикновенно. И тогава спря. Тотално-никакъв ток... нито двигател /свещи/, нито фарове, нито табло. Отбивам и отварям капака. Акумулатора- АС ДЕЛКО "пуши" от двете страни и смърди на запъртъци. Звъня на Симо, получавам инструкции и... купувам нов акумулатор БОШ, сменям бушоните. Колата върти, но не се чува да подкачва бензиновата помпа, не светят фаровете през бутоните /с лоста за мигачите светят/, няма някои от индикациите по таблото...

Моля, за помощ колеги от Пловдив да препоръчат читав жичкаджия в града. Аз съм от София и се прибрах. Колата я добутах до сервиз при влизането в града от магистралата, бул. Васил Априлов, във близост до бензиностанция на ЕКО. Оставих я на охраната с уговорката в понеделник да я гледат монтъорите. Опасенията са ми, дали ще се справят, и дали няма да ме "метат на черешата". Моля, за съвет колеги от града на тепетата, както и от колеги, които могат да дадат мнение по проблема.

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много неприятна работа. Предположенията ми са за изгоряло реле на генератора, от там се е качило напрежението и кой знае какво може да е станало. Особено с електрониките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реле регулатора се е скапал и е презареждала през цялото време,затова те съветвам за напред да си монтираш уред с който да следиш напрежението.Започни първо с него,пък после ще видим. Сега прочетох че си с 1.3мпи. Много лошо колега .Дано компа е отцелял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, погледни в раздел бял списък. там мойе да намериш някой, аз сам от Пловдив и единствените дето се занимават с Шкода комплексно са автоцентър ЛЮСИ. тел.:032/266989. Както каза Бисер, дано компа да е жив!

 

пп: Виж тази тема! може би е по-добро решение от люси. viewtopic.php?f=2&t=79

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега до къде я докара с токовете на Марженка. Ако си успял да я върнеш в София да впрягаме жичкаджиите да проверяват състоянието и проблемите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По последни данни от сервиз Тех и Ко. Дефектирал генератор унищожил компютъра на колата, без да е ясно какво още. Не мога да скрия разочарованието си. Малко мирис на развалени яйца и чао... Кола на 64 хиляди километра, дори не съм качвал над 3000 оборота. Реве ми се. Искат ми 2000лв за компютър, разкодиране, труд и не знам още какво. Не искам да казвам нещо за марката, но съм търчал за най-малкото към най-доверения майстор, без да пестя финанси... Сега "...дефектирал...." и бам...Не знам, ще ми се да потърся и други мнения /ремонт на компа, търсене на втора ръка "кауза пердута", въвеждане в експлоатация на мотора чрез карборатор/...точно сега не мога да мисля. Ще Ви държа в течение, колеги....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , не се кахъри ... има прекрасни карбуратори , които стават перфектно на мястото на пустия инжекцион и няма да стигне и 1000 лв. ... малко играчка е , но за тез пари дет ти искат поне си на зор цяла Фела вземаш и ще има и за бира да останат , че и вагон части за продажба ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

hunchy споко колега. Ако си я докарал в София ще помагаме. Гената (The Best Forman) е прав. за 2000 лв. наистина друга ще купиш. Що се отнася до компа ще поразпитам какво може да се направи.

Ако някой от колегите има някаква (дори и минимална) идея нека споделя. Да помогнем на колегата в беда.

 

ПП.- Имаш ЛС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой познат има комп от фаворит.Ще го даде на много тънки пари.(около 100лв.) Нека по компетентните се изкажат по въпроса. Ако става да действаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз примерно мога да намеря на колегата комп за Фела 1.3 втора ръка, изряден, но мисля че са няколко вида и е хубаво да ми даде малко данни за него. Това в случай че не реши да я прави карбуратор което ще излезе може би към 500-600лв...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега ,ако още си в Пловдив то единственото място на което аз имам вяра да си карам Филката е Люси.От Фабия много неразбират но са фенове на Фелиция и Октавия и съм с двете ръце за тях.А за 1800лв. видях да се продава цяла в движение. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за готовността да се помага. Всяка информация ще ми е от полза. Ще се постарая да я върна Марженка в оригиналния вид на приемлива цена. Още веднъж благодаря. Засега е в Тех и Ко, ако дигнат ръце ще търся друго решение пак в Пловдив. Ще ми се да е там щото репатрак до София....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да си сигурен , че компа е сдал багажа си вземи бубина и датчик на Хол и след като ги свържете проверете с осцилоскоп дали ще се появят импулсите на ниското напрежение на бубината и ако тогаз не запали давай пари за комп ... той е пъкан със стабилизатори на напрежението , които са разчетени да работят до 25В ( поне всички кондензатори на входа са на толкоз ) , но няма гаранция , че останалите електрики са живи - дюзи , помпа и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "hunchy" - колега ако по някое време докараш колата (или компютъра) до София, свържи се с мен да му побая малко :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре колеги, един приятел на път за София му изпуши нещо компа на шарана, та отиде и си взе от Автоелектроника(завод за такива сокаджаци) чисто-новичко, ама не знам за къде ги прават. Той ми спомена че имало и за шкода ама аз го отсякох че съм карбураторен. По спомени т'ва беше преди година и нещо ама утре ша взема да му удара една шайба и да му забия въпроса (сюлей бана Конкретно дет са вика!)

