Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

как да си оправя спира4ките


petko_v

Recommended Posts

Здравеите колеги,имам skoda 105л,днес се захванах да сменям разпределител на спира4ките на задните колела голям зор,та мисьлта ми е как да развия траби4ките без да ги кьсам и после да се налага да ги сменявам от краи до краи.този разпределител се бе6е разпаднал и те4е6е.даите идеи.И може ли предно дясно да задьржа от спира4на помпа,по апарата вси4ко е сменено и марку4и.благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги,имам skoda 105л,днес се захванах да сменям разпределител на спира4ките на задните колела голям зор,та мисьлта ми е как да развия траби4ките без да ги кьсам и после да се налага да ги сменявам от краи до краи.този разпределител се бе6е разпаднал и те4е6е.даите идеи.И може ли предно дясно да задьржа от спира4на помпа,по апарата вси4ко е сменено и марку4и.благодаря предварително.

Възможно е колега,но едва ли е само от помпата.Аз въпреки че сменях буталца,гумички и маркучи,пак ми задържат леко предните апарати. Тройника отзад го смених с доста зор също.Но нямаше да се справя без помоща на WD 40 и едно малко оксиженче,с което нагрявах тройника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен с троиника е по кофти нагрявах с оксижен4е прьсках с вд40,об6то взето резултатьт е по4ти никакьв,освен една скьсана траби4ка.А предния апарт е 4исто нов изнамерих го в мазето,но пак задьржа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зна4и днес смених троиника,задния деве задни траби кьм цилиндь4етата марку4ите и трабата от помпата до разпределителя,утре се залавям отпред и 6те видиме какьв е ефекта,дано не задьржа,ако продьлжи 6те искам савети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе тея трьби4ки и марку4и не са много ефтини.

 

Следващото мнение което напишеш използвайки "4" вместо "ч" или "6" вместо "ш" или други от тоя род ще бъде изтрито!

Odin

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40лв. общо за 2 трабичики,2маркуча и една дьлга от помпата до разпределителя.незнам точно кое колко струва по отделно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей - като ти чета постовете имам усещането, че до подмяната на цели спирачни тръбопроводи стигаш защото не успяваш да развиеш спирачните нипели в края на тръбичката. Предполагам ползваш обикновени гаечни ключове, което е грешно. Ползват се специални ключета за нипели, които са като звездоогаечни само, че едната страна е срязана, за да може да влезне през тръбичката, и отвътре са шестостенни - те успяват да отвъртят нипела, без да го закръглят! Не мисля, че проблема идва от това, че колата е стара, а просто нямаш подходящи инструменти. На не е една кола на тия години се развиват без проблем по правилния начин. Общо взето когато нещо не ти се получава се замисляй, че проблема може да не е в колата, а в майстора.

 

Спирачните апарати се разглобяват и профилактират също лесно, но при наличието на инструменти и ноу-хау :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отпред работата е тегава всичко се кьса,ама нали нисто не е пипано откак е кола

Здравей - като ти чета постовете имам усещането, че до подмяната на цели спирачни тръбопроводи стигаш защото не успяваш да развиеш спирачните нипели в края на тръбичката. Предполагам ползваш обикновени гаечни ключове, което е грешно. Ползват се специални ключета за нипели, които са като звездоогаечни само, че едната страна е срязана, за да може да влезне през тръбичката, и отвътре са шестостенни - те успяват да отвъртят нипела, без да го закръглят! Не мисля, че проблема идва от това, че колата е стара, а просто нямаш подходящи инструменти. На не е една кола на тия години се развиват без проблем по правилния начин. Общо взето когато нещо не ти се получава се замисляй, че проблема може да не е в колата, а в майстора.

 

Спирачните апарати се разглобяват и профилактират също лесно, но при наличието на инструменти и ноу-хау :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи аз несьм казал че колата е стара а че ништо не е пипано по спирачната система откато е излязла от завода.клучета имам точно такива . купух ги преди да започна цялата тая процедура,просто нипелите са блокирали и не става нито с нагряване нито с каквото и да било.някои траби трьгнаха ама други направо ти се кьсат преди да си ги пипнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за саветите,колата вече има перфектни спирачки,доста работи смених по системата,но наистина ти трябва и подходящ инструмент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да заключваме темата?!?! Като не се пише по нея сама ще си падне надолу. А ако някой има да добави/пита нещо ще се разочарова като види катанец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.