Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Митове и легенди...за максималната скорост?!?


unclejack

Recommended Posts

... мойта шкода, 1996 м3, 140 коня, по книжка и дават максимална скорост 209 км/ч ...

бе викам ... може и повече, ама нали всеки разбирач казва "може ама има ел. ограничител на скороста" ...

нема батка нема такива екстри, това са митове и легенди ... :)

днес, 17.01.2009г. към 14.20ч., на летището преди Пловдив, при температура на въздуха 5 градуса, на хасфалта 9 градуса, вдигнах, както е показано на снимките 212км/ч при посочените ниски темпертури и със зимни гуми!!!

отчетено е с ГПС навигацията, така че няма грешка от размера на гумите, отклонението на скоростомера при по-високите скоросити и т.н.

та си мисля господа колеги, че при 25-30 градуса поне темп. на хасфалта, летни хубави гуми (mishelin pilot 2 sport), дето са външната част на гумата като сликове, нема хич грайфер за по-добро сцепление, според мен ще стигне количката поне до 220км/ч, при ЕЛ. ограничение по книжка (в жабката ми е) 209км/ч ...

или аз съм тъп, или некой е имал правописна грешка при превода на книжлето от ... некъв си - на БГ език :)

 

img00319kc5.jpg

img00320wt2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 94
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    17

  • werz

    8

  • unclejack

    8

  • PRR

    7

Най-много писали в темата

Моята максимална скорост е 235 km/h с още 2-ма човека и багаж ,на магистрала тракия ,между ханче Церово и ханче Калугерово. След време реших да си снимам рекорда с видео камера - 225 км/ч и почнах да застигам много бързо други автомобили ,а в далечината един.... почна да изпреварва със значително по-ниска скорост друг автомобил и намалих. Шкодата ми е 140 кс. - дизел и е без чип. Видеото ,ще го кача във vbox smile113

От 0-100 км/ч за 8,03 ,а 400 метра от място 16,3 , като покрай засичащия минах с 145 км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята максимална скорост е 235 km/h с още 2-ма човека и багаж ,на магистрала тракия ,между ханче Церово и ханче Калугерово. След време реших да си снимам рекорда с видео камера - 225 км/ч и почнах да застигам много бързо други автомобили ,а в далечината един.... почна да изпреварва със значително по-ниска скорост друг автомобил и намалих. Шкодата ми е 140 кс. - дизел и е без чип. Видеото ,ще го кача във vbox smile113

От 0-100 км/ч за 8,03 ,а 400 метра от място 16,3 , като покрай засичащия минах с 145 км/ч

Ако не е с променен софтуер, явно владееш Силата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята максимална скорост е 235 km/h с още 2-ма човека и багаж ,на магистрала тракия ,между ханче Церово и ханче Калугерово. След време реших да си снимам рекорда с видео камера - 225 км/ч и почнах да застигам много бързо други автомобили ,а в далечината един.... почна да изпреварва със значително по-ниска скорост друг автомобил и намалих. Шкодата ми е 140 кс. - дизел и е без чип. Видеото ,ще го кача във vbox smile113

От 0-100 км/ч за 8,03 ,а 400 метра от място 16,3 , като покрай засичащия минах с 145 км/ч

 

 

... е ти си голяма работа .... :smt004 ... това на свободно падане от Айфеловата кула ли беше или като се събуди краката ти бяха отвити .... :smt030

 

... аз съм с чип 2.0 TDI, 169 к.с. и повече от 225 не мога да направя (реално са към 210-212)

 

.... колеги, не пренебрегвайте ЗАКОНИТЕ НА ФИЗИКАТА......започваме на приличаме на VW и BMW форума... smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята максимална скорост е 235 km/h с още 2-ма човека и багаж ,на магистрала тракия ,между ханче Церово и ханче Калугерово. След време реших да си снимам рекорда с видео камера - 225 км/ч и почнах да застигам много бързо други автомобили ,а в далечината един.... почна да изпреварва със значително по-ниска скорост друг автомобил и намалих. Шкодата ми е 140 кс. - дизел и е без чип. Видеото ,ще го кача във vbox smile113

От 0-100 км/ч за 8,03 ,а 400 метра от място 16,3 , като покрай засичащия минах с 145 км/ч

 

 

... е ти си голяма работа .... :smt004 ... това на свободно падане от Айфеловата кула ли беше или като се събуди краката ти бяха отвити .... :smt030

 

... аз съм с чип 2.0 TDI, 169 к.с. и повече от 225 не мога да направя (реално са към 210-212)

 

.... колеги, не пренебрегвайте ЗАКОНИТЕ НА ФИЗИКАТА......започваме на приличаме на VW и BMW форума... smile175

 

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам кой какви закони пренебрегва, но аз преди 2 месеца на аутобана пак по навигация и GPS - максималната ми скорост беше - 224 км/ч. Нито имам чип, нито сменян софтуер. Аутобана беше идеално прав - нямаше наклон (нито нагоре нито надолу). Държах скороста може би около 3-4 км, но като видях колко е разхода и прецених, че няма смисъл да държа такава скорост. С гуми 225/45/17 - температурата беше около 27-28 С. И добре, че беше едно БМВ да се амбицирам да карам бързо и аз, поне видях колко вдига О2 - 2.0 - 140к.с. :-) Снимки не чакайте да правя при такава скорост - страх ме е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така ! кажи им ! и навигацията мери с 5 км. по-малко. на мене на навигацията ми стои показание от 218 км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....може, може , явно вашите Октавии са от специалната серия, произведена специално за нуждите на КГБ....

