Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мерцедес-не е това което беше


bega4kata

Recommended Posts

Защо Адриане? Ами Волво, Ягуар, Бугати. Пък в крайна сметка има и Висман и Мазерати. Освен това във престижния ценови клас има и други "евтини" марки, които могат да предложат не лоши автомобили - Инфинити на Нисан - Америка, Кадилак - GM, Лексус на Тойота. Че с какво е по-лош един Лексус GS или Волво S80 от една Е-класа например. Или във високия клас примерно Lexus LS 640 Hybrid, VW Phaeton и Bentley Continental Flying Spur с какво са по-лоши от S 600. А парите са същите. GS 300 фул екстри и 7-степенна автоматична скоростна кутия е 120к лева (шефа се вози на такова).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но пък хората които искат да речем да дадат 150 хил. за автомобил за какво да го дадат ??? няма Toyota за толкова пари.......

 

Има, има, даже и за малко повече има: :mrgreen: http://www.toyota.bg/Images/LANDCRUISER ... 742795.pdf

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо Адриане? Ами Волво, Ягуар, Бугати. Пък в крайна сметка има и Висман и Мазерати. Освен това във престижния ценови клас има и други "евтини" марки, които могат да предложат не лоши автомобили - Инфинити на Нисан - Америка, Кадилак - GM, Лексус на Тойота. Че с какво е по-лош един Лексус GS или Волво S80 от една Е-класа например. Или във високия клас примерно Lexus LS 640 Hybrid, VW Phaeton и Bentley Continental Flying Spur с какво са по-лоши от S 600. А парите са същите. GS 300 фул екстри и 7-степенна автоматична скоростна кутия е 120к лева (шефа се вози на такова).

 

Волво-макар и доказано добър автомобил той има определена група почитатели и макар да не са лоши коли, само 1 от 10 реално би ги дал тези пари за модел на компанията. Ягуар също не предлага в този ценови диапазон толкова възможности колкото Мерцедес, да не говорим пък за Бугати.... ?!? Висман - какво предлагат - 2 модела на кръст, Мазерати пък отиват на повече парички. Инфинити може би са някаква алтернатива, но трябва пак да си фен на японските коли за да дадеш 150 хил за такъв. Кадилак не искам да ги коментриам. И тук стигаме до наистина реалния конкурент-Лексус. Това какво ще избере човек си остава въпрос на личен избор. Макар и pow да посочва Land Cruiser, ще му кажа че един единствен модел и то джип не е достатъчен да задоволи нуждите на хората с по 150 хил. в джоба за нов автомобил. VW Phaeton никога не се прие добре от хората и даваше много дефекти-единствения модел мисля че последните години който донесе сериозни загуби на марката. Bentley Continental Flying Spur - пак е много повече от 150 хил.

Та след всички тези сравнения идеята ми е една - Мерцедес предлагат наистина много и разнообразни модели в един ценови диапазон от над 100 хил. лв. От една добре оборудвана C-класа, минем през Е-класата и стигнем разбира се S-класата. И разбира се няколко джипа. Избора е по-голям и затова е нормално толкова много коли да са с трилъчата звезда на капака. А какво им е качеството и дали пак ще отидеш да похаричиш толкова пари за такъв модел вече си е въпрос на личен избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маааалко уточнение, ако може,

 

Но пък хората които искат да речем да дадат 150 хил. за автомобил за какво да го дадат ??? няма Toyota за толкова пари, няма Mazda, няма Opel, няма Ford.... Ауди колкото и да дръпват в премиум класа, ще им трябват още години докато окончателно се наложат... а дотогава не ми се вярва от Мерцедес да не вземат никакви мерки.

 

Колега adrian_m, тук задаваш въпроса си за това, кой производител може да изкара кола за целева група клиенти, решили да изхарчат определена сума, затова ти дадох примера с Тойота, която влиза в ценовия клас, посочен от теб. Не сме споменавали разнообразието на модели и модифицации на дадена марка спрямо друга като критерии, а само ценови граници, затова посочих Тойота. Без да съм и фен на марката мога да ти предложа да излезеш на улицата и да се огледаш за Ленд Крузърите - наравно са с Г, ГЛ, ГЛК и М класите като бройка, а дори не са и по 150 000 лева - говоря за модела 120, а не за V8. А, вярвам ще се съгласиш с мен по този въпрос, това, че говорим за джип, едва ли е от значение в случая - всеизвестна е любовта на родните париимащи :mrgreen: към джиповете, карани излкючително в градски условия.

