Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Глъхне при подаване на газ - рашено


svestan

Recommended Posts

Фелиция 1.3 55к Bosch Mono-motronic.Когато е студена почна да глъхне при рязко подаване на газ(колата е само на бензин), иначе празния ход го държи идеално. Това хубаво но и разхода на гориво доста рязко скочи. До тук установих че не са кабели свещи или делко. Свещите ми ги опушва за отрицателно време което ме навежда на мисълта, че хвърля прекалено много гориво. Температурен датчик дава вярна информация на ECU-то. Ламбда сондата не е първа хубост но и нея я елиминирах като причина. Като гледам ми отава само клапана за налягането на горивото да се е прецакал и да е по високо налягането на дюзата и от там да вкарва повече гориво отколкото трябва, а при студена кола направо да я дави. Понеже за сега нямам клапан за да пробвам дали съм прав ще съм благодарен ако някой който е имал подобен проблем сподели опит ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При загрял мотор и форсиране оборотите пропадат ли след отпускане на газта ?

Термостата в ред ли е - до къде стига температурата / изключвам случаите на висене в задръстване /

Оборотите спадат ли след като загрее - нормално на студено държи известно време малко над 1000 об/мин и след туй ги сваля на около 800 об/мин.

Моя Фаворит даваше същите ядове и проблема се оказа във връзките между ECU -то и стъпковия мотор , а разхода нормализира след като сложих нов термостат ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При загрял мотор и форсиране оборотите пропадат ли след отпускане на газта ?

Термостата в ред ли е - до къде стига температурата / изключвам случаите на висене в задръстване /

Оборотите спадат ли след като загрее - нормално на студено държи известно време малко над 1000 об/мин и след туй ги сваля на около 800 об/мин.

Моя Фаворит даваше същите ядове и проблема се оказа във връзките между ECU -то и стъпковия мотор , а разхода нормализира след като сложих нов термостат ;)

Не пропадат при загрял мотор и форсиране. Въобще ако не беше това глъхнене при студен двигател и големия разход изобщо не може да кажеш, че има някакъв проблем. Направо ме вкара в размисли тая кола. До преди три седмици нямаше абсолютно никакъв проблем. Това с термостата понеже съм го ял и с други коли съм го проверил. Интересното за термостата е че Autodata-та го дава на 88гр. а в магазините по каталозите на 80гр. и моя си отваря по часовник на 80гр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината в каталога на Бер излиза , че трябва да са с 80 градусови термостати , но аз се доверих на Цедрих и от тогаз парно и разход убийци , но тя Фелата си има доста по - слино парно ... има още нещо , което влияе на горивоподаването - датчика за температура на входящия въздух - неговите жици излизат на двете десни крачета на куплунга на дюзата ... нормално на студено съпротивлението му е около 2.5 - 2.9 Ом и със загряване се изменя стойността по една таблица , която я има в Аутодатата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TPS -а влияе върху моторчето за празния ход ... като го въртиш към купето затваря дроселовата клапа т.е. връща моторчето , а като я въртиш към радиатора я отваря ... нормалното му положение е така , че главите на болтчетата да покриват изцяло отворите ... не ме питай как съм разбрал това smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TPS-а показва на цпу-то в какво положение е клапата и естествено това предполага при разместването му да влияе на оборотите/защо е така е друга тема/,но главната му роля е като на вакум регулатора на делкото.За това е сложен.

като го изключиш-няма рязко изфорсирване smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Никой не позна, включително и аз. Оказаха се свещите. Преди известно време купих новички за Scenic-а и викам айде да взема и едни за Шкодилака на жената. В магазина продавача гледа по разни каталози и понеже нямаше Champion намери аналога на Bosch и каза че са като тези на реното. Та общо взето взех два комплекта... иридиеви електроди...абе глезотийка някаква. Реното просто са му перфектни, но Шкодилака от тогава явно са му почнали проблемите ама нали я кара жената и не ми е направило впечетление. Добрече я излових ,че доста често посещава бензиностанцията, и се почна това не е, онова не е, та две седмици се вкарах в някакви филми. Кво ли не и правих на колата а свешите все опушени, и разбира се нямах съмнение в тях нали все пак са чисто нови. Та най-накрая взе да ми писва и си викам я да сложа старите свещи и..... О чудо.... smile113 след тест драйва свещите бяха с нормален цвят. Та в момента чакам да ми донесат RC12YC, явно с аналози няма да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен се е спучвало 2 3 пъти да слагаме от тези прехвалени иридиеви свещи дето уж са за по добро ускорение,за спортни и тунинговани двигатели.Прекъсва при изфорсирване докато е студен мотора.Що не каза че си сложил такива боклуци.Аз и на Опела купих 120лв но ги изхвърлих

денсо са

не бош [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен се е спучвало 2 3 пъти да слагаме от тези прехвалени иридиеви свещи дето уж са за по добро ускорение,за спортни и тунинговани двигатели.Прекъсва при изфорсирване докато е студен мотора.Що не каза че си сложил такива боклуци.Аз и на Опела купих 120лв но ги изхвърлих

денсо са

не бош [-X

 

Хмм... Не си прав. Както съм написал едновременно взех 8бр. 4 за Scenic-а и 4 за Шкодилака. На Scenic-а работят просто идеално. В който и момент да извадиш свещ да видиш в какво състояние е просто винаги изглежда като перфектно работеща свещ, но явно просто не стават за Шкодилака въпреки , че каталозите твърдят обратното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен се е спучвало 2 3 пъти да слагаме от тези прехвалени иридиеви свещи дето уж са за по добро ускорение,за спортни и тунинговани двигатели.Прекъсва при изфорсирване докато е студен мотора.Що не каза че си сложил такива боклуци.Аз и на Опела купих 120лв но ги изхвърлих

денсо са

не бош [-X

 

Хмм... Не си прав. Както съм написал едновременно взех 8бр. 4 за Scenic-а и 4 за Шкодилака. На Scenic-а работят просто идеално. В който и момент да извадиш свещ да видиш в какво състояние е просто винаги изглежда като перфектно работеща свещ, но явно просто не стават за Шкодилака въпреки , че каталозите твърдят обратното.

написал съм ,че има 2 3 случая ,не че при всички е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.