 

максималната ми скорост беше - 224 км/ч.

 

.... да не си гледал случайно часовника?... =D> (2:24 pm)

 

 

...майтап...да не вземеш да се обидиш сега.... =D>

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... да не си гледал случайно часовника?... =D> (2:24 pm)

 

Хаха, часовника ми не е на am и pm, а си е във формат : hh:mm.

 

Майтапа настрана - наистина по километраж показва с около 6-7 км/ч повече и затова и аз по GPS-а сверих данните - 224. Ако сателитите отгоре се местят накриво - може и навигацията да е сбъркала, знам ли :-) Е какво толкова Ви учудва - аз с Фабията ми 1.9 ТДИ - ПД - 101к.с. правех пак по GPS - 210 км/ч. smile101 smile068

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно максималната скорост я дават на 5% наклон на горе,а не някое камикадзе да се пусне от Траянови врата с 30км/ч попътен вятър.Тествайте при реални условия и ще се убедите,че разликите варират до 2-3км/ч.Пък относно точността на навигациите за домашно ползване-при такава честота на опресняване и в зависимост от броя на спътниците до 3м разлика в точността???

Относно това дали е възможно да се вдигнат 220+ с Октавия 2.0 Тди без интервенции по мотора-да възможно е,дори при абсолютно равен наклон,но с около 2 часа работа по колата и наличие на определени афтърмаркет части

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

240 :smt017

unclejack-няма никакви ел ограничения,просто кутията свършва

и в какви филми влизаш-с по добро сцепление няма да вдигне повече-просто това няма отношение-дори по голямото сцепление предполага по голямо съпротивление и по ниска скорост smile020

а ,и скороста се измерва -на една и съща отсечка в двете посоки и събираш 2-те стойности и делиш на 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на една и съща отсечка в двете посоки и събираш 2-те стойности и делиш на 2
така се елиминира наклона
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък относно точността на навигациите за домашно ползване-при такава честота на опресняване и в зависимост от броя на спътниците до 3м разлика в точността???

 

За точността съм съгласен да има отклонение от 2-3 метра - но при скороста (дори и с това отклонение от 2-3 метра) нещата стоят по друг начин. Аз около 3-4 км държах оритнтировъчно такава скорост (+ - 2-3 км/ч) но е факт това което видях след това на навигацията - 224.

 

Не съм съгласен че скоростите просто свършват (6та де). Имаше още около 500-600 оборота до момента на изключване - но просто колата така и не искаше да вдигне повече. Все едно някой я дърпаше отзад и просто не искаше да качи повече.

 

Едит : Не знам защо но в БГ не мога да хвана повече от 4 спътника които да са със силен сигнал. Тук в Германия винаги хващам редовно 7 спътника като сигнала им е много силен - от порядъка на 95-96 %.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе колега-след 4300/а стокаджийките 4000/как да вдигне повече.Ти не гледай кога изключва-преди да изключи ооотдааавна е приключила

за това казвам че кутията свършва

напънете се малко да мислите smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята максимална скорост е 235 km/h с още 2-ма човека и багаж ,на магистрала тракия ,между ханче Церово и ханче Калугерово. След време реших да си снимам рекорда с видео камера - 225 км/ч и почнах да застигам много бързо други автомобили ,а в далечината един.... почна да изпреварва със значително по-ниска скорост друг автомобил и намалих. Шкодата ми е 140 кс. - дизел и е без чип. Видеото ,ще го кача във vbox smile113

От 0-100 км/ч за 8,03 ,а 400 метра от място 16,3 , като покрай засичащия минах с 145 км/ч

 

а наклона между двете ханчета ... взе ли го под внимание ;) ???

Абе не знам кой какви закони пренебрегва, но аз преди 2 месеца на аутобана пак по навигация и GPS - максималната ми скорост беше - 224 км/ч. Нито имам чип, нито сменян софтуер. Аутобана беше идеално прав - нямаше наклон (нито нагоре нито надолу). Държах скороста може би около 3-4 км, но като видях колко е разхода и прецених, че няма смисъл да държа такава скорост. С гуми 225/45/17 - температурата беше около 27-28 С. И добре, че беше едно БМВ да се амбицирам да карам бързо и аз, поне видях колко вдига О2 - 2.0 - 140к.с. :-) Снимки не чакайте да правя при такава скорост - страх ме е.

