Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Замисляне при около 2-2200 об./мин при 1.9ТDI 110 коня


zloQQ

Recommended Posts

Привет колеги!

Питането ми е относно едно кратко замисляне на колата при 2000-2200 об./мин. Карайки на 4-та или 5-та, при ускорение и достигане на тези обороти, стрелката на оборотомера спира за миг и сякаш дори леко връща и след това си продължава, както си му е редът! Това замисляне е за кратко и не се усеща спад в мощността или забиване на предницата - поне аз не усетих. Надявам се и колегата за чиято кола става дума да се включи и да опише подробностите! Колата е с чип и чудно си върви, но това замисляне е...трън в очите! Предположения имаше за дебитомера, но пробвахме с моите 2 /стар и чисто нов/ - няма промяна. Колата е Голф IV, собственника е gomez. Видях, че в Купува/Продава търси дебитомер и му предложих да пробваме с моите, за да видим, дали там е разковничето, но за съжаление, както вече писах - проблемчето си остава! Пък се оказа и че се познаваме - запознах се случайно с него при моя майстор :)

Та...някой да има идейки...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с чип

първо върнете ориг.софт

 

Какво ще постигнем с това? Или само да се провери, дали го има и в нормалното състояние. Други подобни мотори с чип го нямат това замисляне... Интересното е, че понеже колегата не го ръчка много Голфа под 2000 об./мин ами го натиска след тази граница, не е фиксирал замислянето...и се чудим, дали го е имало и преди или се е появило скоро. С 2 думи - не го ли видиш на оборотомера - 99% няма да го усетиш!

А идея на какво може да се дължи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за темата!!! Ето ме и мен !

Дотук отговорите на моя въпрос в други форуми са :

1. Зацапана геометрия на турбото. Аз се чудя обаче как след 2000 оборота си ускорява нормално?

2. Да пробвам чрез ВАГ-КОМ (аз имам) да променя количеството впръскано гориво на 01 канал, сега съм на около 2,5 мг., ще го променя тези дни на около 3-4 и ше видим.

3. Клапан Н75 или клапан на турбо нещо да не е като хората.

 

Ще се радвам и на вашите компетентни мнения !!!

БЛАГОДАРЯ !!! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Васко, що мълчиш бре? Ти ще отсечеш, но да не би да е както беше при теб (но в по-малка степен). Раздвижване (хода) на клапана (изгнил клапан) smile166

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Васко, що мълчиш бре? Ти ще отсечеш, но да не би да е както беше при теб (но в по-малка степен). Раздвижване (хода) на клапана (изгнил клапан) smile166

Да бе ,де що има проблем клапана е виновен. [-X

Не мисля че има връзка,но може да направим някой проверки стига колегата да иска.

Кафе,пепси и време ,друго не трябва. :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така става като не се проветряват кюнците редовно ... тествайте да я опнете до Пловдив примерно и да я държите в обороти и на връщане тествайте дали проблема е още на дневен ред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина засега най-вероятна причина, най-много колеги ми казват за зацапана геометрия ! Май ще я опъна некой ден ! smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕГР-а работи ли ти? Ако работи е вероятно той да затъпква. Вижад, че имате ваг ком, изключете го напълно, нищо че ще свети лампата, покарайте малко, пък токувиж било от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕГР-а съм изолирал като съм затапил вакум маркучето и стойността е на макс. - 33768 !
Наистина засега най-вероятна причина, най-много колеги ми казват за зацапана геометрия ! Май ще я опъна некой ден ! smile150

 

Извади маркучето на клапана и виж като дръпнеш с уста и го запушиш с език smile168 дали държи вакум. :smt030

Гледах на Юли Опела скоро ,там е направено много тарикатско,всеки път като дадеш контакт и ел.моторче проверява пълния ход на геометрията и я връща в начална позиция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2. Да пробвам чрез ВАГ-КОМ (аз имам) да променя количеството впръскано гориво на 01 канал, сега съм на около 2,5 мг., ще го променя тези дни на около 3-4 и ше видим.

как ще стане не ми е ясно

знайте че от мнооого работи може да прави така

няма да ми стигне времето да ги обяснявам писмено а и 90% ще съм ги посочвал напразно,защото проблема е явно от 1 от всички

Аз съм против по форума да се прави диагностика и да сие правят ремонти,защото нито този който има проблем може точно да го обясни ,нито другите могат да го разберат.И става такова объркване ,че е ПО ДОБРЕ ДА НЕ СИ ПИТАЛ ОТ КАКВО Е.

всеки казва каквото му дойде на акъла и става -КАША

но ,понякога сме помагали-факт е,ама не става за всичко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти е ясно как се променят стойностите на 01 канал чрез ВАГ-КОМ ли ?! :roll:

Аз знам как ... правил съм го ... стандартно при мен беше при стойност 32768 - около 3 мг. , аз го направих на 2,5 мг. за да е по-пъргава колата, но сега ще върна нещата за да видя дали е от това проблема !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голф 4, 1.9 TDI-AHF, с чип от brezel, спортен филтър K&N (почистен), изваден вакуум на ЕГР (но не е затапен с пластинка), почистен дебитомер ( пробвани и още два, единия почти нов ) има следния проблем !

 

При подаване на пълна газ от 1500 оборота на 5-та скорост при достигане на около 2000 оборота леко връща оборотите и след това си ги вдига нормално до макс. Същото го прави и на 4-та, но мисля на други (по-високи) обороти. На 3-та вече почти не се усеща.

 

Направил съм настройки на 01 канал на минимални милиграми, 2,5 мг. и 03 канал - 33768, ако е от значение за проблема де.

 

Отивам да тествам на Цариградско !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

погледни канал 01 ,мас блок,едно нагоре на go,после връщаш,и в долен десен ъгъл излиза тди-тайминг,посочваш му мотора и виж +-2,5градуса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БЛАГОДАРЯ на всички !!! Промених стойността на 01 канал. Беше 32784 - 2,6 мг. , сега на 32760 - 3,2 мг. и нещата се оправиха !!! Няма го замислянето !!! smile113 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да обясните какво е това количество гориво и защо когато се намаля колата става по-пъргава? И има ли някаква разлика в паленето например после?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само е ясно че колата пуска повече гориво , пуши като локомотив, върви добре и е КЪСТЪМ !Това СЛЯПО пипане по софтуера, което носи малко мощност и много странични ефекти може да бъде пагубно за целия двигател,ако се попрекали както в случая.

п.п. и тва с ваг-кома немой да сани :!:

post-2454-13845307234_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше прав и колата я усещам пак да се замисля (доста по-малко но е факт) . Явно на пролет ще се сваля турбо и колектори за почистване, клапан Н75 ще се провери. :oops:

 

Ако има други идеи ще се радвам ! ](*,)

 

погледни канал 01 ,мас блок,едно нагоре на go,после връщаш,и в долен десен ъгъл излиза тди-тайминг,посочваш му мотора и виж +-2,5градуса

Би ли разяснил ? :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам тия дни .... иначе мисля да почистя клапан Н75 - 1H0 906 627 A, 1J0 906 627 A и клапана на турбото ! Или ще пробвам с друг Н75 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.