Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Необяснима повреда


aleksandrovi

Recommended Posts

По време на движение в градски условия, колата гасне изведнъж и повече не иска да запали. И колата тръгна по сервизите из България и 20 дена не получихме отговор какво и има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е - от 120 ка , Фаворит/Фелиция и стигнем до Фабия , Октавия или Супърб ... за всички тях си има раздели и там може да намериш отговор на въпроса ако го зададеш коректно и на кирилица :!:

Това е раздел за всякакви видове правни въпроси ;)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе само от добро чуство ще ти кажа, че Фелицията ми имаше този проблем и се оказа комутаторен блок - 40 кинта беше. Освен това палеше, но ако върти стартера 20-30 сек на натисната до дупка газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По време на движение в градски условия, колата гасне изведнъж и повече не иска да запали. И колата тръгна по сервизите из България и 20 дена не получихме отговор какво и има.

Какво доживах да чета в този форум :-k Страхотна граматика, перфектен израз, невероятна подредба :lol:

Само не разбрах - когато колата е тръгнала по сервизите из България, сетихте ли се да й дадете джобни пари, че току виж ожадняла или прегладняла? Притеснително е, че не ви се е обадила цели 20 дена :-k Може би трябва да я пуснете за издирване, а може и само да се е загубила и скоро да се върне... Всъщност много добре ви разбирам. И моята, когато се развали, я пращам в сервиз на поне 250 км разстояние - така й давам възможност да бъде по-самостоятелна, пък и шанс да се разходи :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората явно са чули за нашия форум,че дава отговори на всички въпроси и затова ни пишат,не е лесно да се оправяш с такава своенравна кола. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, човека беше първо беше пуснал пост на шльокавица на грешно място (в неподходяща тема в раздел "Правна помощ").

После вместо отговор на мое запитване беше пуснал нова тема пак на грешното място.

После му изтрихте първото мнение, а сега нищо чудно и да не си намери досегашните писания след преместването...

---

За протокола, ако изобщо тази тема има развитие

Автомобила е Фабия с двигател 1.4 MPI 16V на около година и пробег 37000 км.

Ударил всичките 16 клапана и наранил разпределителния(те) вал(ове) при горепосочените условия, без да прескача ангренаж.

Обвинен е в превишаване на максималните обороти и не му се признава гаранция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би следвало да си намери всичко - модовете е в подобни случаи трябва да изпращат ЛС.

Ако не са го сторили smile153

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За протокола, ако изобщо тази тема има развитие

Автомобила е Фабия с двигател 1.4 MPI 16V на около година и пробег 37000 км.

Ударил всичките 16 клапана и наранил разпределителния(те) вал(ове) при горепосочените условия, без да прескача ангренаж.

Обвинен е в превишаване на максималните обороти и не му се признава гаранция

 

Кофти случка. А как така ти знаеш какво й е на колата, пък колегата не? :mrgreen:

Оборотите не знам как ги е превишил, при положение, че има прекъсвач. Варианта е да е върнал много ниска предавка при висока скорост на движение, но тогава и скоростите щяха да са на салата :-k или да е карал нон стоп на прекъсвач :o .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как така ти знаеш какво й е на колата, пък колегата не? :mrgreen:

Както писах по-горе - колегата беше писал тези подробности, но поста го изгризаха форумните мишки :lol: .

По памет възстанових за какво ставаше въпрос :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би следвало да си намери всичко - модовете е в подобни случаи трябва да изпращат ЛС.

Ако не са го сторили smile153

 

Юли,

 

Пишат, пишат. И затритото мнение повтарияше това горе. И под мнението му още стоят мойте писания. Добре, че pow се смили да му преведе поста, че иначе темата отдавна да е отишла в Надин!

 

chavdarlk,

Добре е да защитаваме новодошлите, но когато те не спазят нито едно правило във форума е добре и да бъдат съответно порицани.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chavdarlk,

Добре е да защитаваме новодошлите, но когато те не спазят нито едно правило във форума е добре и да бъдат съответно порицани.

Поздрави

Напълно подкрепям това :smt017

Идеята ми е, че конкретно тази тема (без подробностите от първите два поста на човека) става безсмислена, затова писах какво са съдържали.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава идва ред на логичния въпрос - къде е първата част от това мнение/пост :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога прекъсвача сработва след като влезеш в червената зона на оборотите. Има логика да са включили по-погрешка по ниска предавка.

 

Към aleksandrovi, искайте документ в който ясно да пише какво и как са го констатирали и защо се отказва гаранция. След това се съдите, освен ако не се разберете. Сещам се за един колега със сменен двигател гаранционно и без въртели от страна на сервиза. Имайте в предвид, че колата си е компютър на колела и ако наистина в паметта на колата е записано превишаване на оборотите, нямате никакви изгледи да спечелите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава идва ред на логичния въпрос - къде е първата част от това мнение/пост :?:
Както писах по-горе - колегата беше писал тези подробности, но поста го изгризаха форумните мишки
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е изпратено на човека като Warning:

 

The following warning was issued to this user

» This is a warning regarding the following post made by you: http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... 21#p134521 .

 

Не си спазил нито едно правило на форума! Поста ти е изтрит. Ако искаш пусни си го отново в раздел Фабия ЗАДЪЛЖИТЕЛНО на кирилица и с походящо заглавие!

 

Prez 2007 god.kupihme skoda fabiq 1.4-16V.V momenta e na 1god.i 2 meseca i 37000km.,predi mesec se polu4i avariq,koqto se sastoi spored dumite na otoriziranite servizi v haskovo i plovdiv dostigane na maksimalni oboroti.V SLEDSTVIE NA KOETO SA UDARENI VSI4KITE 16 KLAPANA,NARANQVANE NA RAZPREDELITELNI VALOVE BEZ IZMESTVANE NA ZABNITE REMACI.

Kolata e lizingova i garancionna,no ne priznavat garanciqta.MOLIM vi za suvet.Predvaritelno blagodarim!!!

 

 

PS: В допълнение да споделя, че се наложи да заключа една тема понеже въпросния потребител беше решил, че може да си дискутира проблемите в чужди теми, нямащи нищо общо с проблема му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е интересен, това е вентилиран мотор, който не е шкодов, а най-вероятно фолксвагенов , как така се е получило че е ударил клапани. На 37 000 км едва ли е сменян ремъка - т.е. - фабричен си е... Ако нещо е отказало по електронния ограничител на обороти и т.н. - как така няма да поемат гаранцията? За нас е интересно - просто да си знаем, че съответния двигател "има проблеми" най-малкото. На мене ми е любопитно как така е превишил обороти и е ударил клапани, а лагерите? там наред ли са си? Нещо не вдявам... никъде не е казано че ве може да навлизаш в червената зона за момент нали.., освен това има прекъсвач както казват колегите... Ако някой може да ни просвети нас по-"неуките", които още не караме нови коли наблъскани с електроника...;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.