Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Свети ми лампата на маслото.....


diduli

Recommended Posts

Имам въпрос към майсторите.Шкодичката 105л е на година след основен ремонт и и свети лампата на маслото.В същото време маслото е до горе но намирисва на бензин.Ако може някой да ми каже какъв е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е някакъв гаф при ремонта и голяма хлабина между някои детайли и оттам да не може да достигне нормалното налягане(при мен беше така преди време-присветкваше ми на загрял двигател), много калпаво рядко масло, или пък попадане на бензин, който го разрежда, повреда на маслената помпа-на редукционният клапан-имаше някаква пружина със сачма, която регулира налягането на маслото и трябва да е с определена дължина :-k Проблем с масления филтър, което почти го изключвам-сигурно си сложил нов :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало виж дали не ти е скъсано платното на бензиновата помпа и оттам да смесва бензин с масло. Ако не можеш да се оправиш сам, кажи от кой град си, за да може да те насочим към майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос към майсторите.Шкодичката 105л е на година след основен ремонт и и свети лампата на маслото.В същото време маслото е до горе но намирисва на бензин.Ако може някой да ми каже какъв е проблема.

Смени си платното на бенз.помпа , а после маслото и всичко ще се оправи.

РС. Смени си и масления филтър.

Притягал ли си главата след ремонта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос към майсторите.Шкодичката 105л е на година след основен ремонт и и свети лампата на маслото.В същото време маслото е до горе но намирисва на бензин.Ако може някой да ми каже какъв е проблема.

Здрасти да ти кажа честно проблема не е толкова лесен за отстраняване. Както казаха колегите смени платното на бензиновата помпа - това също не е много лесна работа, защо ли? Защото на пръв поглед са няколко болчета три към блока и после няколко към двете части на помпата...Обаче....чеха е направил много точна сглобка и не трябва да се пренатяга и в двата случая. След това маслото и без никакави промивки ей!

 

След това смени датчика за налягане на маслото.

 

Ако пък не е това ....кофти всичко отначало!

 

Шлайф на коляновия вал...после подходящи основни и биелни лагери съобразени с това колко са изшлайфали валчето. :smt019 Има и аксиални луфтове за обиране - чети в книгата внимателно!

 

Изкрено аз не ти го пожелавам - последното!

 

Успех и лек път

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......Шлайф на коляновия вал...после подходящи основни и биелни лагери съобразени с това колко са изшлайфали валчето. :smt019 Има и аксиални луфтове за обиране - чети в книгата внимателно!

 

Изкрено аз не ти го пожелавам - последното!

 

Успех и лек път

ти направо ще го откажеш от това да кара Шкода първо си виж датчика както казаха по горе ако не е от него запали мотора отвий капачката на маслото и виж дали се качва масло,ако няма значи се е прецакала маслената помпа а от там ........колегата mav_skoda ти каза и пиши какво е станало

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата не изгасва ли при по-високи обороти? Какво е маслото? Кой е правил основния ремонт - обърни се и към него.

Датчика е най-лесно и евтино да се смени - струва около 5 лв. Има един начин на проверка - при включено запалване се вади кабела на датчика и се допира до маса - ако светне лампата значи не е наред датчика.

На колегата, който пише че не била лесна смяната на платно на бензиновата помпа препоръчвам да придобие повече опит, преди да дава такива определения, ако не опит, поне има литературата за ремонтите. Тази операция е повече от елементарна и за начинаещ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика е най-лесно и евтино да се смени - струва около 5 лв. Има един начин на проверка - при включено запалване се вади кабела на датчика и се допира до маса - ако светне лампата значи не е наред датчика.

Каква е логиката? На мен ми се струва, че по този начин проверяваш датчика, ако проблемът е, че лампата на маслото не свети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш право. Снощи като го писах просто беше по смътен спомен как се проверява евентуална неизправност на датчика, но в крайна сметка по-скоро се проверява дали не е изгоряла лампата и ако не е - значи е в датчика. Най-лесно и евтино е да се смени датчика, пък после да се мисли. А ако изгасва датчика на по-високи обороти може и в маслото да е проблема. Като гледам обаче автора на темата не взема никакво участие поне да каже кво е проверил и дали има някакво развитие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика е най-лесно и евтино да се смени - струва около 5 лв. Има един начин на проверка - при включено запалване се вади кабела на датчика и се допира до маса - ако светне лампата значи не е наред датчика.

Каква е логиката? На мен ми се струва, че по този начин проверяваш датчика, ако проблемът е, че лампата на маслото не свети.

След като откачи датчика и лампата продължи да свети просто му окъсява някаде инсталацията но вариянта с датчика не отпада :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.