Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мерцедес-не е това което беше


bega4kata

Recommended Posts

Днес ходих в Мерцедес-Варна,защото на 1 познат чисто новата б-класа ,отказа да включна скорост.С вариаторна 7 ст.кутия.Ама колко пациенти имаше-МАААЛЕЕЕ.тЕЯ ОТ СЕРВИЗА ЗАПОЧНАХА ЕДНО ЧУДЕНЕ И МАЕНЕ,не пускат вътре,ама гледахме през прозореца.След 1 час казаха че всичко било наред,но не знаят защо не върви колата на 14000.А,и нямали свободна оборотна да ни дадат =D> Най много С-класи имаше за ремонт-мани мани.

Така че, навсякъде -една и съща.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен Мерцедес ми е любима марка, но скоро в един друг форум четох мнение, че използваните материали вече не са със същото безкомпромисно качество и донякъде лежат на стара слава, което е жалко :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти кажа защо са ти казали,че всичко е наред-просто безстепенните кутии изискват адски много пари за сервизна апаратура и диагностика дето в Цървулландия никой няма да даде.Наскоро имах случка с една моя машина с безстепенна трансмисия(трактор)-давам я на вносителя и той гледа умно и след една седмица ми казва,че кутията видимо има малки повреди,но те такъв ремонт не правили,защото кутията аджеба е била безстепенна имала много сложни ъгли и стендовете били адски скъпи.Изключителното обаче се оказа,че всъщност стендовете в Европа са само 20(се в белите страни и са доста натоварени) и заради някви тъпи цървули печалбари ми се наложи да си купя нова кутия,за 5 пъти по-висока цена от предполагаемата за ремонта.Така че ,вносителите в БГ са сметнали,че по-изгодно им идва да покриват гаранционните повреди и после да си лапат процента от новата част,отколкото да харчат пари,време и нерви за сервизна апаратура,обучение на персонал дето не се знае дали му се работи и последващите ядове от некачествения ремонт.

Не си купувайте нови,суперефективни и революционни за марката или хептен за машиностроенето технологии-ТВЪРДЕ Е ВЕРОЯТНО ДА ГО ДУxxxЕ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си купувайте нови,суперефективни и революционни за марката или хептен за машиностроенето технологии-ТВЪРДЕ Е ВЕРОЯТНО ДА ГО ДУxxxЕ

 

пак си прав приятелю :smt017
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха. Колко е прав werz. В допълнение мога да кажа, че във връзка с намаляване на разходите през 2003 или 2004 г. (поправете ме ако бъркам) МВ се отказва от подопечния си производител на скоростни кутии и мести производството в собствения си завод в Щутгарт. Твоя познат е един от многото "извили" от скоростна кутия на МВ, наред с не малко мутри, бизнесмени, петролни шейхове и др. потребители на МВ от В-класа та чааааак до Майбах. Същото важи и за камионите на МВ. За тях като екстра (а в последствие и като задължително условие от страна на пострадали клиенти) се монтира скоростна кутия марка ZF - външен производител. Тогава има шанс колата да върши работа доста по-дълго време. Виждал съм разглобена скоростна кутия собствено мерцедеско производство на влекач Actros 1836. Влекачът беше на 130к км (!!!) а зъбните колела вътре бяха все едно с чука и длетото си ги млатил. За твоя познат има спасение...да си купи Октавия. Да се види у кола човека. smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено не са това което бяха, няма да ми стигне времето да ви изпиша на колко дефекти съм се нагледал на мерцедеси произведени след 2000г.

 

1. Един от предишните ми началници си купи чисто нова Е-класа на 2рия месец се повреди едното ел. стъкло (скъса се жилото)

 

2. На същата кола гръма турбото докато се движеше колата със 160км/ч, при такъв отказ на турбото колата все едно си и набил спирачките и скороста пада на 80км/ч за части от секундата за щастие няма никои зад него да го отнесе.

 

3. Замени си колата за по нова след 2 месеца колата просто спря и отказа да продължи, от сервиза казаха ПРОБЛЕМ С ЕЛЕКТРОНИКАТА

 

4 Жена му караше А-класа същия проблем с ЕЛЕКТРОНИКАТА.

 

5 На мои приятел в предприятието което работи почти всички служебни коли са Мерцедеси имат две R-класи едната и отказа електрониката а другата потече РЪЖДА от едното странично огледало по цялата връта.

