Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Октавия vRS 2.0TFSi 200к.с. vs Audi A4 2.6 150к.с.


Lube

Recommended Posts

Колеги понеже се возихме вчера (в неделя) на РС-ката на на колегата werz и Тани се захапа, че с неговото ауди ще го отнесе като ураган филипинска колиба...,

вариантите да ги разграничим на 100, 300 и 1000м :)

Предлагам да обсъдим възможностите на аудито с/у Октавията, па другата неделя ако е рекъл господ може да се изясни

Защото както сам колегата werz каза има два атмосферни двигателя на Ауди който вървят..., а другия е 4.2... :lol:

Ако някой иска да се дърпаме с дизел е добре дошъл :)Ама после да не ми ревете...

от смех ли... smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аудито няма никакъв шанс просто

забрави

Ако някой иска да се дърпаме с дизел е добре дошъл :) Ама после да не ми ревете...
заповядайте

снощи наказах няколко коли дето си мислиха че многовървят.Колегата Жоро от форума беше неволен свидетел на наказанието ;)

бмв530дизел,320дизел с чип,мерцедес Е270цди-имаше дизел race вечер. Мой приятел от компанията се сдоби с Е270тка и беше мнооого убеден че много върви.Казвам му че бия Е320ските ,той живее в заблуда и загуби 1 бутилка уиски.Та думата ми беше ,че може и този с аудито да живее в такава голяма заблуда.Това умряло Ауди с дизела ще го размажа,а какво остава за рс-а smile068

Защото както сам колегата werz каза има два атмосферни двигателя на Ауди който вървят..., а другия е 4.2... :lol:
3.0 и 3.2фси
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тука става въпрос за бензинки, ти първо запали, че виж под нулата е :mrgreen:

 

Ти па какво казА! Не така smile150 Дизеляка няма грешка в паленето. Вервай ми!

 

PS: Мястото на темата е във "Всеки за всичко"!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой събира залозите - Аудито няма шанс smile194

 

 

П.С.

 

Дизеляка няма грешка в паленето. Вервай ми!

 

Пали си от раз, само от време на време го подгрявам със запалени вестници smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тука става въпрос за бензинки, ти първо запали, че виж под нулата е :mrgreen:

пали само на над +20 :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тука става въпрос за бензинки, ти първо запали, че виж под нулата е :mrgreen:

 

Да дойда аз, ако запаля?! Имате 19 коня предимство. Може да кача някой съгледвач при мене, та и килограми да добавим. Какво ще кажеш? ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има колеги с по-слаби автомобили с моя няма интрига smile159

Относно атмосферките на Ауди единственият двигател,който става за нещо е 4,2 от Рс4,изключаем в10,в12,които не са нищо особено като вървеж(нямам впечатления от В10 на Р8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има колеги с по-слаби автомобили с моя няма интрига smile159

Относно атмосферките на Ауди единственият двигател,който става за нещо е 4,2 от Рс4,изключаем в10,в12,които не са нищо особено като вървеж(нямам впечатления от В10 на Р8)

 

Специално тоя 2,6 на А4-ките е мъртво-роден. В сравнение с него, е36 320 е като ракета земя-въздух... :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва 2.6 150к.с е просто грешка на природата.

То 1.8Т го разпуква отвсякъде,да не говорим за 2.0 ТФСИ..........

 

(Аз с моята на 400м ги оставям с едни 3 коли отзад минимум- а верз ако може да тръгва добре......незнам!)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да сложа една парица в торбица за хубавата Шкодица!

 

Шефът ми смени 2 Аудита - 80-ка 2.6 - 150кс Quattro и после първото А4 1.8Т - 150кс. Т.е. по мощност са еднакви, но когато го попитах кое върви повече с половин уста каза, че А4 е по-бърза. С половин уста, защото 80-ката още я пази и си тегли разни ремаркета с нея ;) (то само Субару Форестер ще му върши по-добра работа ;) )

 

Аудито ще падне, дори и да е чипосано 2.0TFSI има повече въртящ момент, държи го по-дълго и е повече коне! Единствения шанс на Аудито е ако е Quattro да дръпне на старта и после остава настигащ.

 

BlackPearl позволи ми да не се съглася - 2.6 не е пример за динамика, нито за икономика ;), обаче за сметка на това е бавнооборотен и е направо разтоварен (обратното на форсиран) в сравнени с 1.8Т, 2.0TFSI. Смятам, че 2.6 ще продължи да работи без сериозни ремонти доста по-дълго отколкото който и да е от тези два "турбинираните". Различни концепции - когато 2.6 е правен не е имало идеята за DOWNSIZING, която сега властва при автомобилите. Пък и погледни разни хамериканци от 5.0-6.0литра вадят има-няма 200-250кс. Те каква категория са?

 

П.П. Пък като се връщаме във времето се сещам за някаква супер-мупер луксозна кола от... май преди 20-те, която е 6.0л и има цели ....... 100КС. Направо спортен самолет ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля да пораздвижим нещата и да се промени темата.

 

По интересно (не че и там има смисъл, ама) Караибрахим с Фабия РС 130к. срещу Аудито (нали и 2те са сток)???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми прави впечатление че само АУДИ имат разни странни двигатели 2.6, 2.7 и т.н. Според мен разликата в 50 коня е доста сериозна.... например Хонда Акорд има 2.0 двигатели дизел и бензин, еднакви коне, само дето дизела по книга ускорява с цяла секунда по-бързо. И други фактори определят кой ще е първи, но в най-общи линии производителите рядко бъркат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.