Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

лампата за маслото


biser.or

Recommended Posts

Колеги, от известно време при сутрешно палене лампата за маслото не гасне веднага,а чак след 10-20секунди.След това няма проблеми.Маслото е ШЕЛ 15W40.Дали студеното време не е причината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напролет вземаш комплект биелни лагери нормални , лизгаш ги у мотора , изхвърляш минералното и сипваш полусинтетика , не слагаш от гадните черни "чешки" филтри / нямат клапан или не работи / , а ползваш някоя по - реномирана марка - Ман , Пурфлукс и т.н. и понеже шкодовия от тез марки е по - скъп си вземаш за Лада - по - голям е и пак е с клапан и е на половин цена от шкодовия и ще видиш как ламбата ще гасне за стотни и ако случайно изгасиш мотора при потегляне и оставиш на контакт ще светва след 10 и повече секунди ... е тва е рецептата ;) ... ако все пак те мързи може само маслото и филтъра да смениш и пак ще гасне по бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика или филтъра, нивото на маслото или евентуално проблеми в двигателя могат да правят това. Нищо му няма на на гъстотата или марката на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е от биелните и основните лагери.Сменял съм ги преди 30к.Масленият филтър е shampion. Държа да подчертая че го прави само в големите студове при първо палене.Иначе след това лампата гасне дори по време на въртене. В ниските обороти не свети,което ме успокоява :mrgreen: От последната смяна на масло досега съм изминал 12к .Утре ще сменя маслото и филтъра,но ми се иска по някакъв начин да измеря налягането на маслото,само че идея си нямам как да го направя :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го сменяш в пункт за смяна на масла,поискай да ти направят промивка със специално за тази цел масло.То има ефекта да отстранява налепите по маслената магистрала и оттам донякъде и твоя проблем.А най-вероятно затлачен филтър или прецакан негов клапан.Сменяш ли го при всяка смяна на маслото. Щото някой го правят през един път. [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това промиване е разход на пари само според мен ... сипваш някакъв концентрат , той сваля боклука в картера и там си остава и като се разджука маслото пак се връща в мотора ... най - добре си е при смяна на веригата или друга манипулация със сваляне на картера една добра хигиенизация с нафтичка или нещо подобно и следващите поне 30 000 км. маслото си е бистро ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Утре ще сменя маслото и филтъра,но ми се иска по някакъв начин да измеря налягането на маслото,само че идея си нямам как да го направя :-k

 

Трябва да отвиеш датчика за маслото и да навиеш манометър там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.