Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Съвети как да се оправи...


SKODA 105 RS

Recommended Posts

Трябва да се направи раздел Опел-клуб България

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Форумът ИМ работи, специално проверих току-що, но теб са те изгонили от там за вечни времена. Имат си хората раздел, наречен Двигатели, горивни системи, съединители, ск.кутии Подфоруми и секция за Дизелови двигатели http://www.opelclub-bg.com/forum/index. ... owforum=32 ама ти няма как да влезеш и да попиташ за проблема си. Иначе, едва ли някой спами повече от теб тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да престанеш, бива ли? Опел форумът иска регистрация за да влезеш, под цитираните от теб полета има такива за потребителско име и парола и веднага след това бутон Влизане и после, след като се логнеш, не че ти можеш де, лъсва съдържанието на целия форум. А за извода ти, че не мога да чета, както и за щедрите емотикони - ще видим, като се видим, ще ми обясниш лично. А иначе виж какво намерих на прима виста, ей така, съвсем случайно, в "неработещия" Опел форум:

 

Здравейте колеги,

Колата е Кадет 1.7 дизел '90г., немски мотор, без турбо. Та, тъкмо потеглям - след нормално палене и след около 7-8 секунди угасна. Новите опити за палене завършиха с фиаско. Забелязах, че лампата за подгряване изобщо не светва, при условие че на тоя чиреп абсолютно винаги светва подргрева - независимо колко е топъл. Тъй като от известно време, понякога лампата за подгряване - при начален контакт отказваше да светне, аз му "помагах" с няколко странични удара по таблото, та реших че и сега ще трябва да го наказвам. Нищо! Пустата лампа потъна в мрак, и по въртенето на стартера съдя че няма подгряване (без подгрев върти малко по-бързо). Последва репатрак и в крайна сметка покойника е пред блока.

Насочих се към релето за подгревните свещи, което обаче не знам къде се намира. Дори избързах и купих ново.

Колеги, молбата ми е, ако някой знае къде се намира пустото реле, да ми каже. Ще го сменя, а ако не е в него причината, ще се насоча бързо към Кремиковци - докато още не са го затворили...

 

не че е интересно, но да кажа: след 2 седмици намерих време да заведа ел. техник до покойника. За около 2 минути се ориентира към алармата - и излезе прав. Горкият Кадет накрая запали. За награда му купих нов вътрешен плафон - за осветление, и го измих.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.