Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Духане през капачката за маслото


faraona

Recommended Posts

Здравейте, днес забелязах, че трятла е взела доста да надува през капачката на маслото! Без сиви и черни пушилки, но с мирис на бензин и пръска масълце...

Мисълта ми е някои знае ли колко трябва да е допустимото духане от там(ако изобщо трябва да духа) и на какво може да се дължи това? Клапани или сегменти или и двете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!По принцип увеличеното налягане в картера е белег за износени сегменти.В този случай аз бих премерил компресията на двигятеля,като се има предвид,че работи равномерно и няма белези за нагоряли или без хлабина клапани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!По принцип увеличеното налягане в картера е белег за износени сегменти.В този случай аз бих премерил компресията на двигятеля,като се има предвид,че работи равномерно и няма белези за нагоряли или без хлабина клапани.

 

За нагорели клапани не знам, но хлабините на клапаните са в нормите. Закарах я да я видят защото нещо много взех да ги чувам и се притесних данеби да са много хлабави ама са си наред.Иначе си пали на четвърт оборот на маховика и в най-големия студ (тая сутрин беше -14 по живачен термометър). На пролет ще разколачвам мотора и ще лекувам всички симптоми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По отношение мириса на банзин бенз.помпа как е,старо ли платното?

 

Бензиновата помпа не съм я барал въобще. По принцип както много хора ще потвърдят "Работи ли нещо както си трябва и не дава проблеми- не го бараш въобще" Та и аз съм на тоя принцип. Много пъти съм си ](*,) и после :smt034 а от там на доктор и от тогава Не пип че пляс smile169

 

ПП: Възможно ли е от там да мирише? Брей човече ти ме вкара в един филм... smile173

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Работи ли нещо както си трябва и не дава проблеми- не го бараш въобще"

:smt017 Карай , не барай ... щом няма пушеци и масло във филтъра нищо и няма на колата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017 Карай , не барай ... щом няма пушеци и масло във филтъра нищо и няма на колата ;)

 

:smt017 smile103

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017 Карай , не барай ... щом няма пушеци и масло във филтъра нищо и няма на колата ;)

Ако може още малко информация за наличие на масло във филтъра :-k .

На Джетата доста ми се омаслява филтъра (около 1 см от долната страна).

Маслото очевидно идва през тръбата за вентилация на картерните газове, и понеже има наклон надолу към филтъра и се стича.

Това признак на какво е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може още малко информация за наличие на масло във филтъра :-k .

На Джетата доста ми се омаслява филтъра (около 1 см от долната страна).

Маслото очевидно идва през тръбата за вентилация на картерните газове, и понеже има наклон надолу към филтъра и се стича.

Това признак на какво е?

На наличие на газове под високо налягане в картера. Помня, че мястото на газовете беше в цилиндрите и после през ауспуха навън. Май не им е мястото на тия газове в картера. smile181 От къде ли идват? Сегменти? Клапани? То май друго не остана. smile151

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може още малко информация за наличие на масло във филтъра :-k .

На Джетата доста ми се омаслява филтъра (около 1 см от долната страна).

Маслото очевидно идва през тръбата за вентилация на картерните газове, и понеже има наклон надолу към филтъра и се стича.

Това признак на какво е?

На наличие на газове под високо налягане в картера. Помня, че мястото на газовете беше в цилиндрите и после през ауспуха навън. Май не им е мястото на тия газове в картера. smile181 От къде ли идват? Сегменти? Клапани? То май друго не остана. smile151

Има логика наистина, но какви други признаци би следвало да има :?:

Да допълня, че положението си е такова без промяна вече 9 години и 70000 км, разхода е добър, масло не се губи, не съм имал никакви проблеми с двигателя (освен с карбуратора, ама това е друга тема).

Компресията е мерена преди 7 години и беше много добра.

Между другото, ако има проблем с клапаните ще има ли връзка с картерните газове?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо пак да се замери компресия. 7 год. си е доста време. А що се отнася до картерните газове - не би следвало много да духа от отдушника. При мен не духаше много, но преди да сменя гумички на клапаните и ми цапаше филтъра. Изведох ги отдолу (кат на стара Жигула с маркуча от пералня). Нямам вече проблеми с цапането на филтъра. Не е правилно. Чиста проба побългаряване. Но пък върши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Работи ли нещо както си трябва и не дава проблеми- не го бараш въобще"

:smt017 Карай , не барай ... щом няма пушеци и масло във филтъра нищо и няма на колата ;)

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.