 

е аз какво ви кзавам, при по висока температура на хаслфалта и по ЛЕТНИ гуми... ще си направи споко 220-225км/ч, щом на тоя студ днес и със зимните дигнах 212, а можеше и малко повече, ма заидва завоя след летището и малко ме дошубя ... голяма работа е този ФВ двигател, ша знаиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

240 :smt017

unclejack-няма никакви ел ограничения,просто кутията свършва

и в какви филми влизаш-с по добро сцепление няма да вдигне повече-просто това няма отношение-дори по голямото сцепление предполага по голямо съпротивление и по ниска скорост smile020

а ,и скороста се измерва -на една и съща отсечка в двете посоки и събираш 2-те стойности и делиш на 2

 

да , ама навръщане имаше ченгета на летището, а там ограничението е 80 - щеха у затворо за петилетка направо да ме приберат за превишена скорост със 140км/ч :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе колега-след 4200/а стокаджийките 4000/как да вдигне повече.Ти не гледай кога изключва-преди да изключи ооотдааавна е приключила

за това казвам че кутията свършва

напънете се малко да мислите smile159

 

Хич не искам да се напъвам и да мисля за неща които не разбирам. Факт е че от 1-ва до 5-та вдигам до едни обороти, а на 6-та тези обороти не мога да ги достигна. Дали кутията свършва или преди това още е приключила идея нямам, стори ми се логично щом на всички без 6-та може да вдигне около 4500-4600 оборота, че и на 6-та би било възможно да се достигнат.

Може и да бъркам - грам си нямам представа какво има в скоростната кутия и кой зъб с кой си играе вътре - просто споделих мнение :-) Аааааааа ама не може човек да разбира от всичко я ! smile177

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом на тоя студ днес
на студено ти върви повече колата колега

не само твоята-всички

да бе, особено на студен хасфалт и със зимни гументки ...

много интеренсо, що състезателните коли, като има по голямо съпротивление сликовете, ги слагат, да вдигат по-малко ли?

и що ли като е по топло времето, при формулите примерно, се вдигат с ...30-40км / ч повече от като е студено в първите състезания за сезона ... ???

помисли и ти над тези неща ...

знам че разбираш, можеш и т.н., ма все пак , има ...и някои данни с които и ти си безсилен да се пребориш философски ... :P - като горните две ;)

 

НИЩО ЛИЧНО ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мани ти формулите и състезания и не знам какво ощее...На студено всички вървят повече, тъй като влиза повече кислород (студения въздух не е толкова разреден и е богат на кислород), то това е ролята и на интеркулера... Не си ли усещал,че колата ти върви повече нощно време????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

simichoil-исках да кажа,че максималната мощност се достига при 4000 оборота,т.е.след тези обороти,ако успее да ги вдигне на 6-та/където и трябват всичките конски сили/,след това колата ти става по слаба.От 4000 до 4600/междудругото не съм пробвал никога моята на колко изключва/КОЛАТА ТИ СТАВА ВСЕ ПО МАЛОМОШНА.И ако на първа ,втора и т.н. има мощност /макар и понижена на 4600/ да вдигне 4600,на 6-та не може повече от максималната си мощност от 4000/ако въобще може да ги достигна на 140к.с./-кутията идва вече къса ако колата ти е мощна.Надявам се разбираемо да съм го обяснил ;)

при моята мощноста сме я изместили до 4200-ама повече не може,защото е дизел,горивото трябва да се самовъзпламенява,буталата са много тежки,биелите също и т.н. и на всичките тези /по-тежки от на бензинов мотор/ЖЕЛЕЗА ,им е трудно да извършват тези постъпателни движения с амплитудата на бензинов двигател

 

unclejack-ти като някое детенце питаш такива работи :) недей така,най малкото не ти отива на никнейма :!: На състезателните коли им слагат широки сликове,които имат много голямо сцепление за да спират,тръгват и завиват по бързо,но не и за да им се повиши максималната скорост :!: На твоята кола ако и сложиш сликове и 200 няма да можеш да вдигнеш.Не си карал не знаеш и стига си спорил за глупости,че няма да ти отговарям по сто пъти.Преди време пак ти бях обяснявал това,а и сега 2 пъти трябва.

Формулите вдигат 30-40 км.повече-ЗАШОТО когато е топло гумите им имат по-голямо сцепление и излизат с по-висока скорост от последния завой преди старт-финалната права и съответно........айде ти си го обясни

 

сега преборих ли се филосовски :?: :?: :?: :?: smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат,аз от твойто обяснение разбрах,4е не и достига мощност на колата на 6-та. А това какво общо има с "късата кутия" май само на тебе ти е ясно :-k Ако я качиш на стенд и я изпънеш на 6-та колко ще вдигне според теб? Пак ли ще е къса кутията? А по темата моита колица над 210 не може да направи горката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, никой не се изказа за О2 1.9 ТДИ какво може...уж май сме повечко с мотори 1.9 пък си трайм...Аз лично не съм блъскал да вида колко може...Интересно ми е някой с този мотор да се изкаже...Иначе със 190км/ч съм я карал ама имаше и още...май... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4kata достатъчно добре го обясни какво се случва с двигателя след 4000 оборота само дето не пусна графики,и защо ако кутията ,ако е с по дълга 6-та колата би вдигнала повече със същия двигател,това,че някой от вас не може да го разбере

и да са го обясни логично не означава,че не е така,замислете се повечко преди да се започват някъкви безмислени спорове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.