 

Защо Адриане? Ами Волво, Ягуар, Бугати. Пък в крайна сметка има и Висман и Мазерати. Освен това във престижния ценови клас има и други "евтини" марки, които могат да предложат не лоши автомобили - Инфинити на Нисан - Америка, Кадилак - GM, Лексус на Тойота. Че с какво е по-лош един Лексус GS или Волво S80 от една Е-класа например. Или във високия клас примерно Lexus LS 640 Hybrid, VW Phaeton и Bentley Continental Flying Spur с какво са по-лоши от S 600. А парите са същите. GS 300 фул екстри и 7-степенна автоматична скоростна кутия е 120к лева (шефа се вози на такова).

 

Волво-макар и доказано добър автомобил той има определена група почитатели и макар да не са лоши коли, само 1 от 10 реално би ги дал тези пари за модел на компанията. Ягуар също не предлага в този ценови диапазон толкова възможности колкото Мерцедес, да не говорим пък за Бугати.... ?!? Висман - какво предлагат - 2 модела на кръст, Мазерати пък отиват на повече парички. Инфинити може би са някаква алтернатива, но трябва пак да си фен на японските коли за да дадеш 150 хил за такъв. Кадилак не искам да ги коментриам. И тук стигаме до наистина реалния конкурент-Лексус. Това какво ще избере човек си остава въпрос на личен избор. Макар и pow да посочва Land Cruiser, ще му кажа че един единствен модел и то джип не е достатъчен да задоволи нуждите на хората с по 150 хил. в джоба за нов автомобил. VW Phaeton никога не се прие добре от хората и даваше много дефекти-единствения модел мисля че последните години който донесе сериозни загуби на марката. Bentley Continental Flying Spur - пак е много повече от 150 хил.

Та след всички тези сравнения идеята ми е една - Мерцедес предлагат наистина много и разнообразни модели в един ценови диапазон от над 100 хил. лв. От една добре оборудвана C-класа, минем през Е-класата и стигнем разбира се S-класата. И разбира се няколко джипа. Избора е по-голям и затова е нормално толкова много коли да са с трилъчата звезда на капака. А какво им е качеството и дали пак ще отидеш да похаричиш толкова пари за такъв модел вече си е въпрос на личен избор.

 

Личен избор за 100 000 или 150 000 лева - това е, в първия ти пост не се говореше за задоволяване на нуждите от определена марка само - сигурен съм, че в списъка на екстрите на всяка компания, предлагаща коли в този или леко по-нисък ценови клас, има предложения, способни да задоволят всеки вкус и каприз. Но виж - гъзария за 150 000 лева, че и нагоре :mrgreen: - еми тогава вече идва ред на трилъчевата звезда и трудно може да и се противопостави някой - на гъзарията, не на самата марка. :mrgreen: Докато не дойде ред за неочаквано и необяснимо, не дай си Боже и неколкократно, посещение на сервиза. И тогава българина тегли една дългосвиреща на Мерцедеса и със следващите си пари отива при по-непопулярните марки. Което е и идеята на разговора.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, никоя марка не е това, което беше. Всички съвременни автомобили са направени от евтинни крехки части, които са проектирани да издържат до края на гаранцията. После започва голямото изваждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера какво толкова се пише срещу Мерцедес. То е повече от ясно - времената вече не са същите. Критериите също. Конкуренцията е друга. Едно време се правеха коли, които и на 30 години все още са читави (при правилна поддръжка). Сега нещата са други - потребителите купуват, експлоатират 2-3-4-5 години и сменят с ново. Какъв е смисъла тогава производителя да залага толкова на качеството? Инвестициите при тези пазарни темпове и конкуренция основно се насочват към разработване на нови и нови технологии и вече никой не очаква, че произведен към днешна дата автомобил ще оцелее 25-30 години. Просто пазара е такъв. Пък и има един много важен фактор - електрониката. Тя вече е навсякъде. И (грубо) 99% от функционалността на автомобила зависят от нея. А тя е капризна, не е като механиката... Нали не си мислите, че една Октавия 2 би изкарала толкова години, колкото една 120-ка, например. На километри, да (технологиите са други вече), ама на общо техническо състояние - тц, тц. Обърнете внимание, примерно, на следното - чисто нова Октавия, след има няма 1-2 години умерено шофиране вече е със захабен волан, след още една годинка ще има зачатъци на захабена тапицерия и т.н. Е да, ама това при една 120-ка толкова скоро няма(ше) как да се случи, нали?

Изобщо, този "пазарен" факт важи за повечето техника. Ако щете и аудио да бъде. Предполагам някои от вас имат все още уредба, производство през 80-те години. Аз поне имам една. И още работи безотказно, включително и дека. А защо? Защото има повече механика, отколкото електроника. А е на 27 години. Убеден съм, че повечето аудио уредби, сегашно производство, няма да изкарат и половината от това време...

Е те затова и си залязоха братята рашън

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.