 

ПП: Ако в Тех и Ко те изритат избутайте я в уличката на бензиностанция Еко надолу след Опел-Стефанов от същата страна има един паркинг за служебни автомобили ама нещо там много уредяха служителите (и на всичкото отгоре има и пазач) :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От сервиза."... колата е готова....". Компютъра бил с унищожено захранване-отремонтиран. Динамото, главния виновник за станалото е сменено с пак на Шкода, но от друг модел. Изгорелите крушки са сменени, "подпалената" ел. система е възстановена. Общо 630лв. части и труд. Не смея да се зарадвам... Дано всичко е наред....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile163 Дано момчетата са се справили. Ако да, пиши им сервиза в Бял списък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MARJENKA IS HERE, TO STAY....

 

Почвам поред. Прибрах се жив и здрав.

Преписвам фактурата за да чуя мненията Ви.

 

Динамо /ново, чешко/-220лв+ддс

4-ри крушки- 12лв+ддс

 

смяна крушки-13лв+ддс

смяна генератор-50+ддс

Ремонт компютър-210лв+ддс

диагностика управление двигател-120лв+ддс

 

общо:630лв

Тук е момента да благодаря на всички Вас, на готовността Ви да помагате, на всички, които писахте в темата и помагахте на Лични съобщения. Благодаря. Така, утре ще тръгна без страх навсякъде, защото ще знам, че винаги ще има отзивчиви хора готови да извършат услуга, заради човещина, марката Шкода или защото мислят, че така е редно.Респект.

 

Сега,

как да предотвратя повторна случка на нещо такова. Не задруго, но това беше гръм от ясно небе. Не я мия по пет пъти на ден, но за най-малкото съм търчал при Симо. Къде мога да ида за да ми монтират надежна защита, предпазители или каквото мислите, че е необходимо за да не изпадна в положение...сещата се... In The Middle Of Nowhere... Благодаря отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MARJENKA IS HERE, TO STAY....

 

.

 

Къде мога да ида за да ми монтират надежна защита, предпазители или каквото мислите, че е необходимо за да не изпадна в положение...сещата се... In The Middle Of Nowhere... Благодаря отново.

Колега,необходим ти е волтметър за да следиш напрежението.Има ги всякакви,но аз бих ти препоръчал дигитален.Също може да използваш и от тези които се монтират на лада 2107 и нива.

 

 

edit:разгледай тази тема.http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=67&t=96579

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MARJENKA IS HERE, TO STAY....

 

Почвам поред. Прибрах се жив и здрав.

Преписвам фактурата за да чуя мненията Ви.

 

Динамо /ново, чешко/-220лв+ддс

4-ри крушки- 12лв+ддс

 

смяна крушки-13лв+ддс

смяна генератор-50+ддс

Ремонт компютър-210лв+ддс

диагностика управление двигател-120лв+ддс

 

общо:630лв

 

Цените за частите според мен са съвсем нормални, за ремонта и диагностиката на компа не мога да преценя - това са неща, които се правят в сервиз и изискват спец. апаратура, така че избор нямаш. Само за смяната на генератора май са те поодрусали повечко, понеже това е елементарна операция за не повече от 30 мин. заедно с кафето /или бирата ;)/: развиване и завиване на 3 болта и закачане на 2 клеми... но това да ти е болката, важното, че са решили проблема :smt017

 

edit: не знам волтметъра с какво ще помогне - докато решиш да го погледнеш /няма да гледаш само него вместо пътя я/ и успееш да отреагираш, белята може вече да е станала... по-добре някакъв зумер + сигнална лампичка да се включват при пренапрежение или направо подходящ предпазител да изключва веригата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер. Надявам се Колегата hunchy се убеди в сериозността на управлявания от него автомобил и в сериозността и готовността на останалите хора, управляващи тази марка автомобили да помогнат.

biser.or и Krankenstein - колеги за какво са тия волт метри, зумери, ламби и т.н. Всички знаем, че вече не са много моделите с индикатор на зареждането. Все си мисля, че ще му е излишна таз' екстра на колегата при наличие на чисто нов генератор. hunchy според мен вероятността пак да се "срине" по тази причина бих казал, че е малка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.