 

6 Един от бусовете му отказва единия халоген и тъикато след 2 дена заминават за чужбина със него решават да го поправят "Нямам ме време да ви обслужим елата след седмица" след като им обясняват че буса им трябва спешно едини от техниците ляга под буса прекъсва кабелите на работещия халоген и вика "За сега толкова като се приберете я докараите да я видим"

 

7 Чакаики да "поправят" буса собственика на S600 идва да си я прибере след годишният преглед смяна на масло филтри и т.н. изминава 500м и колата спира без грам тоци "Ми прощаваите даите да я добутаме в сервиза да я погледнат колегите"

 

Имам много такива истории на колеги и познати с Мерцедеси и всеки вика повече такова няма да си взема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера какво толкова се пише срещу Мерцедес. То е повече от ясно - времената вече не са същите. Критериите също. Конкуренцията е друга. Едно време се правеха коли, които и на 30 години все още са читави (при правилна поддръжка). Сега нещата са други - потребителите купуват, експлоатират 2-3-4-5 години и сменят с ново. Какъв е смисъла тогава производителя да залага толкова на качеството? Инвестициите при тези пазарни темпове и конкуренция основно се насочват към разработване на нови и нови технологии и вече никой не очаква, че произведен към днешна дата автомобил ще оцелее 25-30 години. Просто пазара е такъв. Пък и има един много важен фактор - електрониката. Тя вече е навсякъде. И (грубо) 99% от функционалността на автомобила зависят от нея. А тя е капризна, не е като механиката... Нали не си мислите, че една Октавия 2 би изкарала толкова години, колкото една 120-ка, например. На километри, да (технологиите са други вече), ама на общо техническо състояние - тц, тц. Обърнете внимание, примерно, на следното - чисто нова Октавия, след има няма 1-2 години умерено шофиране вече е със захабен волан, след още една годинка ще има зачатъци на захабена тапицерия и т.н. Е да, ама това при една 120-ка толкова скоро няма(ше) как да се случи, нали?

Изобщо, този "пазарен" факт важи за повечето техника. Ако щете и аудио да бъде. Предполагам някои от вас имат все още уредба, производство през 80-те години. Аз поне имам една. И още работи безотказно, включително и дека. А защо? Защото има повече механика, отколкото електроника. А е на 27 години. Убеден съм, че повечето аудио уредби, сегашно производство, няма да изкарат и половината от това време...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle, напълно съм съгласен с теб. Само не мога да си представя как ще се възстановяват колите производство 2000г и нагоре след 30 години. Ако иска някой да си въстанови ретро Суперб например , направо не го виждам . Няма как да намери всичката електроника/ ако не дай си боже се е прецакала / , а нали се сещате каква ще е електрониката след 30 години, няма да има нищо общо със сегашната. Сега със сръчни ръце и желание механиката се оправя, лустроства , напасва и сами сме свидетели колко прекрасни шкоди имаме в клуба на по 20-30 години. Може и да не съм прав , ама май каквото оставят производителите по музеите това ще бъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих в Мерцедес-Варна,защото на 1 познат чисто новата б-класа ,отказа да включна скорост.С вариаторна 7 ст.кутия.Ама колко пациенти имаше-МАААЛЕЕЕ.тЕЯ ОТ СЕРВИЗА ЗАПОЧНАХА ЕДНО ЧУДЕНЕ И МАЕНЕ,не пускат вътре,ама гледахме през прозореца.След 1 час казаха че всичко било наред,но не знаят защо не върви колата на 14000.А,и нямали свободна оборотна да ни дадат =D> Най много С-класи имаше за ремонт-мани мани.

Така че, навсякъде -една и съща.......

 

 

...само С-класи ли? за този "велик" всъдеход ML? колко такива имаше? ;)

според статистиката най-дефектния модедел на Мерцедес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle, напълно съм съгласен с теб. Само не мога да си представя как ще се възстановяват колите производство 2000г и нагоре след 30 години. Ако иска някой да си въстанови ретро Суперб например , направо не го виждам . Няма как да намери всичката електроника/ ако не дай си боже се е прецакала / , а нали се сещате каква ще е еликтрониката след 30 години, няма да има нищо общо със сегашната. Сега със сръчни ръце и желание механиката се оправя, лустроства , напасва и сами сме свидетели колко прекрасни шкоди имаме в клуба на по 20-30 години. Може и да не съм прав , ама май каквото оставят производителите по музеите това ще бъде.

 

За съжаление си много прав :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

[-X Не е съвсем така.

