Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Алтернатори.


The Best Forman

Recommended Posts

Дайте някаква идея т.к. аз се изчерпах вече ... ситуацията е следната алтернатора на Фаворита не зарежда на малки обороти или по - точно зарежда , но минимално - без товар 14В , но пусна ли фарове , парно и още нещо напрежението пада до малко под 13В (12.8 - 12.9) и щом се подаде газ и мине 1200 - 1300 об напрежението идва ... СМЕНЕНИ са : ротор , диоден блок , реле (всичко , което се продава) , нови маси купе - акумулатор и купе - двигател , дублиран е кабела алтернатор - акумулатор ... от днес и нова шайба с по - малък диаметър ( 51мм. вместо 61мм. ) специален тунинг на кварталния стругар ... иии НИЩО - на малки обороти разлика няма с товар пак 12.8 - 12.9В.

По едно време карах с алтернатора от Формана , който на него си работи без грешка ( с всички възможни консуматори на малки обороти дава 13.6В ) и в момента , но на Фаворита се държи по абсолютно същия начин както се държи тунингования алтернатор ](*,)

А кажете ми ква е таз химия и де чезне тоз ток ?

 

П.П. Извинявам се , че ви занимавам непрекъснато с тоз ток , но вече наистина нямам друга идея .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зравейте, ЧНГ !Дълго(по неизвестна причина) не успявах да вляза във форума.Имам същият проблем и си мисля,че тази гадория се дължи на лоши ел.връзки в инсталацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зравейте, ЧНГ !Дълго(по неизвестна причина) не успявах да вляза във форума.Имам същият проблем и си мисля,че тази гадория се дължи на лоши ел.връзки в инсталацията.

Е какви лоши връзки? Подсилено е всичко.

Остава да е нещо във веригата на възбуждането ама не ми се вярва.Гена, аз не мога да разбера проблем с алтернатора ли имаш или упрекваш инсталацията на фавото за проблема.Иначе като гледам само статора не си сменял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е нещо във Фаворита , щот алтернаторите сложени на Формана си работят ... до днес живеех с надеждата , че с монтажа на малката шайба ще се реши проблема , но не стана ... алтернаторджийте са вдигнали ръце от мене - слагат го на стенда и работи , а на колата нъц ](*,)

Веригата на възбуждане идва от крушката на таблото и тя работи ( крушката свети на контакт ) , а инсталацията е карбована и поена ( кабелните обувки ) , масите са с по 25 квадрата кабел и 10 квадрата е дублиращия за зареждане .

Забравих да спомена , че имам под ръка 2 статорни намотки и съм ги въртял ... без успех ... сега съм оставил 70А -та , ма той горкия се държи като динамо на МВ ... явно проблема се мъдри някъде под капака на Фаворита ама къде е :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако в алтернатора вс.е ок,виж колко са ти оборотите на празен ход с друг ВЕРЕН ДИГИТАЛЕН оборотомер и пусни 1 плюсов кабел директно до акомул. и пак ще умуваме ако има нужда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....... , нови маси купе - акумулатор и купе - двигател , дублиран е кабела алтернатор - акумулатор ... .

Я пусни една маса директна от акумулатора до двигателя .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е грешката да е вярна ... ровейки из литературата се натъкнах на странна информация в книгата на Цедрих " захранването е възможно още при 1000 об/мин " (стр.188) т.е. тез алтернатори на малки обороти явно не работят или по - точно се държат като динамо ... за мое лично успокоение обиколих за пореден път алтернаторджийте в околността за да ми кажат , че това било нормално (включително и тоз , който ми подпечати гаранционната карта на акумулатора)

Колкото и да си ](*,) не разбирам за какво ще направиш мотора да работи на 800 об/мин , а алтернатора да иска 1000 за да зарежда :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на Формана оборотите на празен ход не са ли също под 1000 ?

Казваш, че си намалил шайбата от 61 на 51 мм, но колко е размера на оригиналната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Оригиналната е 61 мм. и въпреки 10 мм. разлика няма голяма промяна в оборотите на алтернатора ... оборотите на Формана са към 900 , но не съм сигурен колко точно , щот неговия оборотомер е голям лъжец , но там мога да си ги глася от карбуратора , а на Фаворита няма карбуратооор :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък като я запаля ,лампата за зареждане свети,но в момента , в който подам газ и подмина 1200об. угасва. :roll:След това не свети дори и в най-ниските обороти. Има нещо шибано в тея алтернатори. :evil:

Амбицира ме и утре ще сляза с мултицета да го видя и моя хубавец кви ги върши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък като я запаля ,лампата за зареждане свети,но в момента , в който подам газ и подмина 1200об. угасва. :roll:След това не свети дори и в най-ниските обороти. Има нещо шибано в тея алтернатори. :evil:

Амбицира ме и утре ще сляза с мултицета да го видя и моя хубавец кви ги върши.

 

Може би ти приплъзва ремъка отначало докъто се развърти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък като я запаля ,лампата за зареждане свети,но в момента , в който подам газ и подмина 1200об. угасва. :roll:След това не свети дори и в най-ниските обороти. Има нещо шибано в тея алтернатори. :evil:

Амбицира ме и утре ще сляза с мултицета да го видя и моя хубавец кви ги върши.

 

Може би ти приплъзва ремъка отначало докъто се развърти.

[-X
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bisere, я си провери четките в какво състояние са ти, че и мойта така правеше ама после започнах постепенно да вдигам летвата за изгасване на лампата и като свалих четките(или поне това което беше останало от тях) и се изненадах неприятно.

 

ПС: После и колектора ремонтирах...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bisere, я си провери четките в какво състояние са ти, че и мойта така правеше ама после започнах постепенно да вдигам летвата за изгасване на лампата и като свалих четките(или поне това което беше останало от тях) и се изненадах неприятно.

 

ПС: После и колектора ремонтирах...

Определено това е една добра идея да направя сериозна профилактика на алтернатора.НО!!!

Въпросът е???... че няма кой да ми плати ](*,)

 

А хората казват че мързела не мори,а мъчи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз като имах таксита Фели,им дигах оборотите на 1100-щото постоянно проблеми с акомулаторите

и накрая по малка шайба

не си я намалил достатъчно

ВИЖ ДАЛИ Е СТЕГНАТ ДИОДНИЯ БЛОК-ама казваш че и друго диномо се държи така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на моята е така Гена. Няма грижи. Има един такъв момент, че работи като динамо на ниски обороти. Със слаб акумулатор фаровете ми светят все едно съм си хвърлил фаса вътре. Смених го с "ИСКРА". Сега отслабват светлините след като запаля. После като тръгна и се възстанови малко акумулатора не ми отслабват светлините много много.

Което ме навежда на следния въпрос към теб. А колко ти е аджеба консумацията на ток на запален двигател. Пред НИМ каза, че ше сменяш шайбата ама не замерихме консумация. Може и това да оказва влияние. То твойто Фаво е GTi с екстри!!!! Мдааааа!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.