Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Товарен - 4+1 ?


Baj Vylcho

Recommended Posts

Здравейте,

 

В новата ценова листа (26.01.2009) на Еуратек има една нова опция:

"Всеки един модел може да се оборудва като VAN 4+1 места товарен, като към цената се добавят 1050 ЛЕВА без ДДС"

 

Има ли някой запознат, който да каже дали това е поради някаква промяна в законодателството или важи само за facelift-натата Октавия. Питам понеже това изглежда да спестява неудобствата на опцията VAN 1+1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,няма промяна в законодателството.Просто вече има възможност и Октавията да се поръча заводски 4+1 товарен като Румстър.А това наистина спестява много неприятности с КАТ.А относно това дали може да се поръча само за фейслифта,ще мога да ти отговоря утре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам думите на Combata - няма промяна в законодателството, но ТОВАРЕН ВАН може да си възстанови ДДС-то. И предполагам, че с излизането на фейслифта още по-лесно може да се направи промяната - зер прилича на нов модел.

 

От Еуратек ми потвърдиха, че комбитата, включително Фабия, се предлагат по този начин и човек съвсем законно може да си възстанови ДДС-то smile113 . А пък Октавия Тур комби отдавна се предлага 6+1, така че остава без ДДС единствено старата Фабия и Супърб, който засега няма комби вариант smile175 , но слуховете са, че тази или по-скоро догодина ще има smile168.

 

А пък преградата съм сигурен, че може да се "нагласи" за лесен монтаж/демонтаж - т.е. когато е необходим целия багхажник да се сваля, а иначе да стои непрекъснато. Смятам, че е малък кахър на фона на възстановяването на ДДС от ВСИЧКИ разходи по колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, днес бях в ЕТ и един младеж там... в шоу -рум-а ми каза че ставало само за новата октавия...????

имало някакви заводски спецификации и други подобни....???

ако някой знае със сигурност,нека да сподели...

 

аз тъкмо се бях поинтересувал колко струва решетката,която монтират зад задните седалки.. ( 242 лв с ДДС ) и правех сметки как да си купя кола от Германия ( октавия -комби ) и да спестя ДДС-то....

разбира се има и разходи по ТЕХНОТЕСТ, но както каза някой 20% са си 20 %...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става номера само за Fabia Combi и Оctavia Combi и се чака 120 дни!

 

само за новите модели ли????

за Octavia Combi ,ако не е купена от ЕТ дали ще стане..?????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото колега...

Макар че така ми разби сърцето...:))))

Нещо не схващам логиката...,но

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логиката, shibumi, е че от завода ги пращат означени като товарни. А пък вече купена означава вече регистрирана - т.е. от завода е излязла "обикновено" 4+1. Това е едната страна на логиката.

 

Другата е същата - например Автомотор продават Xsara Picasso като 6+1 ако си доплатиш. Но ако си вземеш 4+1 (както е обикновено) не може после да го пререгистрираш като 6+1. Same shit, new day.

 

Valdo, предполагам, че се чака 120 дни (3 месеца), защото се прави поръчка - аз приблизително толкова чаках за Тура, но той имаше известен брой екстри, които се съмнявам да се поръчват в тази комбинация (т.е. да я имат някъде на склад) и затова трябваше да чакам да я "произведат". Слагам го в кавички, защото при плащане в края на Юни, колата беше "заприходена" в Еуратек на 1 Септември, а реално я получихме на 4 Октомври. (С риск да си плюя по думите - двете седалки отзад ги сложиха в Еуратек, а не са Шкода производство. Докато тая решетка на новите идва с колата от Чехия).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, благодаря за поясненията....:)

питането ми беше по-скоро риторично........., насочено към нашето най-меко казано " не гъвкаво" законодателство.....

аз поразпитах тук -там и разбрах че решетките се продават и тук като резервни части...

съгласен съм за разликата в спецификацията,че така трябва да дойде от завода...

но от друга страна е тъпо, да ни карат да мислим всякакви магарии, при положение че след като колата се регистрира на фирма,все пак се работи с нея...

следователно в края на годината се плащат данъци на тази дъжава...

както някой беше споменал,сме единствената държава в която колата трябва да е "специална" за да ти минава за фирмен разход и да спестиш ДДС-то...

жалкото е ,че за хората с големите и скъпи джипове винаги ще има вратички...

а за тези които правят разумна оценка за съотношение цена-качество на автомобила няма...

От друга страна, в ЕТ предполагам имат интерес да продават повече коли..., но явно предимно от новите....

иначе биха се опитали да уредят нещата и за старите модели...

моля за извинение , че стана прекалено дълго...

ама прости си размишлявам на " глас".....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно така е......

Купуваш си решетката от Еуратек отиваш в Технотест и вече си 4+1 ВАН

Още по лесно е ако колата ти е нов внос..... \:D/

 

Дали става така? Поне колегите тук коментираха, че тази опция важи само за фейслифнатата Октавия 2 и то с фабричен монтаж в завода.