То е ясно, че сегашните коли, а и не само, не са смятани да изкарат по 30+ години. Но все пак в повечето случаи говорим за чисто нови коли които се чупят като за световно и то на една от смятаната за най-престижна марка автомобили. Дори и да е сметната колата да изкара 5 години, съгласи се че няма да ти е много приятно като потребител да дадеш 100к+ лева и колата да се счупи още на ден 1ви. smile108b

 

Пише се срещу Мерцедес, защото в момента наистина има рязък спад в качеството, а всички знаем за цените им. За сметка на това други, смятани в близкото минало за не толкова надеждни производители като Форд или Опел имат доста голям напредък в областта на надежността...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен с колегата Mishelle, днес в производството на каквото и да е не се залага да работи 10-20-30 години. Вече се залага на по-ниска цена, добър дизайн, олекотени материали, електроника... Колко от вас все още имат работеща стара пералня, хладилник или дори телевизор някъде от преди демокрацията и колко от вас са сменили по 3-4 такива след демокрацията от модерните с 6-то чувство, без лед, напълно плосък и т.н. Колко време изкарваше преди един видеокасетофон и колко време изкарва сега едно ДВД? Просто стандартите вече са други, жизненият цикъл на сега произвежданите изделия е много по кратък от преди 20-30 години.

А това че ние не сме достигнали стандарта да ги обновяваме на 2-3 години е друг въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е тъка просто изпълнителният директор на мерцедес в началото на 90-те години прави едно изказване

 

"В момента мерцедесите които се произвеждат са преоразмерени и хората ги карат по 20 години затова решихме да ги направим на нивото на останалите производители като с този ход ще намалим цената на нашите продукти и хората ще си купуват по-често нашите продукти"

 

Докато преди 3-4 години тоя същия човек се появява и заявява,

 

"Със намаляване на качеството хората се отдръпнаха от нашите продукти и загумихме пазарни дялове ще започнем отново да преоразмеряваме нашите коли и да вдигнем качеството"

 

което забелязвам все още не е станало а и със производство във МЕКСИКО невиждам как ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлкото по-сложна една машина, толкова по-голяма е вероятността да се счупи нещо в нея, дори при високо качество на изработката - това е факт! И в други теми е ставало дума, че купувайки си нова кола човек трябва добре да прецени кои екстри ще са му наистина нужни и полезни и кои не - безполезните освен, че оскъпяват цената са и източник на потенциални проблеми.

За Мерцедес специално съм чувал още преди 10 и повече години подобни оплаквания от собственици, но с половин уста, защото никой не ще да си признае колко се е минал да се изръси за толкова проблемна кола само заради едните имидж и снобария.

Колкото до реставрацията на ретро след 30 и повече години всичко зависи не само от това докога и в какви количества ще се произвеждат резервни части за сегашните модели - т.е. от политиката на произвидителите. Ако има голям интерес към частите за ретро коли и за в бъдеще ще се намери кой да ги произвежда, па било то и в гаражни условия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...чисто нова Октавия, след има няма 1-2 години умерено шофиране вече е със захабен волан, след още една годинка ще има зачатъци на захабена тапицерия и т.н.

Ей, ама си станал много наблюдателен бре... Повече няма да ти давам да ми караш колата...

smile168

:smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съдя само по твоята, макар тя да е достатъчно добър критерий, защото е перфектно поддържан (в повечето случаи до маниащина) автомобил :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

за да улеснят бъдешито рециклиране, някои части нарочно се правят от композитни материали. И не само при Мерцедес. За съжаление резултатът не винаги е добър....и някои дефекти се дължат точно на това.

Поздрави.

ПС. Прочетете следващия пост zloQQ ... където много аргументирано е обяснено всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mercedes мнооооого отдавна не са това, което се очаква от тях! Множеството дефекти в последно време по електрическата им система е породено от biodegradable материалите. Всъщност, тези проблеми са от началото на 90-те години, когато Германското правителство натиска производителя да използва разграждащи се материали в производството. И което всъщност е фрапантното - процеса на разграждане започва още с монтирането на тези материали!!! Ето един линк с интересен материал >>> http://209.85.129.132/search?q=cache:uq ... 0008277768 Е - привикват те за смяна на кабелите, но те се заменят със същите такива и както пише в горния линк - Yes, it is designed to fail again.

А пък и Mercedes са производители и на SMART, който е 95% biodegradable - сещайте се за какво става дума! Ето и за него едно линкче >>> http://209.85.129.132/search?q=cache:0B ... osts-11600

За съжаление - това е положението явно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

актуална информация по темата-още не знаят къде е пробл., евентуално ще я свалят и ще я носят в германия

Дали са му рентакарски автомобил.Сигурно те ще му плащат наема :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, тоя линк за Мерцедеса е направо ОПАСЕН в буквалния смисъл на думата. Какво значи да се разгражда още от момента на монтирането???? На всички ни е ясно, че принципно стареенето започва в ощби линии веднага след производството, но често се използват различни изолатори или "транспортни лепенки" - защити, които покриват разни детайли именно за да се забави излагането им на атмосферни условия и съответно да се запази тяхното фабрично състояние.

