Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

София - задръстено и кал до ушите


FAV135

Recommended Posts

И аз да си кажа мнението, не че ще помогне нещо:

 

И тук има луди,тарикати ,състезатели,камикадзета/леко и много фиркани/ шофьори и корумпиран КАТ иначе горе поменатите щяха да са пъти по-малко.
То и в Русе е същото смятам и навсякъде в страната. Тук обаче градския транспорт не е за нормални хора ( не е редовен и като цяло не е удобен като маршрути). Нещото което влошава ситуацията са постоянните РАЗКОПКИ по улиците за разни строежи и калта която разнасят с камионите ( би трябвало да го глобяват но ако не е на главен булевард, никой не си прави труда) тази сутрин се въртях на улицата заради калта от един строеж ( в русе пръстта е глинеста и става хлъзгаво като добре лъснат лед, добре че нямаше никой друг в този момент. КОНТРОЛ трябва, но това може да се промени след няколко поколения, не може да стане за 1, 5 или 10 години.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нас автобусния транспорт фалира ;) Собственика му правеше дъмпинг на тролеите. Които са изцяло собственост на общината и са субсидирани. smile181 Затвориха автогарата. Тя е частна и Беев не си я дава, нито я отваря за други. Не прави сделки за наем. Не продава. Как ?! Остави маса народ без работа. В намеренията да унищожи конкуренцията закопа собствения си транспорт. Пропусна само да направи сепуко- но то е защото не знае как става. Има кой да вози, намериха се други превозвачи но общината даде терен за автогара на 5 км от центъра и едно пътуване в града или извън него стана приключение като в американска прерия. На тролеи може да се разчита по няколко линии. Но тях могат да ги чакат пенсионерите. Затова имам една кола повече. Не че много я искам... Кал до колене и във въздуха прахоляк от въглища като в тец марица-изток. Добре че отвреме навреме завали та слезе на земята...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пътната инфраструктурата в София е на нивото отпреди 20 години. Нищо ново не е направено (изкл. дребното подобие на метро)....колите май никой не знае колко са

Ясно е че пропускателната способност на тази инфраструктура е за броя коли, които са били тогава.

Градския транспорт е изключително зле....няма как да разчиташ на него освен ако може да си позволиш толеранс 40 - 50 минути....а това май го могат само пенсионерите..... Преди две седмици се качих на машрутка....с неудоволствие ще кажа, че след това целия ден се чувствах омерзен (по-кофти дума не се сещам)

Ясно е че никой не му се кара в задръстванията, така че малцина са тези дето "ще отидат до тоалетна с колата"....просто може да се изпусне човек при някоя голяма тапа...така че това не е основния проблем.... :D

В краткосррочен план не виждам какво може да се направи....освен драстично увеличение на акцизите на горивата примерно 350%, което да направи нерентабилно карането, но това би довело до сериозни проблеми в други области, които биха надвишили ефекта от справяне страфика...

Друга мярка е платеното преминаване в центъра (в Лондон е така)....но пък това би запушило малките улички.....

Може да се ограничи карането като се позволи да се движат четен номер на четна дата, не четен номер на нечетна дата (Атина)....но ефекта ще е поддържането на две коли на човек....и липса на паркоместа...

Може да се въведт алеи за велосипедисти (Амстердам)....но тук това май ще увеличи броя на нещастните случаи като знам какви шофьори и какви велосипедисти имаме....

В този ред на мисли мога да пише поне една страница още....но

докато не се оправи инфраструктурата ....нишо добри няма да се случи....

за Ифраструктура обаче трябват пари и воля....но докато за първото не е толкова трудно(колкото и странно да звучи)....то за второто не мога да се сетя от къде ще се намери...

С пожелание за успешен ден....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светофар на нормално кръстовище ако засече автомобил, че идва и му свети червено - ако от перпендикулярните страни не идва нищо - сменя светлината на зелено - нито е нещо сложно , нито се налага да го измисляме.

Ма не - как ще ни кажат какво да правим...

 

Аз искам само да допълня, че в Илинойс в щатите, всеки светофар е снабден с камера и регулира движението точно така, както го е написал Дани! И е супер удобно! Принципно са настроени на определено време, но ако няма коли, пропускат другите, които чакат на кръстовището!