 

Иначе ако става да си вземеш решетка от Еуратек и после в Технотест, то имам следните 2 въпроса:

- При положение че си имам решетка от ВАН 1+1 - мога ли да я ползвам нея?

- Ако отговора на горния въпрос е "не", то каква е цената на решетката за 4+1?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно така е......

Купуваш си решетката от Еуратек отиваш в Технотест и вече си 4+1 ВАН

Още по лесно е ако колата ти е нов внос..... \:D/

 

Дали става така? Поне колегите тук коментираха, че тази опция важи само за фейслифнатата Октавия 2 и то с фабричен монтаж в завода.

 

Иначе ако става да си вземеш решетка от Еуратек и после в Технотест, то имам следните 2 въпроса:

- При положение че си имам решетка от ВАН 1+1 - мога ли да я ползвам нея?

- Ако отговора на горния въпрос е "не", то каква е цената на решетката за 4+1?

 

решетката за 4+1 е около 250 лв.

Съвсем различна е от тази за 1+1 !!!

аз лично ходих в Технотест.... и ми казаха че става само за новите модели...:(

както някой по-нагоре каза, става дума за спецификация от завода....

само решетката не вършела работа..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно така е......

Купуваш си решетката от Еуратек отиваш в Технотест и вече си 4+1 ВАН

Още по лесно е ако колата ти е нов внос..... \:D/

 

Дали става така? Поне колегите тук коментираха, че тази опция важи само за фейслифнатата Октавия 2 и то с фабричен монтаж в завода.

 

Иначе ако става да си вземеш решетка от Еуратек и после в Технотест, то имам следните 2 въпроса:

- При положение че си имам решетка от ВАН 1+1 - мога ли да я ползвам нея?

- Ако отговора на горния въпрос е "не", то каква е цената на решетката за 4+1?

 

решетката за 4+1 е около 250 лв.

Съвсем различна е от тази за 1+1 !!!

аз лично ходих в Технотест.... и ми казаха че става само за новите модели...:(

както някой по-нагоре каза, става дума за спецификация от завода....

само решетката не вършела работа..

Въпросната решетка няма нищо общо с тази,която фабрично я дават от завода за 4+1!Тази струва 242лв и отделя пътническата от товарната зона на комбито и можеш да товариш с багаж до тавана на автомобила! Интересен е казуса ако вземеш такава решетка за 242лв. дали като отидеш с новата си FL Оctavia ще можеш да я пререгистрираш на 4+1!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото разбрах при ходенето ми в ЕТ , май трябва да има спецификация...

някакави букви или цифри във талона...., от което следва че трябва да се заяви така...

но не съм сигурен...

ако някой разбере повече да сподели...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

shibumi днес бях в Еуратек и ми обясниха, че 4+1 VAN идват със Сертификат от Чехия, въз основа на който се прави по-специалната регистрация. Затова и не се предлага вариант за налични или още повече за закупени автомобили. Решетката наистина може да се монтира допълнително и на фона на намалените разходи си струва не 100, ами 300%. Обаче лиценза го издават чехите и ще трябва да се види дали варианта с гостуване при тях ще доведе до получаване на сертификат и точка 2 - дали нашите КАТ-аджии ще го приемат за пререгистрация.

 

EDIT: Не знам доколко чехите ще се съгласят за "стара" кола. Може би наистина най-добрият вариант е да се свържеш директно с тях и да попиташ. Тогава и пътуването дотам ще стане ясно дали да го правиш или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shibumi днес бях в Еуратек и ми обясниха, че 4+1 VAN идват със Сертификат от Чехия, въз основа на който се прави по-специалната регистрация. Затова и не се предлага вариант за налични или още повече за закупени автомобили. Решетката наистина може да се монтира допълнително и на фона на намалените разходи си струва не 100, ами 300%. Обаче лиценза го издават чехите и ще трябва да се види дали варианта с гостуване при тях ще доведе до получаване на сертификат и точка 2 - дали нашите КАТ-аджии ще го приемат за пререгистрация.

 

Колега,мнооооооооого благодаря!

аз ходих до Технотест и от там ми казаха че при тях не става....

така че благодаря ти че потвърди "присъдата"...:)

Но най-вече ти благодаря!!!!! за това че ми даде идеята за "гостуване" на чехите...

и аз си мислех такова нещо...., но друго е и друг да каже...

остава да се проучи има ли такъв вариант...????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

За момента няма.... Чакам да говоря с главната счетоводителка при нас как точно това 4+1 ще мине ДДС-то.... Щото фирмата ни няма абсолютно никакви стоки и материали за превоз, та "Товарен" някак не виждам каква полза ще ни е.... И ако данъчните смятат така.... Май ще се размина с 4х4....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.