 

А тези изолации какво - като подушат чист въздух (разбирай излезат от машината за леене или както се нарича) и започват ускорен процес по биоразграждане?!?

 

Точно днес около обяд смятах да пиша по темата - заради приказки на Юли и Боби за тапицериите, защото седалките на моята Октавия вече изглеждат като на доста повече от едногодишна кола. И щях да пиша, че едва ли не започват "разлагането" с производството си, обаче мислех, че просто преувеличавам. Явно съм бил прекалено близко до целта.

 

И пак точно преди да се прибера сега се загледах в сянката, която една емблема на Мерцедес хвърляше на земята... те са едни от последните марки, които все още поставят емблемата отгоре - да стърчи!!! Ролс-Ройс, Кадилак и подобни марки имат все още стърчащи емблеми - т.е. част от имиджа на high-grade возило smile108b - глупости - имидж Голямо Л***О!!!

 

Е сега с още по-лека ръка на сърце се потупвам по рамото, че не карам престижна, а практична кола, от не-толкова-реномираните, с по-малко претенции, но повече "изкуствени не-био" материали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлкото по-сложна една машина, толкова по-голяма е вероятността да се счупи нещо в нея, дори при високо качество на изработката - това е факт! И в други теми е ставало дума, че купувайки си нова кола човек трябва добре да прецени кои екстри ще са му наистина нужни и полезни и кои не - безполезните освен, че оскъпяват цената са и източник на потенциални проблеми.

За Мерцедес специално съм чувал още преди 10 и повече години подобни оплаквания от собственици, но с половин уста, защото никой не ще да си признае колко се е минал да се изръси за толкова проблемна кола само заради едните имидж и снобария.

Колкото до реставрацията на ретро след 30 и повече години всичко зависи не само от това докога и в какви количества ще се произвеждат резервни части за сегашните модели - т.е. от политиката на произвидителите. Ако има голям интерес към частите за ретро коли и за в бъдеще ще се намери кой да ги произвежда, па било то и в гаражни условия...

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Е сега с още по-лека ръка на сърце се потупвам по рамото, че не карам престижна, а практична кола, от не-толкова-реномираните, с по-малко претенции...

Марто, всичко е въпрос на стандарт на живот... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли, няма да споря.... Но стандарта не е всичко.... А пък и не съм искал да звуча като "скромен, разумен,...." върха на сладоледа откъм добри качества.

Смятам, че колата ми е малко над това, което ми е необходимо, тъй че по разбиранията на Астор (който май е много прав) съм богат - да имаш повече отколкото ти е необходимо.

Преди години Мерцедеса беше върха на сладоледа - когато наоколо има Лади, Мохери и някоя друга Волга - Мерцедеса е Крал! Имат хубави модели или по-скоро имаха, защото все повече се отплесват от немския консервативен дизайн, но дълготраен и отиват към хамериканския печалбарски. Можеш да кажеш - такъв е пазара, но Мерц загубиха много от блясъка си през последните 5-6 години, уточнявам според мен. Сега става дума за нещо, което не съм и предполагал, че мога да чуя за Китайците, пък какво остава за Мерцедес!?!?! Да ти се разбрицва колата още от завода.... значи влошен дизайн, по-трудна поддръжка, влошена надеждност (стига с тая електроника - първите Е-класи ръждясваха по-бързо от 124-ките преди тях - за каква електроника говорим) и имидж? Накъде отиват? Не е на добре...

 

Харесвам си Шкодата, другата ми кола, живот и здраве, пак ще е Шкода (стига да не ги развалят Порше или немците да почнат да слагат същите изолации и на VAG)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От години върви приказката че ако Мерцедес продължават да произвеждат коли като 124-ката ще фалират. Просто защото производителите не печелят само от продажби, а и от резервните части. А 124-ката е един ужасно нечуплив автомобил. Не знам колко от вас са се возили, но няма място за сравнение с който и да е друг автомобил произведен преди 20 години. Нито като возене нито като качество.

Сегашните Мерцедеси.... донякъде са запазили идентичността си (за разлика според мен от BMW които се отдалечиха от корените си), но поради една или друга причина са намалили качеството което трябва да предлага такъв автомобил. Щом и един CSL Brabus Rocket се скапа в Fifth gear след като вдигна 260.... значи нещо нещо не върви както трябва. Но пък хората които искат да речем да дадат 150 хил. за автомобил за какво да го дадат ??? няма Toyota за толкова пари, няма Mazda, няма Opel, няма Ford.... Ауди колкото и да дръпват в премиум класа, ще им трябват още години докато окончателно се наложат... а дотогава не ми се вярва от Мерцедес да не вземат никакви мерки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.