Относно София - има един момент, който много ме дразни - когато някой види, че не може да мине през кръстовището, вместо да спре - той се натресе на средата и запушва напречното движение, което след 1 минута трябва да премине! Но пък ми прави добро впечатление това, че доста хора ми дават път, когато си пусна мигача, както и почти всички благодарят с аварийките, когато ги пусна пред мен! И отзад, никой не ми свирка нервно! Не, че няма лекета, но някак си съм сляп и глух за тях, колкото и да напират отзад - там си и остават! Явно не знаят, че клаксона и присветването не са помощни средства за извършването на маневра, каквато е изпреварването например smile009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, то голяма тема станало от това "лирично отклонение", освен да продължа с лафовете "всеки за всичко",за София само времето ще покаже накъде ще отидат нещата. Мисля, че Миро най-кратко го е казал - град за 300хил човека побира 3 млн. - ами няма как да остане нормален град. Незнам какво се учи в средното училище в момента, обаче едно време имаше критерии за това кое е град и кое не - определено не е важен само броя на населението - имаше изисквания за канализация и т.н. А в момента какво наблюдаваме - хаотично строителство - примерно - Манастирски ливади,Кръстова вада, това нещо там около Хладилника на цени по 1000Евро хаха и то там не винаги има канализация - следователно не е град. Работното ми място пък е на витошките поляни .- бизнес парк младост. Ами точно поляни си бяха там и ако тръгнеш на екскурзия минаваш през тях нагоре нагоре към Бистрица и Резервата. Сега в момента трафика на тировете е основно през Бистрица ?!?!? Тировете се катерят в планината ?!?!? И незнам въз основа на какво апартаментите близо до бизнес парка са на цени примерно 1200Евро квадрата. Абе хора - тоя район е толкова зле откъм електрически мощности, че само да беше продължила т.нар. "газова криза" още малко и целия район щеше да остане тъмен, а в бизнес парка щяха да бръмчат агрегати, както е в някои африкански държавици като Либерия :). Между другото същото нещо може да ни чака и лятото - хората се "изхитриха" вече и си навзеха климатици. Тая попара която натвориха новоизлюпените строителни инвеститори има да я сърбаме поне 15г. напред. За чии Х трябваше да се настроят толкова жилища в София, освен за лична облага на инвеститорите в строителството не виждам за какво друго. Да не би да са помогнали на някое момче или момиче което идва от долно спанчево, пазари се за 1000лв и от тях 500 дава за наем или ипотека, вместо да си стои на 500лв. на село - хем и няма кал и нерви дето съкращават живота.. Абе ще си говорим след 5 години за ползите/вредите от тоя "бум" от последните години ама... Както един бивш колега каза преди 2 години

- Какво е растеж на икономиката на България - Хора идват в София, за да работят в строителството и да строят жилища за хората които идват в София...

нЕкАв АбСуРд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението на Hasek без преувеличение почти изчерпва темата, евала за простото и ясно, но същевременно пълноценно обяснение :mrgreen: smile159

Просто не е нормално в град, обитаван от половината население на страната, капацитетът на инфраструктурата да отговаря на критерии отпреди 50 години. Кога за последен път си спомняте откриването на НОВ пътен участък? Не, не ремонтиран или в най-добрия разширен стар път, а НОВ? Правилно, отдавна. И честотата на това явление е сравнима с честотата на прелитането на ята бели лястовици. Аз лично откакто водя съзнателен живот, в София се строи метро и Оковръстен път - метрото вмомента стига от пъпа на центъра, където няма връзка с почти никакви други форми на транспорт, до полето в Обеля, ОколоМръс`ното пък на 80 процента прилича на третокласен път. За чистенето не ми се говори, защото просто няма друго място на земното кълбо, където зимата да изглежда по този начин :!:

И все пак колкото и все да "няма пари" за нищо, проблемът в голяма степен си остава у хората - малоумни шофьори, които в нормална държава за един ден такова каране ще останат до живот без книжка и евентуално ще поседят за разнообразие в затвор за няколко годинки, феноменът "Червена вълна", който е вероятно най-ценния български патент, наравно с чушкопека, имащ капацитет на печене за една чушка. Сериозно - някой дали някой някога ще има добрината да ми обясни какво за бога толкова сложно има в това на булевард с пет светофара те да бъдат настроени така, че да има и други начини да си кара човек на зелено, без му е тройно щастлив ден? smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.