Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Еуратек-Пловдив-БЕЗХАБЕРИЕ


dsangelov

Recommended Posts

Здравейте,фенове ! Аз съм от СЗ.

Преди месец купих октавия 1.9 ТДИ 110к. 2001г.

Веднага щом излязох на магистралата обаче се сбълсках с проблем,за който по късно разбрах,че е типичен за тези мотори на фолксваген.Колата губи мощност при 3000 оборота.С рестартиране всичко тръгва,но забива отново при 3000-3200.

След неуспешни опити в няколко сервиза,реших да пробвам в оторизиран такъв.И ето ме наежен в Еуратек-Пловдив,готов да се разделя с един джоб пари и работата да се оправи.

Уви,не само че не стана,но и се прибрах в СЗ без работещо турбо,защото" МАЙСТОРИТЕ" са ми прецакали клапана,който го разтоварва.През цялото време се държаха супер надменно!Казаха ми,че колата ще се оправи като си купя ново турбо(3600лв) и клапан(500лв). ](*,) Това за мен са повече от един джоб пари [-X !

Прибрах се и веднага при познат,който има сервиз.Човекът каза,че клапана е скъсан и единствения проблем е бил в регулирането му.При дадено положение той не се отваря,няма какво да разтовари високото налягане в турбото и датчика за прекомерно налягане го изключва.Това е.Порста работа.

купих клапан втора употреба(100лв),реглаж(1час) и готово.

Не ходете там,хора-не стават!!!

Ако някой има подобен проблем-0886177976-ще му кажа къде да отиде.

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ - Пловдив майсторите наистина нещо не ги разбират нещата...и сервиза им е тесен... От дилърите обаче съм много доволен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...при познат,който има сервиз.Човекът каза,че клапана е скъсан и единствения проблем е бил в регулирането му.При дадено положение той не се отваря,няма какво да разтовари високото налягане в турбото и датчика за прекомерно налягане го изключва.Това е.Порста работа.

купих клапан втора употреба(100лв),реглаж(1час) и готово...

Ти хубаво не си доволен от майсторите в ЕТ, но ако беше по-съобразителен, щеше да се поровиш маааалко повече тук и да откриеш това:

 

Мисля че ако геометрията не се движи нормално ,ще изключи поради високо налягане .Хубаво е да се махне клапана и на ръка да види как се движи.При по ниските обороти набива повече и ако клапана не може да я движи с лекота ........

Има много добър сервиз в Борово ,ама като гледам колегата е от Варна ,та bega4kata да дава посока.Моя съвет е да не бърза,а да провери движението на геометрията и задвижващите я клапани. :smt030

Успех и дай инфо как се развиват нещата.

Мисля, че би си спестил преебаването на клапана, надменното държание и разходката до ПД, както и изгубеното време, ако просто бе потърсил по-настойчиво информация за проблема! Васко е написал как можеш за 2 минути да разбереш, какъв точно е проблема! Има инфо, жалко, че не го откривате, когато Ви е нужно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

От дилърите няма как да не си доволен според мен - гледат да ти продадат нова кола все пак ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Първо дилърите - бай ти Спас- отивам да гледам фабия 2,

викам - Един тест драив ще може ли?

той: с хиляда зора, все едно ще ми я подаряват, ни качи ТОЙ да ни вози, не да караме и то на фабия 1р карай както и да е... =D>

 

Сервиза - най - "отворения" майстор smile106 Христо (май се казваше), само записва часове и никаква не я вършат. Моя извод е, че не им се работи... 1 година 3 или 4 пъти ходя за едно и също, някакво тропане в таблото и не могат или по точно не искат да го оправят , всеки вика карай сега да се разтропа хубаво, да видим от къде е и така цяла година. Няма да ви отегчавам с дълги писания, но там нямат никакво отношение към клиента. Ако реша отново да купя шкода , Спас ще е последният дилър на света, от който ще купя! [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Със Спас (не му знам фамилията) не съм имал контакти, но другия дилър Николай Савов е страшен пич. От него както и от сервиза нямам никакви оплаквания, дори напротив - СУПЕР ДОВОЛЕН съм. Особено въпросния приемчик Христо е много готин. Винаги, когато съм отишъл са се държали с мен като с приятел. Слава Богу досега не съм имал никакви проблеми и съм влизал в бокса само за масла на 15 и 30к. Досега колата беше в гаранция, но не вярвам доброто отношение да е заради това. Съвсем скоро ще разбера като вляза на 45к. Живея в София но когато имам възможност си сервизирам колата при тях. Мисля, че това е достатъчно да покаже какво ми е мнението. Естествено нямам никакви оплаквания от ЕТ София, там също съм ходил и са били коректни, но съм си свикнал с пловдивчани. Закарвам я, пия едно кафе в Каса де Куба и си заминавам. Единствения недостатък е, че не работят в събота.

Ако ви трябва дилър за Пловдив и региона търсете Николай и няма да имате проблеми :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Ндаааааа .... Преди месец бях на 60К ТО и преди малко видях, че маслото е 2 мм над горната чупка на щеката. Изглежда някой геройски е шибнал 4 литра масло вътре :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Незнам къде си ходил и при какви майстори , но за мен Ицо от ЕТ Пловдив е най-запознатия с марката майстор. А до колкото знам той е приемчик в сервиза и дори само този факт и това ,че е отговорник доказва способностите му.

Всеки сам избира къде да си кара колата на майстор - за мен това място е при Ицо,дори само за съвет.

При него съм ходил с:Фабия хечбег1,9SDI;Фабия комби 1,9SDI;Румстер 1,4TDI;Фелиция 1,3MPI GLXi и Октавия1 1,6MPI GLXi всички освен Фелицията служебни и винаги съм получавал адекватно решение на проблема. Така ,че за мен Ицо си е на мястото-заслужено.

Прави си изводи и търси причина за проблемите си не само в ЕТ.

Поздрави smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Признавам, за 4 пъти ТО не съм имал други оплаквания. За Христо Атанасов нищо лошо не съм казал.

"Прави си изводи и търси причина за проблемите си не само в ЕТ" - верно, предните 3 пъти проверявах дали не са прелели, сега минах 700 км и чак тогава проверих :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.